Ik kwam dit tegen in een post bij de buren. Deze Zweedse meneer maakt erg mooie spulletjes.
Kent iemand deze modellen?
http://jorgenedgar.se/eng/eng.index.html
Handgemaakt uit Zweden...
Handgemaakt uit Zweden...
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Handgemaakt uit Zweden...
Holy .... wat een bizare verzameling...
Die beste man heeft gewoon alle uitvoerigen van elk type lok een keer in de vitrine....
En t ziet er allemaal perfect uit.. (weet overigens niet of alles ook rijdt)
Die beste man heeft gewoon alle uitvoerigen van elk type lok een keer in de vitrine....
En t ziet er allemaal perfect uit.. (weet overigens niet of alles ook rijdt)
Nee, hij heeft lang niet alle uitvoeringen van elk type. Neemt niet weg dat het knap gemaakt is.
Ik weet zeker dat niet alle modellen gemotoriseerd zijn. Kijk eens goed naar de afbeelding met duitse stoomloks, goed te zien dat de wielen (en de rest) van karton of papier is gemaakt. Maar ondanks het gebruikte materiaal is het een pracht verzameling! Alle details zitten erop. Dat zijn echte kunstwerkjes!
Groetjes,
Matthew
Groetjes,
Matthew
RegioDB Tp V - Dinamo - Koploper - Peco code 55
Nee, dat helaas niet. Als je op Gallery klikt staat er: "All of the models are displaymodels, without function." Maar het is inderdaad schitterend, zou het ook wel in de kast hebben willen staan! Of nog beter, de expertise en mogelijkheden hebben om ze zelf te maken.
Ik heb in het verleden bij hem eens de buffel besteld. Hij was toch eigenlijk te groot. Hij had deze gebouwd uit overhead sheets. Ze waren 2 laags op elkaar geplakt met verstevigingen in het dak. Ze waren toen erg duur maar ja af en toe mag dat.
Heeft het alleen niet overleefd en moet dus die van Frits maar kopen.
Eerst wat geld in mijn eigen projectje steken.
Rick
Heeft het alleen niet overleefd en moet dus die van Frits maar kopen.
Eerst wat geld in mijn eigen projectje steken.
Rick
Love Kit Bashing and Home Made Structures