Fantasia
-
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Re: Fantasia
Ik moest toch wat doen om die F5 toets gangbaar te houden
Maar weer bedankt mannen, het plezier ervan is ook aan deze kant want het is wel kikken om het rijden vanuit dit perspectief te zien.
Maar weer bedankt mannen, het plezier ervan is ook aan deze kant want het is wel kikken om het rijden vanuit dit perspectief te zien.
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Prachtig filmpje Rob. Mooi om het vanuit dit perspectief te zien en dan ook nog treinen in te halen of ingehaald te worden. Je hebt er aardig wat bij gebouwd. Grappig dat je even wat huizen in het nieuwe deel (na die bruggen) had neergezet. Voor het filmpje of komen die echt hier te staan?
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Dan heb je zo'n mooie baan, en dan hang je een feyenoord stikker zo in het zicht. Dat kan echt niet hoor.
-
Wouter,
Je wilt toch ook niet verloochenen dat je een man bent
Feyenoord door dik en dun, tis net GTST
@Martin,
Ze staan er eigenlijk al een tijdje, toevallig, en zijn van Jan en Hik..
Wat er komt weet ik nog niet, misschien wel Blokkertown
Je wilt toch ook niet verloochenen dat je een man bent
Feyenoord door dik en dun, tis net GTST
@Martin,
Ze staan er eigenlijk al een tijdje, toevallig, en zijn van Jan en Hik..
Wat er komt weet ik nog niet, misschien wel Blokkertown
Grtzz Rob
Het was geen HP met SM, maar het was wel een verdomd lekker filmpje
gr. Ron.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
Ah, eentje die het nu eens gezien heeft haha.wouter_b schreef:Dan heb je zo'n mooie baan, en dan hang je een feyenoord stikker zo in het zicht. Dat kan echt niet hoor.
Fred The Railroader
-
Hee Ron...
Weet je wat het mooie is?
Weet je wat het mooie is?
Grtzz Rob
-
Voor hetzelfde geld kan je nog een keer kijken
Grtzz Rob
Leuk filmpje weer,
wat een rijlengte heb je daar zeg.
Prachtig om te zien.
Groeten,
Patrick
wat een rijlengte heb je daar zeg.
Prachtig om te zien.
Groeten,
Patrick
Wat een lengte rob mooi hoor.
En mooi klote die 1-1 tegen 020 nu hadden ze kunnen en moeten winnen in amsterdam zegt nog een feyenoord supporter
En mooi klote die 1-1 tegen 020 nu hadden ze kunnen en moeten winnen in amsterdam zegt nog een feyenoord supporter
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
-
Whahahahahahahaha.....
Marco wij hebben humor
Marco wij hebben humor
Grtzz Rob
Het gaat niet om de lengte maar om de diameter heb ik vandeweek gehoord.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
Grtzz Rob
-
Beste Rob,
Heb mij zeer vermaakt met het zien van je mooie filmpje.
Wat een prachtige baan heb je zeg
Ben benieuwd naar het volgende filmpje!
Heb nog een vraag: hoe heb je het gefilmd? of wat voor mooi iets heb je daarvoor?
Groet,
Arjan
Heb mij zeer vermaakt met het zien van je mooie filmpje.
Wat een prachtige baan heb je zeg
Ben benieuwd naar het volgende filmpje!
Heb nog een vraag: hoe heb je het gefilmd? of wat voor mooi iets heb je daarvoor?
Groet,
Arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
-
@Theo,
Ik probeer ze langer te maken maar moet concessies doen, net als in het hele leven
@Steven,
Dik wordt um nie, heb dat al met een dikke cam geprobeerd maar brug te smal
@Arjan,
Tx, dat moois wat ik daarvoor gebruik is eigenlijk heel simpel... Kijk hier
Op pagina 4 staat hoe ik hem uit gekleed heb
Volgende filmpie komt maar wanneer weet ik nog niet. Er staan er echter inmiddels 36 stuks op UT
Ik probeer ze langer te maken maar moet concessies doen, net als in het hele leven
@Steven,
Dik wordt um nie, heb dat al met een dikke cam geprobeerd maar brug te smal
@Arjan,
Tx, dat moois wat ik daarvoor gebruik is eigenlijk heel simpel... Kijk hier
Op pagina 4 staat hoe ik hem uit gekleed heb
Volgende filmpie komt maar wanneer weet ik nog niet. Er staan er echter inmiddels 36 stuks op UT
Grtzz Rob
-
Zo...
Veel gereden de laatste weken dus niet veel tijd voor andere dingen. Maar je tussendoor dus ook een paar filmpies gemaakt en m'n camerawagen een beetje aangepast aan mijn voorkeuren. De Aan / Uit selectie schakelaar was wat moeilijk te bedienen in de uitgeklede uitvoering. Daarbij is dan ook nog eens slecht te zien in welke modus deze staat. Vanmorgen dit afgerond met een speciale schakelaar van Rosoft.
Bij deze de schakelaar aan de achterzijde gemonteerd en camera erbovenop. Dmv een USB kabel kan de Micro SD uitgelezen worden.
En de voorzijde met in het midden de lens en uiterst rechts de microfoon..
Van Sjaak had ik een paar seinen gekregen omdat die niet in NL passen en daar was ik dus gelukkig mee Alleen de kleur was niet helemaal naar mn zin want dit is volgens mij een van de eerste uitvoeringen van Viessman. Dit dus ook maar gelijk verholpen met een beetje groen. Ik zal het maar zeggen voordat Arendsoog het ziet, ik heb een heilige dag gezien ,En ja, het zwart moet nog gedaan worden. De masten aangesloten via een OM32 module en met Koploper geven ze dus de juiste seinbeelden.
Daarnaast ook maar begonnen met onkruid of hoe het ook genoemd wordt. Ik moet zeggen het werkt niet echt in samenspel met een peuk.. Dus geen tabaksplanten maar zooi, van Vriend & Ipio, en rommelen maar naar een wetenschap van RB
MTG
Veel gereden de laatste weken dus niet veel tijd voor andere dingen. Maar je tussendoor dus ook een paar filmpies gemaakt en m'n camerawagen een beetje aangepast aan mijn voorkeuren. De Aan / Uit selectie schakelaar was wat moeilijk te bedienen in de uitgeklede uitvoering. Daarbij is dan ook nog eens slecht te zien in welke modus deze staat. Vanmorgen dit afgerond met een speciale schakelaar van Rosoft.
Bij deze de schakelaar aan de achterzijde gemonteerd en camera erbovenop. Dmv een USB kabel kan de Micro SD uitgelezen worden.
En de voorzijde met in het midden de lens en uiterst rechts de microfoon..
Van Sjaak had ik een paar seinen gekregen omdat die niet in NL passen en daar was ik dus gelukkig mee Alleen de kleur was niet helemaal naar mn zin want dit is volgens mij een van de eerste uitvoeringen van Viessman. Dit dus ook maar gelijk verholpen met een beetje groen. Ik zal het maar zeggen voordat Arendsoog het ziet, ik heb een heilige dag gezien ,En ja, het zwart moet nog gedaan worden. De masten aangesloten via een OM32 module en met Koploper geven ze dus de juiste seinbeelden.
Daarnaast ook maar begonnen met onkruid of hoe het ook genoemd wordt. Ik moet zeggen het werkt niet echt in samenspel met een peuk.. Dus geen tabaksplanten maar zooi, van Vriend & Ipio, en rommelen maar naar een wetenschap van RB
MTG
Grtzz Rob
Tjonge, de plantsoenendienst mag wel eens langs komen, wat een wild zooitje daarzo!
D'r zit trouwens wat beton(verf) op je roestige damwand.
D'r zit trouwens wat beton(verf) op je roestige damwand.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
Nice! Mooi sfeertje zo met dat onkruid.
Moet vrijdag ook nog maar eens wat groenzooi scoren op €uro$poor...
Moet vrijdag ook nog maar eens wat groenzooi scoren op €uro$poor...
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan