Ik was vandaag begonnen met wat kleine boompjes te maken, hardstikke leuk tot ik bij het gedeelte spuitlijm kwam. de eerste keer dat ik de nieuwe fles gebruikte had ik inderdaad mooie spuitlijm, de 2e keer zeg maar 10 minuten laten kwam er nog steeds lijm uit maar nu als een soort spinnen web, dus boom verpest.
Wat heb ik fout gedaan ? of weet er iemand een tip om ook de 2e, 3de enz keer ook nog gewoon spuitlijm uit de bus te krijgen.
Zijn er eventueel nog alternatieven voor spuitlijm ??,
gr.
M.
Spuitlijm of ......
Spuitlijm of ......
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Re: Spuitlijm of ......
Gewone blanke spuitlak van de Action. 2 Euro voor een bus, werkt ook prima aan deze kant.
-
ik haal de spuitlijm bij de Action werkt prima
kost 1.50 heb ik al mijn bomen mee gemaakt
Gr andy
kost 1.50 heb ik al mijn bomen mee gemaakt
Gr andy
Eerst goed schudden de spuitbus voor het gebruik en als je niet achter elkaar door spuit bijv. je wacht tien minuten
of je gaat koffie drinken, houd dan eerst de bus op zijn kop en spuit dan het restant uit de spuitkop,
dan blijft deze mooi schoon voor de volgende keer.
Spuit lijm droogt zeer snel op!
groeten, Marc
of je gaat koffie drinken, houd dan eerst de bus op zijn kop en spuit dan het restant uit de spuitkop,
dan blijft deze mooi schoon voor de volgende keer.
Spuit lijm droogt zeer snel op!
groeten, Marc
Met Vriendelijke Groeten,
Marco
Nederlandse "NS - Multi Level Baan" tijdperk III, tot VI.
Marco
Nederlandse "NS - Multi Level Baan" tijdperk III, tot VI.
-
Dat schoonspuiten doe ik met de spuitlijm van de action nooit( moet officieel wel), en heb nergens last van, ik spuit alleen daarna m'n bomen nog wel 1 a 2 keer over met haarlak omdat ik geen plakkende spuitlijm over m'n strooisels heen ga spuiten.
Die blanke lak moet ik ook eens gaan proberen, groetjes Michiel
Die blanke lak moet ik ook eens gaan proberen, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.