spoor65 schreef:Haha, ja daar gaan we weer,
Jammer dat we steeds vaker verhalen tegen komen hier en op andere forum`s, waar mede modelspoorders door winkeliers de gekste onzin voor geschoteld krijgen.
Mijn advies dus ook in dit geval, zoek aub zo snel mogelijk een andere winkel op, 1 die wel betrouwbaar is, en niet alleen verhaaltjes verzint om zijn eigen verkoop te verhogen. want dat is dus hier weer duidelijk het geval lijkt mij.
Ja Freddy,
Dat kan natuurlijk wel zijn maar ieders kennis is beperkt. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Het is ook een uiting van visie wel of niet gespekt met (on)waarheden. Zo kunnen we natuurlijk uren doorgaan maar dat heeft geen zin. neem bijvb de dikte van bedrading, stijging spiralen etc....
Ik vind het kort door de bocht om zo af te rekenen met een winkelier.
Weet je de meesten onder ons missen? De durf om iets te proberen. wat natuurlijk wel eens fout gaat maar goed wat geeft het, ja het kost geld. Een kind leert ook niet lopen zonder te vallen en jij en ik krijgen de wijsheid niet door niets te doen. Waarom worden veel vragen gesteld op forum? omdat veel mensen te onzeker zijn om beslissingen te nemen, bang om iets kapot te maken.
Maar niet getreurd anders had ik niks om te schrijven
Grtz Rob