Tinus,Cybertinus schreef:Leuk filmpje. Kan je het resultaat goed op zien.
Toen je de eerste foto's plaatste van die damwanden vond ik het eigenlijk maar niets. Maar dat kwam omdat ik verwachte dat je er gras en boompjes enzo omheen ging zetten . Nu het echt een bouwput is geworden is het een leuk, orgineel stukje baan. Goed bezig dus .
1 kleine opmerking over je filmpje: De machinist van de intercity die op 1:32 het beeld in komt rijden heeft echt heel veel lef. Zo hard achteruit rijden, met z'on sleep . Ik zie dat later in het filmpje nog een keer gebeuren, in de achtergrond. Als die trein het industrieterrein oprijd, met al die sporen.
Ook nog een vraagje: binnen de wereld van jouw modelbaan, als ze straks klaar zijn met het slopen van die brug, is het dan het idee dat er weer een nieuwe brug gelegd gaat worden, waar de treinen dan over gaan? Dus dat deze 2 enkele bruggen een tijdelijke oplossing zijn zodat ze de zooi ff kunnen ruimen, of blijft dit permanent zo liggen?
Wat betreft je opmerking, Ja de voorkant van de stuurstand is een beetje plat gedrukt Maar ze zijn veilig aangekomen;)
Echte reden was dat stuurstand een beetje aan het bitchen was en daardoor maar ff zonder. Je zal altijd zien dat dan juist de verkeerde langskomt.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die brug nooit wegkomt daar Dus het vervolg ervan is dus niet relevant. Maar je weet het niet En ideeen komen ook op tijdens de bouw. Ik heb lang nagedacht tijdens het ontstaan van bois de Boogers en toch is er iets anders uitgekomen als aanvankelijk gedacht. Dat had dan weer met het sporenplan te maken en met name de aansluiting naar het goederen emplacement.
@Fred,
Ja die heeft een lekke band........... grrrrrrr
Tx Patrick