Station Luik (belgie)
Station Luik (belgie)
vorige week zondag ben ik in Luik geweest, het was 33 graden en heel mooi weer tot 4 uur toen ging het regenen.
Een paar plaatjes die ik daar gemaakt heb.
Een paar plaatjes die ik daar gemaakt heb.
Groeten Chris
Re: Station Luik (belgie)
Mooie foto,s chris, wel erg modern dat station zeg
Geef mij maar de ouderwetse stations.
Groetjes marco
Geef mij maar de ouderwetse stations.
Groetjes marco
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
-
Dat is een forse overkapping zeg. Mooi modern zo. Leuke foto's (al ben ik zelf dan niet echt fan van het Belgische materieel).
Kato Unitrack, ECoS 50200
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
ja dat station is voor mij ook wat erg modern, maar het was wel erg mooi.
Een vriend van mij wou graag het vernieuwde station zien en was nog nooit met de trein naar belgie geweest, Dat stoptreintje was wel een verschrikkelijke herrie maker en schommelde hard over het spoor. Gelukkig duurde de reis maar 30 minuten.
Ik wilde gewoon lekker in de openlucht vol in de zon foto's maken.
En belgische treinen vind ik net zo mooi als nederlandse.
Een vriend van mij wou graag het vernieuwde station zien en was nog nooit met de trein naar belgie geweest, Dat stoptreintje was wel een verschrikkelijke herrie maker en schommelde hard over het spoor. Gelukkig duurde de reis maar 30 minuten.
Ik wilde gewoon lekker in de openlucht vol in de zon foto's maken.
En belgische treinen vind ik net zo mooi als nederlandse.
Groeten Chris
Mooi foto's, Chris! Ik vind persoonlijk het station wat overdreven, en financieel zijn er een paar partijen erg goed van geworden. Maar dat is niet jouw probleem. Jouw foto's zijn knap!
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
@ jos doel je op de bruine 258? kijk maar eens hoe die uitziet in het nieuwe jasje dat ook al jaren op de baan is. Ok kan ie nog lelijk zijn.
ik vind ze wel mooi, zie ze al vanaf mijn jeugd in maastricht en ook dat materieel met die bruine voorruiten, de dubbeldekker, dat vind ik pas mooi!
Gisteren ben ik nog bij het station in Bilzen (belgie) geweest, tussenstop op op de landkaart te kijken.
Leuke reacties allemaal over de foto's.
Nu ik toch belgie aant verkennen ben met de auto, lijkt het me leuk om wat meer fotos te maken, dus ook nog een keertje naar Bilzen rijden voor foto's.
ik vind ze wel mooi, zie ze al vanaf mijn jeugd in maastricht en ook dat materieel met die bruine voorruiten, de dubbeldekker, dat vind ik pas mooi!
Gisteren ben ik nog bij het station in Bilzen (belgie) geweest, tussenstop op op de landkaart te kijken.
Leuke reacties allemaal over de foto's.
Nu ik toch belgie aant verkennen ben met de auto, lijkt het me leuk om wat meer fotos te maken, dus ook nog een keertje naar Bilzen rijden voor foto's.
Groeten Chris
mooie foto's!
ze zijn ook zo iets op ground zero aan het bouwen. geloof alleen dat dat een metro station word
ze zijn ook zo iets op ground zero aan het bouwen. geloof alleen dat dat een metro station word
gr.
jordy
Kan niet wachten op de scenery
jordy
Dat kan kloppen, is namelijk dezelfde spaanse architect.jordy19 schreef:mooie foto's!
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
klopt. ook is het zo dat het dak op ground zero net zo word als in luik.
vond het wel mooi toen ik er iets over zag op TV. in het midden komt er een iets grotere ruimte tussen de balken waar het zonlicht doorheen kan. op 8 september om 10:28 (moment dat de tweede toren instort) staat de spleet parallel aan het zonlicht en krijg je dus een balk van zonlicht midden door het station. vond het wel bijzonder
vond het wel mooi toen ik er iets over zag op TV. in het midden komt er een iets grotere ruimte tussen de balken waar het zonlicht doorheen kan. op 8 september om 10:28 (moment dat de tweede toren instort) staat de spleet parallel aan het zonlicht en krijg je dus een balk van zonlicht midden door het station. vond het wel bijzonder
gr.
jordy
jordy
NGC soms?
Groetjes Ron