![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Als locatie het tuinhuis wat als werkplek gebruikt werd en fitness apparaat stond te verstoffen...
Na eerst wat gebouwd en weer afgebroken te hebben, gekozen voor een soort U-vorm met een achterzijde van 2,35m, linkerzijde van 2,30m en rechterzijde van 1,30m. Links en rechts 60 cm diep en achterzijde 90 cm diep.
Gekozen voor Nederlands materiaal, digitaal en de ESU-ECos aangeschaft. Daarnaast diverse loc's, wagons en treinstellen (koploper) aangeschaft de afgelopen maanden. Heb nu zo'n 25 stuks op de ECos aangesloten. Omdat ik Nederlands heb gekozen als nadeel dat ik geen berglandschap kan maken. Ik worstel alleen nu nog dat er nog veel sporen (en bochten) zichtbaar zijn maar ach.. tis maar een spelletje.
De baan in 3 lagen: de onderste laag met een aantal opstelsporen en via helix van 30 cm naar middelste niveau waar een grote ronde wordt gereden.
Op de bovenste laag links een rangeerterreintje en komt het dubbelspoor van het middelste niveau. Op de hoofdplaat een station met 6 sporen en rechts een bocht terug naar het middelste niveau. Alles dubbelsporig waarbij de treinen als het ware een grote ronde rijden.