Inderdaad Martin, het is gewoon een kwestie van de juist instellingen en op het knopje drukken. Belichting, met name genoeg licht, géén flits, klein diafragma (meer scherptediepte) en desovereenkomstige sluitertijd en hoppakee. Natuurlijk wel de camera stil houden. Veel tips zag ik trouwens langskomen in jouw draadje over Hooter's Ville
Vanmiddag en vanavond heb ik zitten zagen en snijden in het schuimspul, maar ook rails geverfd en veel gegroend met de eerste bomen en struiken, gemaakt van zeemos (of hoe heet dat spul ook alweer). Veel werk, maar wel leuk. Mochten mensen nou op het idee komen om dit ook te doen....ik blijf het zeggen: neem een klein stukje per keer!
De lijm is hier nog nat....
Een close-upje van de sporen en ballast enzo enzo enzo...
Een soort van verlaten zandpad. De scene hier is nog niet af natuurlijk, ik denk iets met één of andere dikke zigeuner-Mercedes met louche types, of gewoon weer het bekende vluggertje naast het spoor. Lekker romantisch!
De voorseinen hebben ook weer een nieuw vies kleurtje gekregen, beter dan dat felle groen wat de firma Viessmann regelt voor hun producten.
Righty, we gaan weer lekker door!
Grtz,
J.