In Houten ben ik gewezen op de mogelijkheid van een OC32 voor de aansturing van mijn servo's voor de wissels. Voor ongeveer 55 euro kan je 32 servo's (wissels) aansturen. Je kan de baan via je MM aansturen, zonder gebruik van een computer( Dat komt hopelijk later nog wel een keer). Je hebt 1 maal een computer nodig om je OC32 in te stellen (ik denk voor de fijn afstelling van de wissels) Daarnaast kan je ook nog mechanische seinen/ lichten ed. aansturen. (na veer effect enz)
Wie heeft hier ervaring mee (in combi met MM zonder computeraansturing van je baan)
Ik heb ook het draadje gelezen over de WDD van Rosoft. Deze wordt daar ook aangeprezen.
Als je deze apparaten met elkaar vergelijkt, wat zijn dan de voor en nadelen tov elkaar???
Groetjes Ronald
OC32 in combinatie met aansturing Multimaus
OC32 in combinatie met aansturing Multimaus
Diorama's:"Try-Out", "Das Zöllnerhaus am Fluss" , "Winter im Tal"..en nu de Bierbrouwerij scenery..scenery...hmm.!!
Re: OC32 in combinatie met aansturing Multimaus
Heb je het over de Wisseldecoder DCC of over de Servoswitch van Rosoft? (die laatste lijkt me)
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
- Elektronica/Commercieel
Hoi Ronald,
De OC32 is inderdaad een slim alternatief voor de aansturing van servo's. Je stelt de uitgang LED, servo o.i.d. in vai de PC en via de DCC interface kan je hem via de MM aansturen. Op de site van Leon van Perlo http://dinamo.vanperlo.net kan je meer info vinden.
groetjes
De OC32 is inderdaad een slim alternatief voor de aansturing van servo's. Je stelt de uitgang LED, servo o.i.d. in vai de PC en via de DCC interface kan je hem via de MM aansturen. Op de site van Leon van Perlo http://dinamo.vanperlo.net kan je meer info vinden.
groetjes
Je hebt dus alleen een PC nodig om dat ding in te stellen?
En daarna kan hij als wissel worden aangestuurd? Nice.
En daarna kan hij als wissel worden aangestuurd? Nice.
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
- Elektronica/Commercieel
Ja je stelt hem in via de pc, als je de dcc interface aansluit dan kan je elke uitgang aansturen met 1/0 Je kan ook multiplexen met aspecten. Maar dat staat in de handleiding