Wow, dat zijn dure bankjes. Maar goed, je moet er wat voor over hebben.verzameldirk schreef:Ja en dan kost hij al gauw 1200,00 euro, heb jij nog pietermannen, wat is de koers daarvan
100 pietermannen = 1 Traxx = 1,33 Taurus
Wow, dat zijn dure bankjes. Maar goed, je moet er wat voor over hebben.verzameldirk schreef:Ja en dan kost hij al gauw 1200,00 euro, heb jij nog pietermannen, wat is de koers daarvan
Dat is het niet geachte heer, maar er wordt hier stelselmatig over bochten gesproken, en als treinliefhebber in hart en nieren doet mij dat pijn.Reinder schreef:maakt niet uit hoor iedereen maakt fouten hé
Reinder
Ik heb het niet oever modelspoor maar over het grootspoor, en daarvan is het modelspoor afgeleid, dus men spreekt bij modelspoor over bogen en niet over bochten.shoven schreef:Dan moet je het ook niet hebben over een boog maar in dit geval over een boogstuk, of over gebogen railstukken.
Dit soort dingen heb je nu eenmaal, dat praat gewoon makkelijker. Zo heeft de halve wereld het over een stoplicht terwijl ze toch echt het verkeerslicht of de VRI bedoelen. (doet mij overigens geen pijn hoor )
Als je mij bedoelt, ja een Volvo 740 in schaal 1:43, geen treienen verdershoven schreef:Ja lijkt me ook beter.
Nog wat moois gekocht Dirk?