Collega's,
Hoe hebben jullie je " bedieningspaneel" geregeld? Omdat ik een baan " in opbouw!" heb, heb ik me voor proefritten gered met een trafo op een hoekje van de treintafel, maar nu ik de fase ga bereiken dat ik de bediening ( schakelaars, relais, etc.etc.) moet gaan installeren, kom ik in de fase waar ik moet gaan nadenken over dat bedieningspaneel. En, omdat ik denk dat ik weer niet opnieuw het wiel hoef uit te vinden,maar dat een aantal van jullie daar vast een praktische oplossing voor hebben gevonden, deze vraag.
dank alvast,
Jand
Bediening
Re: Bediening
Hoi Jos,
Dank je voor je antwoord: begin met een " Ohhh" wat een schitterende baan ben je aan het maken/heb je!
Val ik helemaal bij in het niets, met mijn 48 meter! Maar krijg van jouw baan wel een paar ideeem, waarmee ik er pakweg nog een meter of 10, 20, aan toe kan voegen!
Wat je bediening betreft: komt aardig overeen met wat ik mezelf bedacht had, ik rij echter analoog ( met twee Roco' acs1000 en 1 acs 2000) + veel bloksystemen aangestuurd door reed-relais:vraag blijft dan: waar laat ik al die relais???
jand
Dank je voor je antwoord: begin met een " Ohhh" wat een schitterende baan ben je aan het maken/heb je!
Val ik helemaal bij in het niets, met mijn 48 meter! Maar krijg van jouw baan wel een paar ideeem, waarmee ik er pakweg nog een meter of 10, 20, aan toe kan voegen!
Wat je bediening betreft: komt aardig overeen met wat ik mezelf bedacht had, ik rij echter analoog ( met twee Roco' acs1000 en 1 acs 2000) + veel bloksystemen aangestuurd door reed-relais:vraag blijft dan: waar laat ik al die relais???
jand