Vraag?? nee, wel gevoel van "ik ben ff weg"
-
Onderwerp starter - Berichten: 4587
Vraag?? nee, wel gevoel van "ik ben ff weg"
Jammer erg jammer, dat ik nu ff het gevoel heb, van barst ff lekker met de boel,
Ik probeer me hier nuttig te maken, in dit forum, omdat en mijn hart bij N-spoor ligt, en ik het tot nu toe hier gewoon gezellig vond, zonder gezeur en gezeik over kleine dingen of details, die geheel in het niet vallen bij het plezier wat een ieder van zijn hobby heeft en mag hebben.
Helaas heb ik deze week al eens een opmerking naar iemand openbaar in het forum gezet, omdat diegene zo nodig bij mijn goed bedoeld advies aan een intreder moest vertellen dat ik het woor MOET(EN) niet mag
gebruiken, omdat hem dat stoort, cq hij het tenminste anders ziet.
Een ieder kan ff zoeken hier ergens in vraagbaak en zal mijn antwoord op zijn kort door de bocht tekst lezen, en de daarop volgende korte, nette en begripvolle wisseling van tekst met daarin de hoop, dat anderen het zich hierin zouden kunnen vinden (vooral wat mijn slotzin aldaar betreft)
Helaas moet ik dus nu weer een bericht tegen komen, waarin iemand zonodig op 1 woordje een ander op zijn vingers moet tikken, omdat hem dat woordje niet past.
Mijn advies bij deze, aan ieder die gewoon van zijn treintjes wil genieten, ga vooral je gang, en noem de dingen zoals jij het wilt noemen, of zoals jij ze ziet cq begrijpt of mss zelfs gewoon niet beter weet.
Mij maakt het niet uit, als je maar plezier en lol hebt in onze hobby.
En daarmee, om ff kort door de bocht te gaan, een ieder die zin heeft om een mede hobby genoot, al of niet lang met deze hobby bezig , hier openlijk voor joker te zetten, alleen omdat deze een woordje verkeerd heeft geschreven, F......
Ik zal het maar niet afmaken, ik blijf wel ff weg,
Heb hier geen zin in, krijg hier een gevoel van dat ik eerder elders had en GELUKKIG tot nu toe hier nog nauwelijks was tegen gekomen.
tjonge jonge, alsof er in deze wereld niet iest anders is om ons druk om te maken.
groetjes en tot
Freddy(spoor65)
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Re: Vraag?? nee, wel gevoel van "ik ben ff weg"
Relax Freddy. We zitten hier met zo'n 250 gebruikers en dat gaat niet altijd even gesmeerd.
Het doel van het forum blijft echter overeind en daar voldoet het nog steeds aan, namelijk het leuk over onze hobby hebben.
En als iemand dan even gaat meuten, dat gebeurt nu eenmaal af en toe. Meestal negeer ik het, en soms kan ik het niet laten en geef dan half-serieuze antwoorden, zeker als iemand overdreven serieus gaat doen (zoals daarnet). Het is hier wat mij betreft nog steeds leuk en nuttig, en ik kijk bijna iedere dag wel even.
Het doel van het forum blijft echter overeind en daar voldoet het nog steeds aan, namelijk het leuk over onze hobby hebben.
En als iemand dan even gaat meuten, dat gebeurt nu eenmaal af en toe. Meestal negeer ik het, en soms kan ik het niet laten en geef dan half-serieuze antwoorden, zeker als iemand overdreven serieus gaat doen (zoals daarnet). Het is hier wat mij betreft nog steeds leuk en nuttig, en ik kijk bijna iedere dag wel even.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
@Steven,
Ben het volledig met je eens.
Wat mij af en toe stoort dat op allerlei fora mensen hun gelijk moeten halen. Dat is m.i. dus niet de opzet evenals als iemand tackelen om zijn ideeën. Als vragen worden gesteld en die een discussie op gang brengen moet je de adviezen meenemen in je overwegingen en niet simpele gedachtes erop los laten in de trant van "kan zo ook".
Maar goed mannen vat jezelf en laten we dit forum tot een succes maken. We(moet je mij horen) hebben inmiddels een leuk aantal geregistreerde leden en we leren er allemaal van
Proost
Rob
Ben het volledig met je eens.
Wat mij af en toe stoort dat op allerlei fora mensen hun gelijk moeten halen. Dat is m.i. dus niet de opzet evenals als iemand tackelen om zijn ideeën. Als vragen worden gesteld en die een discussie op gang brengen moet je de adviezen meenemen in je overwegingen en niet simpele gedachtes erop los laten in de trant van "kan zo ook".
Maar goed mannen vat jezelf en laten we dit forum tot een succes maken. We(moet je mij horen) hebben inmiddels een leuk aantal geregistreerde leden en we leren er allemaal van
Proost
Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Freddy, je hebt jezelf niets te verwijten. Je bent steeds correct en hulpvaardig gebleken. Ik kom regelmatig op dit forum omdat het hier gewoon, ongedwongen en pretentieloos is. En we zijn allemaal anders, geluKkig maar! Dat geeft de boel kleur. Nu, dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd vanop de zijlijn. En zouden mijn woorden uit context worden gerukt, dan krijg ik ook een effe-weg gevoel. Dat lijkt me normaal. Maar, Freddy, ik hoop dat er in je ook snel een "effe-terug" gevoel komt opborrelen. Dat zou me echt plezieren.
met vriendelijke groeten,
met vriendelijke groeten,
wat komt mij dit verhaal vreselijk bekend voor van een ander forum.
daar werd ook op alle slakken zout gelegd zoals het al dan niet gebruiken van leestekens en hoofdletters.
sorry zit gewoon even weer boos te worden en kan me je reactie heel goed voorstellen.
ik hoop niet dat je je lol op dit forum daar een paar mensen laat verpesten maar dat je voor het merendeel erbij blijft.
hopelijk tot snel
daar werd ook op alle slakken zout gelegd zoals het al dan niet gebruiken van leestekens en hoofdletters.
sorry zit gewoon even weer boos te worden en kan me je reactie heel goed voorstellen.
ik hoop niet dat je je lol op dit forum daar een paar mensen laat verpesten maar dat je voor het merendeel erbij blijft.
hopelijk tot snel
fred
Blijf boven de personen staan die op alle slakken zout leggen.
Alle hulp die een (her) intreder kan gebruiken van collegae medespoorders
zijn erg bruikbaar.
Laat je hobby niet verpesten en als het toch '" moet "' , bedenk dan
het gaat het ene oor in en het ander oor weer uit.
Je moet af en toe Oost indisch doof zijn, maar blijf wel genieten van dit forum
groetjes
daan
Blijf boven de personen staan die op alle slakken zout leggen.
Alle hulp die een (her) intreder kan gebruiken van collegae medespoorders
zijn erg bruikbaar.
Laat je hobby niet verpesten en als het toch '" moet "' , bedenk dan
het gaat het ene oor in en het ander oor weer uit.
Je moet af en toe Oost indisch doof zijn, maar blijf wel genieten van dit forum
groetjes
daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
Ok, je hart gelucht.
Draadje gaat verder op slot.
groetjes
Hans
Draadje gaat verder op slot.
groetjes
Hans
https://www.n-spoor.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren