Minidioramawedstrijd 2011
Re: Minidioramawedstrijd 2011
Lijst met deelnemers:
Jeugd:
Elske Keimpema, Schloss Elstein
Lisa Boogaard, Chantal
Petra Ubbels, Als de avond valt ...
Geeske Keimpema, Am Wasserfall
Gert Jan de Vries, Op een dag
Oswald Croese, NouN@
Maarten Veldkamp, Rocks End
Frans Collignon, Cold Creek
Rob Bisschop, T'zou mij een biet zijn
Michiel van Loey, St.-Michel La Roche
groet,
Hans
Jeugd:
Elske Keimpema, Schloss Elstein
Lisa Boogaard, Chantal
Petra Ubbels, Als de avond valt ...
Geeske Keimpema, Am Wasserfall
Gert Jan de Vries, Op een dag
Oswald Croese, NouN@
Maarten Veldkamp, Rocks End
Frans Collignon, Cold Creek
Rob Bisschop, T'zou mij een biet zijn
Michiel van Loey, St.-Michel La Roche
groet,
Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
(Piep-kleine correctie: het is Michiel Van Loey)
Ik wens iedereen succes en veel bijval bij het publiek. En, ik kijk vooral uit om jullie in het levend lijf te mogen ontmoeten.
tot dan!
Ik wens iedereen succes en veel bijval bij het publiek. En, ik kijk vooral uit om jullie in het levend lijf te mogen ontmoeten.
tot dan!
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
-
- Kleinserie/Commercieel
Hoi Hans,
Ik zie ook een fout in de spelling
T'zou mij een biet zijn
staat om mijn diorama hieer naast me.
Laatste puntjes zaterdag nog effe afwerken en dan volgende week naar lochem.
Groetjes,
Rob
Ik zie ook een fout in de spelling
T'zou mij een biet zijn
staat om mijn diorama hieer naast me.
Laatste puntjes zaterdag nog effe afwerken en dan volgende week naar lochem.
Groetjes,
Rob
Bouwt modeltreinen van de NS
En nog een klein foutje in de spelling. Het is Petra Ubbels. Ik weet het, het lijkt wel veel op Lubbers maar we zijn nog steeds geen familie (wel vaak bij jullie te vinden maar toch ).
Trouwens leuk om te zien dat er dit jaar meer vrouwen meedoen!
Trouwens leuk om te zien dat er dit jaar meer vrouwen meedoen!
-
tzal wel lastig worden voor de Jury met al dat vrouwelijk schoonPetra schreef: Trouwens leuk om te zien dat er dit jaar meer vrouwen meedoen!
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
Pardon ***
Grtzz Rob
Mijn creatie is klaar voor vertrek naar lochem. Sweex en Kees-Jan bedankt voor de overweg plaatjes het is gelukt. Hier een eerste indruk dan kunnen jullie raden en anders lekker wachten tot zaterdag
Benieuwd naar jullie eerste ideeën.
Lisa (14j)
Benieuwd naar jullie eerste ideeën.
Lisa (14j)
- Bijlagen
-
- zijkantvandeboot.jpg (91.13 KiB) 4097 keer bekeken
Ik weet het! Mag ik het zeggen? Sukkel, je hebt de naam van de foto laten staan.......
-
Grtzz Rob
Lisa, voor het moment maak ik er niet veel van. Ik zie links de achterkant van een witte pickup, naast een ijslandsmosbos en op de achtergrond een oranje karrottenveld. Maar de titel van je foto is "zijkant van de boot". Sorry, maar ik moet toch even passen.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Nee, de avatar staat er los van (wat is die leuk hé ) maar als de foto niet duidelijk genoeg is, wil ik er nog wel een foto bij plaatsen...
Lisa (14j)
Lisa (14j)
@michel,
ja, de naam van de foto [maxima accent aan] was een beetje dom.. [maxima accent uit]
Ik heb nog wel een andere hint..
Lisa (14j)
ja, de naam van de foto [maxima accent aan] was een beetje dom.. [maxima accent uit]
Ik heb nog wel een andere hint..
Lisa (14j)
Door omstandigheden is het voor mij helaas niet mogelijk om Zaterdag mijn minidiorama te brengen.
Ik heb mijn vader gevraagd om het te brengen, ik kom hem wel zondag weer ophalen.
lisa (14)
Ik heb mijn vader gevraagd om het te brengen, ik kom hem wel zondag weer ophalen.
lisa (14)
@lisab: Chantal staat er hoor! Werk ze en tot later! Foto als bewijs: http://yfrog.com/j25c7lj
Vlak voordat ik weer naar huis ben gegaan kwam deze ook nog binnen. Ik zeg: wat een topper! Aan de binnenkant beweegt van alles en de sfeer: geweldig!!!
- Bijlagen
-
- foto2.jpg (72.17 KiB) 4295 keer bekeken
En een foto van "T zou mij een biet zijn": http://www.mobypicture.com/user/nspoor/view/10732440
Waar blijft de rest....
Waar blijft de rest....
Vanmorgen aangekomen bij de kerk in Lochem:
Daar genoten van het N-spoor event.
De diorama's waren van hoge kwaliteit. Hieronder wat foto's. Van sommige diorama's heb ik 2 foto's geplaatst omdat er of 2 zichthoeken waren of wat details die op het overzicht niet goed te zien zijn. Het heeft niets te maken met mijn persoonlijke voorkeur of de kwaliteit van de diorama's:
1. Als de avond valt (de kijker kon dag- en nachtverlichting inschakelen):
2. Am Wasserfall:
3. Op een dag:
4. Noun@:
5. Cold Creek:
6. Rocks End:
7. T zou mij een biet zijn:
8. St Michel La Roche:
9. Schloss Elstein:
10. Chantal:
In alle consternatie ben ik zelf vergeten te stemmen
Groetjes,
Jos
Daar genoten van het N-spoor event.
De diorama's waren van hoge kwaliteit. Hieronder wat foto's. Van sommige diorama's heb ik 2 foto's geplaatst omdat er of 2 zichthoeken waren of wat details die op het overzicht niet goed te zien zijn. Het heeft niets te maken met mijn persoonlijke voorkeur of de kwaliteit van de diorama's:
1. Als de avond valt (de kijker kon dag- en nachtverlichting inschakelen):
2. Am Wasserfall:
3. Op een dag:
4. Noun@:
5. Cold Creek:
6. Rocks End:
7. T zou mij een biet zijn:
8. St Michel La Roche:
9. Schloss Elstein:
10. Chantal:
In alle consternatie ben ik zelf vergeten te stemmen
Groetjes,
Jos
Wow, thnx voor de foto's!!! Niveau is ieder jaar weer beter, zitten weer super inzendingen tussen!!
Schitterende foto's en baantjes, trouwens chantal is dat een cyborg?
Wel heel appart trouwens.
Wel heel appart trouwens.
Groeten Chris
-
vandaag geweest
in het echt waren ze allemaal mooier dan op foto
maar ik mocht maar 2 stemmen uit brengen
Gr andy
in het echt waren ze allemaal mooier dan op foto
maar ik mocht maar 2 stemmen uit brengen
Gr andy
Jos, mooie foto`s,
Maar vergeten te stemmen
Moet je volgens mij toch echt morgen nog een keer naar lochem,
of nog liever, zou Hans ook nog via het forum een stembus moeten openen,
want idd erg hoog nivo en prachtige werkjes,
elke stem zal nodig zijn om te bepalen wie de uiteindelijke winnaar gaat worden.
ben blij dat ik niet in een jury zit, want dit gaat een lastige worden dit jaar.
Bouwer,
Mooie projectjes, had ze graag met eigen ogen komen bekijken, helaas zit het er dit jaar, door omstandigheden, niet in.
Een aantal van jullie hebben al het nodige laten zien op het forum,
Mooi om nu de eindresultaten hier weer te mogen zien, en ze mogen gezien worden.
Anderen van jullie hebben gekozen om "met de deur in huis te vallen" . (Het is jullie gelukt)
Hopelijk laten jullie achteraf nog wat zien van jullie bouwmethoden ed.
een 3tal vallen mij daarbij in het byzonder op, (wat betreft de inzendingen waar we nog niets van gezien hadden)
Als rasechte Enschede`r die opgegroeid is onder de walm van de brouwerij, natuurlijk het werk "op een dag".
Dan het werk "Als de avond valt" Prachtig zoals je gebruik hebt gemaakt van dat raampje, alsof je vanuit jouw huis ff naar buiten kijkt.
En als laatste, NouN@, Hou heb je het voor elkaar gekregen om op z`n oppervlakte, z`n landschapje te bouwen, met zoveel rails op die nivo`s.
Bedankt Jos, dat je mij op deze manier toch nog even laat mee genieten.
Mvg
Freddy
Maar vergeten te stemmen
Moet je volgens mij toch echt morgen nog een keer naar lochem,
of nog liever, zou Hans ook nog via het forum een stembus moeten openen,
want idd erg hoog nivo en prachtige werkjes,
elke stem zal nodig zijn om te bepalen wie de uiteindelijke winnaar gaat worden.
ben blij dat ik niet in een jury zit, want dit gaat een lastige worden dit jaar.
Bouwer,
Mooie projectjes, had ze graag met eigen ogen komen bekijken, helaas zit het er dit jaar, door omstandigheden, niet in.
Een aantal van jullie hebben al het nodige laten zien op het forum,
Mooi om nu de eindresultaten hier weer te mogen zien, en ze mogen gezien worden.
Anderen van jullie hebben gekozen om "met de deur in huis te vallen" . (Het is jullie gelukt)
Hopelijk laten jullie achteraf nog wat zien van jullie bouwmethoden ed.
een 3tal vallen mij daarbij in het byzonder op, (wat betreft de inzendingen waar we nog niets van gezien hadden)
Als rasechte Enschede`r die opgegroeid is onder de walm van de brouwerij, natuurlijk het werk "op een dag".
Dan het werk "Als de avond valt" Prachtig zoals je gebruik hebt gemaakt van dat raampje, alsof je vanuit jouw huis ff naar buiten kijkt.
En als laatste, NouN@, Hou heb je het voor elkaar gekregen om op z`n oppervlakte, z`n landschapje te bouwen, met zoveel rails op die nivo`s.
Bedankt Jos, dat je mij op deze manier toch nog even laat mee genieten.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2