Ja hartelijk drank wederom!
Ben volop aan het bouwen, en af en toe neem ik dan maar eens de moeite om wat foto's te maken. Eerst even de vragen beantwoorden....
@marco,
Nou, eh....dat wordt erg lastig. Betekent voor mij nóg een aansluiting maken. Niks is onmogelijk, zeker in de toekomst niet. Misschien kun je Robert_N eens lief aankijken? DU-Beksheim is al redelijk doorgepland, en de aansluiting met D-Wieneshafen is ook niet echt een sinecure, maar wel iets waar ik/we altijd mee rekening heb(ben) gehouden.
@Patrick,
Dankjewel. De camera is een no-nonsense Sony DSC-H9, en die heb ik al 4 jaar zo'n beetje. Verder geen bijzondere lens, geloof ik....heb er niet zoveel verstand van. Er staat op: Carl Zeiss Vario-Tessar 2,7-4,5/5,2-78. Allemaal blabla, want hij zat er standaard op en aan vast
Vandaag is forum-wise wel een goeie dag voor DU-Beksheim. Veel gebouwd vandaag, maar ook aardig wat foto's gemaakt en geplaatst. Met het karige licht is het altijd lastig foto's maken, maar ja....van de ruim 50 foto's die ik maak komt er altijd maar een paar door de ballotage.....
Men vraagt om puintuintjes, nou, die komen er ook. En net zoals in het echt (heb er nu 3) geeft het een bijzonder rommelige indruk.
Andere hoek...dit is al helemaal een ramp. Gare ouwe balken en een hoop grint. Hier moet nog het één en ander gebeuren....
Onherroepelijk wat spoorstaven......René, hier gebruik ik dus altijd die Modelcolor verfjes. Verder nog niks aan gedaan. Je ziet, het is al lekker dof en roestig. Gewoon beetje bruin, snufje (een hééél klein beetje) en wat zwart. Wees ook rustig met zwart, daar gebruik je ook al snel teveel van...
Nog even een klein overzichtsplaatje met 1 TRAXX in dienst voor die nieuwe blingbling-trein, en de ander die wacht op een volgende dienst. Ik stel me zo voor waar ik, als treinbestuurder, m'n peuken zou uittrappen en eventjes 'de leiding in handen zou nemen'. De omgeving vráágt er gewoon om, niet? De achtergrond is nogal zoals de Maan eruit ziet, maar het is weer dat hardschuim met wat gips (+houtlijm+flinke klodder zwarte verf) als ondergrond voor het komende landschap.
Zo, dan ga ik nu nog even verder klooien....en dan morgen weer verder.
Grtz,
J.