Fantasia
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Re: Fantasia
Moeten is er niet bij Sjaak!!!!!
Enneeeeeeee denk het niet vandaag heb computer dag
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Computerdag????
Die heb je toch elke dag...
Die heb je toch elke dag...
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
Ja maar heb nu een opgevoerde voor Koploper
Die moet ik nog ff instrueren wat ik wil
Die moet ik nog ff instrueren wat ik wil
Grtzz Rob
Wat een investeringen.
Zo komt de economie er tenminste weer bovenop!
Zo komt de economie er tenminste weer bovenop!
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
Rob Fongers schreef:Moeten is er niet bij Sjaak!!!!!
Anders rijd het niet toch Dus het is wel moeten
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Sjaak!!,
Ik kan wel wat hulp gebruiken hoor
Maar hier ff een fototje van de schotten welke de tunnelwand moeten voorstellen. Het staat schots en scheef maar dat komt niet door de drank maar door mn kleine vingertjes maar is niets meer van te zien als de portalen ervoor staan.
Deze zijn inmiddels definitief op hun plaats dus kan morgen weer gipsen
MTC
Ik kan wel wat hulp gebruiken hoor
Maar hier ff een fototje van de schotten welke de tunnelwand moeten voorstellen. Het staat schots en scheef maar dat komt niet door de drank maar door mn kleine vingertjes maar is niets meer van te zien als de portalen ervoor staan.
Deze zijn inmiddels definitief op hun plaats dus kan morgen weer gipsen
MTC
Grtzz Rob
Overdijk schreef:Code 80 is idd net zoals de meeste merken Flexrail uitgevoerd in een om en om inkeping. Voor zover ik weet heeft alleen code 55 de inkepingen aan een zijde.
Heb vanvond nog even gekeken naar verschillende stukken rail.
Roco ( nu FLeischmann) heeft aan een zijde de inkepingen zitten met om de 10 a 15 aanbeidezijden een onderbreking.
GT (flexgleise.de) hetzelfde
Ik gebruh=ik deze met de inkepingen in de buitenbocht
Ontopic:
Als je dit allemaal wegwerkt met gips en het zicht afleidt van de ingangen valt dit allemaal niet meer op.
Wordt prima zo die tunnels.
Groeten,
Patrick
-
Nou komen ze weer.....
Foto's spreken voor zich (denk ik )
Een daggie gipsen strooien en verouderen doet wonderen
MTC
Foto's spreken voor zich (denk ik )
Een daggie gipsen strooien en verouderen doet wonderen
MTC
Grtzz Rob
Mooie foto,s rob ziet er goed uit.
Maar de slopers leveren maar half werk af let op mijn woorden
Maar de slopers leveren maar half werk af let op mijn woorden
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
-
Heel gaaf!!
Mooi nu ook die geweatherde gravers.
Echt een leuk stukkie scenery.
gr. Ron.
Mooi nu ook die geweatherde gravers.
Echt een leuk stukkie scenery.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Mooi gedaan Rob
Wel eronder opruimen anders kan ik er niet onder
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Dat is gewoon een kwestie van een aanloop nemen en duikenKrab schreef:Mooi gedaan Rob
mvg Sjaak
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
Tx Mannh....
het doet mij ook goed dat het eigenlijk zo goed uit de verf komt. E.e.a maakt het ook nog eens plezieriger om juist nog meer op details te gaan letten en ook aan te pakken.
Had van Sjaak deze link gekregen naar aanleiding van een opmerking in zijn draadje. Nu wil het verhaal dat betreffende website niet bereikbaar is, maar heb inmiddels ook begrepen dat Wim Rosoft ook met iets bezig is dus wie weet.
@Andy,
Ja een boom uit eigen tuin naar een idee van Ron
@Marco,
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
@Jos,
Tx man
@Sjaak,
Voor jou heb ik het grote gat nog helemaal vrij.
@Ron,
Sjaak zag het verkeerde gat . Maar vind het ook grappig die weathering van de werktuigen
het doet mij ook goed dat het eigenlijk zo goed uit de verf komt. E.e.a maakt het ook nog eens plezieriger om juist nog meer op details te gaan letten en ook aan te pakken.
Had van Sjaak deze link gekregen naar aanleiding van een opmerking in zijn draadje. Nu wil het verhaal dat betreffende website niet bereikbaar is, maar heb inmiddels ook begrepen dat Wim Rosoft ook met iets bezig is dus wie weet.
@Andy,
Ja een boom uit eigen tuin naar een idee van Ron
@Marco,
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
@Jos,
Tx man
@Sjaak,
Voor jou heb ik het grote gat nog helemaal vrij.
@Ron,
Sjaak zag het verkeerde gat . Maar vind het ook grappig die weathering van de werktuigen
Grtzz Rob
Mooi gedaan, Rob! Leuk idee met die brug. Die shovel-machine moet je nog wel een beetje minder geel maken, maar verder is dat graaf ding erg goed gelukt qua weathering. Leuke nieuwe scéne!
J.
J.
-
Rob,
Erg mooi is die hoek aan het worden.
Echter ik vind het toch wel dat er wat meer van die mooie bomen bij moeten komen.
Met al dat grove geweld met al die graaf machines zal ook die wel verdwijnen.
Je ziet vaak dat ze dan van de planken rond de bomen doen zodat ze niet beschadigen.
Zou dat voor die ene (in dit geval) toch zeer zeldzame boom toch ook ook doen of er meer van die mooie bomen aanplanten.
Bob
Erg mooi is die hoek aan het worden.
Echter ik vind het toch wel dat er wat meer van die mooie bomen bij moeten komen.
Met al dat grove geweld met al die graaf machines zal ook die wel verdwijnen.
Je ziet vaak dat ze dan van de planken rond de bomen doen zodat ze niet beschadigen.
Zou dat voor die ene (in dit geval) toch zeer zeldzame boom toch ook ook doen of er meer van die mooie bomen aanplanten.
Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
-
Amigo's
TYVM thank you very muts
Ben het helemaal met je eens Jeroen... Gaat gebeuren
Bob, heel goed idee van je. ha ik ook ten uitvoer brengen..
Maar vandaag eerst rijdag en schoonmaken van enkele locs
TYVM thank you very muts
Ben het helemaal met je eens Jeroen... Gaat gebeuren
Bob, heel goed idee van je. ha ik ook ten uitvoer brengen..
Maar vandaag eerst rijdag en schoonmaken van enkele locs
Grtzz Rob
He, das de eerste keer dat ik de camara`s aan zie . Wel een mooi gezicht.
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
-
-
Hoi hoi..........
Weinig gedaan nou ja wat heet veel gereden en de boel eens grondig schoongemaakt. Dat wil ook wel eens helpen maar is in ieder geval een van de mindere klusjes voor mij.
De nodige locs wederom aan het rijden gezet na ze een service beurt te hebben gegeven Tja tis het een of het ander Een van de oorzaken was natuurlijk ook dat het rijdend materieel niet van de baan gaat, en is geweest tijdens de grote verbouwing.
Maar nu de baan weer lekke gaat lopen me vandaag eens bezig gehouden met bewegend beeld
Bij de deze Enjoy
MTC
Weinig gedaan nou ja wat heet veel gereden en de boel eens grondig schoongemaakt. Dat wil ook wel eens helpen maar is in ieder geval een van de mindere klusjes voor mij.
De nodige locs wederom aan het rijden gezet na ze een service beurt te hebben gegeven Tja tis het een of het ander Een van de oorzaken was natuurlijk ook dat het rijdend materieel niet van de baan gaat, en is geweest tijdens de grote verbouwing.
Maar nu de baan weer lekke gaat lopen me vandaag eens bezig gehouden met bewegend beeld
Bij de deze Enjoy
MTC
Grtzz Rob
-
Leuk filmpje. Kan je het resultaat goed op zien.
Toen je de eerste foto's plaatste van die damwanden vond ik het eigenlijk maar niets. Maar dat kwam omdat ik verwachte dat je er gras en boompjes enzo omheen ging zetten . Nu het echt een bouwput is geworden is het een leuk, orgineel stukje baan. Goed bezig dus .
1 kleine opmerking over je filmpje: De machinist van de intercity die op 1:32 het beeld in komt rijden heeft echt heel veel lef. Zo hard achteruit rijden, met z'on sleep . Ik zie dat later in het filmpje nog een keer gebeuren, in de achtergrond. Als die trein het industrieterrein oprijd, met al die sporen.
Ook nog een vraagje: binnen de wereld van jouw modelbaan, als ze straks klaar zijn met het slopen van die brug, is het dan het idee dat er weer een nieuwe brug gelegd gaat worden, waar de treinen dan over gaan? Dus dat deze 2 enkele bruggen een tijdelijke oplossing zijn zodat ze de zooi ff kunnen ruimen, of blijft dit permanent zo liggen?
Toen je de eerste foto's plaatste van die damwanden vond ik het eigenlijk maar niets. Maar dat kwam omdat ik verwachte dat je er gras en boompjes enzo omheen ging zetten . Nu het echt een bouwput is geworden is het een leuk, orgineel stukje baan. Goed bezig dus .
1 kleine opmerking over je filmpje: De machinist van de intercity die op 1:32 het beeld in komt rijden heeft echt heel veel lef. Zo hard achteruit rijden, met z'on sleep . Ik zie dat later in het filmpje nog een keer gebeuren, in de achtergrond. Als die trein het industrieterrein oprijd, met al die sporen.
Ook nog een vraagje: binnen de wereld van jouw modelbaan, als ze straks klaar zijn met het slopen van die brug, is het dan het idee dat er weer een nieuwe brug gelegd gaat worden, waar de treinen dan over gaan? Dus dat deze 2 enkele bruggen een tijdelijke oplossing zijn zodat ze de zooi ff kunnen ruimen, of blijft dit permanent zo liggen?
Kato Unitrack, ECoS 50200
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
-
Mooi filmpje weer
@cybertinus: de hard achteruitrijdende machinist is zijn stuurstandrijtuig vergeten. Tenminste ik geloof dat die er nog voor moet.
@Rob: er was toch iets met dat rijtuig?
@cybertinus: de hard achteruitrijdende machinist is zijn stuurstandrijtuig vergeten. Tenminste ik geloof dat die er nog voor moet.
@Rob: er was toch iets met dat rijtuig?
Fred The Railroader