Hoi Gisteren niet veel gedaan , nou niet veel gewoon 130 cm van paaltjes voorzien .
Morgen de draad ertegen aan doen als er tijd is .
Verder heerlijk rijden met koploper ,wat een machtig progamma is dat toch .
gek op stoom schreef:wat een werk zeg al die paaltjes
heb je daar een malletje voor of meet je het allemaal op
Gr andy
Hoi Andy ,
ik heb er geen malletje voor doe het gewoon op het zicht .
Dat is in het echt ook zo ,met de hoogte ervan doe ik het ongeveer wel anders zou er teveel verschil in komen .
Update ben toch maar even naar de stad gereden en kan dus weer verder .
Lemland schreef:Mooi, maar staan die paaltjes niet te dicht bij de weg? In het echt zit er ook altijd iets ruimte tussen, misschien met uitzondering van holle wegen.
Hoi Bart ,
ik had de weg iets te breed gemaakt .
Dus straks als het groen of geel is dat niet meer te zien .
Lemland schreef:Mooi, maar staan die paaltjes niet te dicht bij de weg? In het echt zit er ook altijd iets ruimte tussen, misschien met uitzondering van holle wegen.
Wat zijn "holle wegen"?
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hoi ,
hier een paar foto's van de werken vandaag (het was minder weer buiten )
Het hekwerk zijkant huis is bijna klaar moet de paaltjes nog schilderen .
Wat zijn "holle wegen"?
Hoi Steven ,
ik ken wel bolle wegen maar holle niet .
Of het moeten uitgesleten wegen zijn ????
Wat zijn "holle wegen"?
Hoi Steven ,
ik ken wel bolle wegen maar holle niet .
Of het moeten uitgesleten wegen zijn ????
mvg Sjaak
Holle wegen vind je idd veel terug in heuvelachtig gebied.
Sjaak zat er niet ver naast. Het zijn inderdaad uitgesleten zandwegen, soms zover dat je alleen maar wallen aan de zijkant van de weg ziet.
Nooit "Dagboek van een herdershond" gezien??