Conrad heeft zijn naam weer hoog weten te houden. Ik had zondagavond laat wat besteld (had nog wat tegoedbonnen en kortingscoupons) en kreeg maandag bericht dat het die dag was verstuurd en dat het binnen twee werkdagen aan zou komen. Zojuist ging de bel en mocht ik mijn handtekening plaatsen op een raar apparaat om de bestelling in ontvangst te nemen.
Allereerst, en meteen voorlopig ook het belangrijkste van deze bestelling, de twee maten krimpkousen. Die NS ICK-box is niet nieuw hoor.
Twee voor mij onbekende merken auto's. Wie het weet, mag het zeggen. Het schijnen 2e klassers te zijn, maar dat zegt mij niet veel.
Voor de stoere gezinnen (en je moet stoer zijn om nu al in Hookyville te willen wonen) een Audi A6 Avant.
De kleine zelfstandigen doen ook al hun intrede. Vanuit verre plaatsen rijden zij in hun VW Caddy hun waar naar Hookyville. Van reclame op auto's hebben ze nog niet gehoord. Aan de andere kant: wie moet dat nu lezen in Hookyville.
Het zat er natuurlijk al lang aan te komen. Vrachtwagens zijn al maanden geleden gesignaleerd en ook het aantal Porsches is al behoorlijk hoog voor een gemiddeld Duits dorp. De burgemeester van Hookyville zag zich dan ook genoodzaakt om het bestuurlijk apparaat uit te breiden met een brandweerauto en een politiewagen.
Het lijkt allemaal weer aardig wat, maar door die bonnen en coupons heeft het me nauwelijks iets gekost.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.