Vrijwilligers gezocht in de Haarlemmermeer !
Vrijwilligers gezocht in de Haarlemmermeer !
Hallo allemaal,
Ik ben Jan en heb me geregistreerd op dit forum met een specifiek doel, maar daar kom ik later op terug.
Ik ben zelf fanatiek met H0 wisselstroom ( vandaar in de titel een beetje te groot) en bezit ook een z-spoor baantje ( vandaar in de titel te klein)
Kortom, ik behoor niet tot de doelgroep van dit forum.
Maar naast mijn hobby's ben ik ook nog teamleider van een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking te Hoofddorp.
Een aantal van de bewoners is in het bezit van treinen, maar zijn niet goed in staat er op een leuke manier mee aan de slag te gaan zonder hulp.
Helaas heb ik te weinig tijd om ze te ondersteunen en daarom hoop ik via dit Forum in contact te komen met mensen die als vrijwilliger onze bewoners te kunnen ondersteunen.
2 bewoners bezitten N-spoor de anderen H0 Marklin.
Dus kun je iets voor ons betekenen.... reageer !
Alvast bedankt,
Jan
Ik ben Jan en heb me geregistreerd op dit forum met een specifiek doel, maar daar kom ik later op terug.
Ik ben zelf fanatiek met H0 wisselstroom ( vandaar in de titel een beetje te groot) en bezit ook een z-spoor baantje ( vandaar in de titel te klein)
Kortom, ik behoor niet tot de doelgroep van dit forum.
Maar naast mijn hobby's ben ik ook nog teamleider van een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking te Hoofddorp.
Een aantal van de bewoners is in het bezit van treinen, maar zijn niet goed in staat er op een leuke manier mee aan de slag te gaan zonder hulp.
Helaas heb ik te weinig tijd om ze te ondersteunen en daarom hoop ik via dit Forum in contact te komen met mensen die als vrijwilliger onze bewoners te kunnen ondersteunen.
2 bewoners bezitten N-spoor de anderen H0 Marklin.
Dus kun je iets voor ons betekenen.... reageer !
Alvast bedankt,
Jan
Laatst gewijzigd door zofman op 18 jan 2012 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Beetje te groot en een beetje te klein
Hoi Jan,
Goed initiatief van je om een oproep te plaatsen op dit forum. Heb zelf een pietsie ervaring met begeleiding van gehandicapten en weet daardoor dat vooral deze mensen best wel eens extra hulp kunnen gebruiken. Als het bij mij om de hoek was, had ik wel eens willen kijken of mijn hulp bruikbaar zou zijn geweest.
Goed initiatief van je om een oproep te plaatsen op dit forum. Heb zelf een pietsie ervaring met begeleiding van gehandicapten en weet daardoor dat vooral deze mensen best wel eens extra hulp kunnen gebruiken. Als het bij mij om de hoek was, had ik wel eens willen kijken of mijn hulp bruikbaar zou zijn geweest.
Groetjes, Johan
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
Misschien beter om de titel aan te passen, of een apart topic te starten?
De titel maakt nu jouw oproep niet duidelijk.
De titel maakt nu jouw oproep niet duidelijk.
Is ook maar even een voorstel topic.
Zal binnenkort in juiste rubriek deze oproep herhalen.
Jan
Zal binnenkort in juiste rubriek deze oproep herhalen.
Jan
Re: Vrijwilligers gezocht in de Haarlemmermeer !
Topic titel aangepast.
Moet ie nu niet in andere rubriek?
Jan
Moet ie nu niet in andere rubriek?
Jan
Ondertussen is afgelopen vrijdag besloten een modelspoorclub op te richten rond de bewoners.
Deze club zal zowel een echte modelspoorclub zijn in de vorm van modulebanen als een vrijwilligers initiatief om de bewoners te helpen met hun hobby.
We hebben echter nog nauwelijks echte leden en zeker voor de 2 bewoners hebben we een N-spoorder nodig die deze bewoners op gang wil helpen, al zou het maar tijdelijk zijn.
Dus mocht je dit leuk vinden....
Deze club zal zowel een echte modelspoorclub zijn in de vorm van modulebanen als een vrijwilligers initiatief om de bewoners te helpen met hun hobby.
We hebben echter nog nauwelijks echte leden en zeker voor de 2 bewoners hebben we een N-spoorder nodig die deze bewoners op gang wil helpen, al zou het maar tijdelijk zijn.
Dus mocht je dit leuk vinden....
-
- Elektronica/Commercieel
Mooi initiatief hoor,
Zou graag helpen maar helaas is de afstand voor me te groot. Succes met je zoektocht!!
Groetjes
Zou graag helpen maar helaas is de afstand voor me te groot. Succes met je zoektocht!!
Groetjes
Niemand uit de regio die de N-spoor op zich wil nemen?
Donderdag 16 februari is er aan de Nieuweweg in Hoofddorp een kennismakings- bijeenkomst waar we met elkaar willen doornemen hoe we het 1 en ander gaan verwezenlijken.
Iedereen die er wat voor voelt om mee te gaan doen is daarbij welkom.
Stuur in dat geval een pb of een e-mail (staat bij mijn account).
Wat het vrijwilligerswerk betreft, dit zal langzaam worden opgebouwd met de betreffende bewoners.
Nog steeds is de eerste behoefte de hulp bij een bewoner met zijn N-spoorbaan.
Heb je maar voor 1 of 2x tijd, dan ben je ook van harte welkom, als de N-baan eenmaal goed draait zijn we al heel ver.
Iedereen die er wat voor voelt om mee te gaan doen is daarbij welkom.
Stuur in dat geval een pb of een e-mail (staat bij mijn account).
Wat het vrijwilligerswerk betreft, dit zal langzaam worden opgebouwd met de betreffende bewoners.
Nog steeds is de eerste behoefte de hulp bij een bewoner met zijn N-spoorbaan.
Heb je maar voor 1 of 2x tijd, dan ben je ook van harte welkom, als de N-baan eenmaal goed draait zijn we al heel ver.
De bijeenkomst was een groot succes, we waren met totaal 14 mensen.
Maar we kunnen nog steeds leden gebruiken, woensdag 22 februari komen we weer bij elkaar.
Heb je alsnog belangstelling, kom dan langs.
Meer info op onze website: http://www.modelspoorgroephaarlemmermeer.tk
Maar we kunnen nog steeds leden gebruiken, woensdag 22 februari komen we weer bij elkaar.
Heb je alsnog belangstelling, kom dan langs.
Meer info op onze website: http://www.modelspoorgroephaarlemmermeer.tk