NV De Vleeshouwer
Re: NV De Vleeshouwer
Op die manier, aha. Waar praat je over dan qua kosten? En zijn dat stickers of afwrijfdecals? Ben benieuwd!
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
@Jeroen: €4,50 voor 1 vel. Als het mis gaat met printen oid, dan is het ook meteen vier en een halve euro weg.
Dit zijn decals die los komen van het draagpapier als je het een paar seconden in water legt.
Vanochtend scheen de zon tossen de sneeuwbuien door, snel even een shotje gemaakt met wat props er bij.
Alles wat je ziet op de foto zit nu ook vastgelijmd.
Dit zijn decals die los komen van het draagpapier als je het een paar seconden in water legt.
Vanochtend scheen de zon tossen de sneeuwbuien door, snel even een shotje gemaakt met wat props er bij.
Alles wat je ziet op de foto zit nu ook vastgelijmd.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
- Berichten: 5340
- Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
- Locatie: Arnheim(Niederlande)
Re: NV De Vleeshouwer
Zo vanavond Maarten even gesproken op station Breda en het stuk rails wat hij nodig had overhandigd, leuk om zo eens mensen van het forum te ontmoeten.
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
Het dak wil nog niet echt vlotten helaas. Inmiddels een mal gemaakt met flatcable, maar niet zo tevreden over de naden tussen de stukken flatcable. Maar ik denk dat dit het toch moet gaan worden.
Verder nog aan het klooien geweest met de gips-ondergrond tussen de sporen. Deze wil toch elke keer niet worden zoals ik wil. Keer op keer wordt het lelijk en ja, moeite om met minder genoeg te nemen gaan we toch weer door met proberen. Per toeval terecht gekomen op een website waar een methode werd besproken die mij wel wat leek. Hieruit mijn eigen (vereenvoudigde) versie gedestilleerd. Oftewel simpel een deel weggelaten. Deze methode had ik al een beetje in gedachten alleen nooit een werkbare methode van kunnen maken.
Welnu, om kort te gaan, tijdelijk worden stripjes styreen tegen de rail aangebracht. Dan gips aanbrengen en daarna de stripjes weer verwijderen. De stripjes styreen zijn 1 mm breed en heb ik gesneden uit een plaat van 1 mm. Het profiel van de strip is dus 1 bij 1 mm. Eigenlijk zou hij iets hoger mogen zijn (1,5 is al weer te veel), maar dat valt niet mee met uitmeten. Het vastzetten van de strips gebeurt met hele kleine bolletjes (Das-)klei. Deze worden lekker platgeduwd zodat ze straks verdwijnen onder het gips. Geen idee of het gaat lukken, de klei moet nog uitharden, maar ik heb goede hoop.
Ook nog even de loods gepast (voor de motivatie ). Proefstuk alufolie golfplatendak ligt er ook los op.
Verder nog aan het klooien geweest met de gips-ondergrond tussen de sporen. Deze wil toch elke keer niet worden zoals ik wil. Keer op keer wordt het lelijk en ja, moeite om met minder genoeg te nemen gaan we toch weer door met proberen. Per toeval terecht gekomen op een website waar een methode werd besproken die mij wel wat leek. Hieruit mijn eigen (vereenvoudigde) versie gedestilleerd. Oftewel simpel een deel weggelaten. Deze methode had ik al een beetje in gedachten alleen nooit een werkbare methode van kunnen maken.
Welnu, om kort te gaan, tijdelijk worden stripjes styreen tegen de rail aangebracht. Dan gips aanbrengen en daarna de stripjes weer verwijderen. De stripjes styreen zijn 1 mm breed en heb ik gesneden uit een plaat van 1 mm. Het profiel van de strip is dus 1 bij 1 mm. Eigenlijk zou hij iets hoger mogen zijn (1,5 is al weer te veel), maar dat valt niet mee met uitmeten. Het vastzetten van de strips gebeurt met hele kleine bolletjes (Das-)klei. Deze worden lekker platgeduwd zodat ze straks verdwijnen onder het gips. Geen idee of het gaat lukken, de klei moet nog uitharden, maar ik heb goede hoop.
Ook nog even de loods gepast (voor de motivatie ). Proefstuk alufolie golfplatendak ligt er ook los op.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
De methode met de strips bevalt me wel. Deze foto is van na het vullen met gips (en al uitgehard). Het gips moet goed vloeibaar zijn heb ik ondervonden. Maak van te voeren een malletje van een stukje styreen om het makkelijk te kunnen afstrijken. Het (ruwe) resultaat met de strips er nog in:
Strips er uit gepeuterd. Dit gaat best goed, ze zitten wel een klein beetje vast maar met een tandartshaakje zo gebeurt. Het ruwe gips moet nog even vlak geschuurd worden (voorzichtig). Een gat van 1 mm is uiteindelijk nog best wel breed.
Tegenvallertje, zoonlief heeft helaas in het uitgeharde gips zitten krabben. Ik kon niet eens boos worden, een diorama maken is natuurlijk ook erg interessant. Nu nog bedenken hoe ik dit ga fiksen.
Strips er uit gepeuterd. Dit gaat best goed, ze zitten wel een klein beetje vast maar met een tandartshaakje zo gebeurt. Het ruwe gips moet nog even vlak geschuurd worden (voorzichtig). Een gat van 1 mm is uiteindelijk nog best wel breed.
Tegenvallertje, zoonlief heeft helaas in het uitgeharde gips zitten krabben. Ik kon niet eens boos worden, een diorama maken is natuurlijk ook erg interessant. Nu nog bedenken hoe ik dit ga fiksen.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Re: NV De Vleeshouwer
Gewoon licht opschuren met een schuurpapiertje. Betonvloeren zijn in het echt ook zelden spiegelglad, ik ben zelf ook wel eens als jonge jongen per ongeluk (expres ), met de fiets of te voet over pasgestort beton heengegaan omdat dat korter was.
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
Re: NV De Vleeshouwer
ghe ghe, hij treedt alvast in de voetsporen, maar ziet er toch wel top uit verders
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
Een en ander heeft een beetje op z'n gat gelegen, geen zin, geen tijd, te moe, bla, bla... Inmiddels de draad weer opgepakt. Begonnen met een portiershuisje en vandaag met een romneyloods. Het huisje komt met de rug naar de kuil te staan, daarom zit daar een raam in voor de bediening van de brug. Aan de andere kant zit een loket waar chauffeurs zich kunnen melden. De romneyloods is gewoon een extra bijbouwsel, gemaakt van (fijne) flatcable gelijmd op een stukje blik gezaagt/knipt uit een deo-spuitbus.
Fotootje met transitbusje voor een vergelijk wat betreft grootte:
Fotootje met transitbusje voor een vergelijk wat betreft grootte:
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
Vandaag weer een klein beetje tijd kunnen steken in dit hopeloos trage project. Tot mijn schrik er achter gekomen dat de deadline op 1 mei ligt.
Portiersloge verder gedetailleerd, zo moet het voorlopig voldoende zijn. Er moeten enkel nog ramen in.
Raam voor de bediening van de brug. Dak is van schuurpapier korrel 400. Fijner had de Karwei niet, maar dat had best gemogen. Klein beetje uitgeschoten met het randje-verven.
Het groene ding is de kast van de slagboom. Staat hier nog los (en verkeerd om). Oorspronkelijk idee was gaatje boren door de muur en in het huisje een hevel te maken voor aandrijving onder tafel. In verband met tijdgebrek, eh, ik bedoel veel te laag tempo, doe ik dat niet meer.
Deur geplaatst, gelijmd en geverfd. (ook in die volgorde )
Grote raam van de loge waar chauffeurs zich moeten melden. Moeten nog 2 stijlen in komen om het raam in drieën te verdelen (oorspronkelijk).
Kijkje van bovenaf op de bedieningsconsole van de brug.
En gezien door het raam aan de andere kant. Wijzers zijn gemaakt met sateprikker evenals de lampjes.
Zonder deadline had ik nog een zwart-witte tegelvloer gemaakt, kastjes geplaatst, behangetje cq. lambrizering gemaakt, etc. En natuurlijk een werkende slagboom met rood stoplicht.
Portiersloge verder gedetailleerd, zo moet het voorlopig voldoende zijn. Er moeten enkel nog ramen in.
Raam voor de bediening van de brug. Dak is van schuurpapier korrel 400. Fijner had de Karwei niet, maar dat had best gemogen. Klein beetje uitgeschoten met het randje-verven.
Het groene ding is de kast van de slagboom. Staat hier nog los (en verkeerd om). Oorspronkelijk idee was gaatje boren door de muur en in het huisje een hevel te maken voor aandrijving onder tafel. In verband met tijdgebrek, eh, ik bedoel veel te laag tempo, doe ik dat niet meer.
Deur geplaatst, gelijmd en geverfd. (ook in die volgorde )
Grote raam van de loge waar chauffeurs zich moeten melden. Moeten nog 2 stijlen in komen om het raam in drieën te verdelen (oorspronkelijk).
Kijkje van bovenaf op de bedieningsconsole van de brug.
En gezien door het raam aan de andere kant. Wijzers zijn gemaakt met sateprikker evenals de lampjes.
Zonder deadline had ik nog een zwart-witte tegelvloer gemaakt, kastjes geplaatst, behangetje cq. lambrizering gemaakt, etc. En natuurlijk een werkende slagboom met rood stoplicht.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Re: NV De Vleeshouwer
Mooi hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik vind 't zelf wel mooi, maar de Halfords heeft korrel 1000. Misschien is dat weer te fijn.maarten schreef:Raam voor de bediening van de brug. Dak is van schuurpapier korrel 400. Fijner had de Karwei niet, maar dat had best gemogen. Klein beetje uitgeschoten met het randje-verven.
Re: NV De Vleeshouwer
1 mei, dat is nog 3 weken ruim, moet makkelijk kunnen toch
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
Gisteren (en vandaag) bovenkant van de muren (die om het terrein komen) geplamuurd, geschuurd en van een laag verf voorzien.
Vanavond begonnen met de stoep te maken langs de muur, vanuit een vlak oppervlak, daar ben ik best content over. Morgen zal ik mijn methode uit de doeken doen, met plenty plaatjes.
Nu op tijd naar bed want de hele dag met een half migraine-hoofd rond gelopen.
Vanavond begonnen met de stoep te maken langs de muur, vanuit een vlak oppervlak, daar ben ik best content over. Morgen zal ik mijn methode uit de doeken doen, met plenty plaatjes.
Nu op tijd naar bed want de hele dag met een half migraine-hoofd rond gelopen.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
We proberen meters te maken en vandaag heb ik aardig wat kunnen doen. Het 'wegenstelsel' is klaar gekrast en heeft een kleurtje gekregen. Dat geeft al een heel ander zicht. Nu nog een zwarte wet-wash erover...
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
- Berichten: 448
- Lid geworden op: 09 feb 2011 21:31
Re: NV De Vleeshouwer
Hoi Maarten,
Het eindresultaat vond ik verbluffend!! Leuk dat je het diorama mee hebt genomen naar de beurs in Houten j.l., in het echt is het nog mooier dan op de foto's.
Het eindresultaat vond ik verbluffend!! Leuk dat je het diorama mee hebt genomen naar de beurs in Houten j.l., in het echt is het nog mooier dan op de foto's.
Groetjes, Johan
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
-
Onderwerp starter - Moderator
- Berichten: 3805
- Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
- Locatie: Oosterhout
Re: NV De Vleeshouwer
Het eindresultaat was ik jullie nog schuldig:
Het resultaat van mijn inspanningen. Op het aller-allerlaatste moment besloten toch maar een achtergrond en lichtbak met fries in elkaar te rausen.
De verlichting moest redelijk egaal zijn en niet warm worden. Bij de Karwei deze zelfklevende led-strip gekocht. Eigenlijk te duur en naar mijn zin te geel, maar wel snel en effectief.
Hierom is het smalspoor aangelegd. Grote zware ketels komen per smalspoor uit de fabriekshal en worden middels de bovenloopkraan over geladen op het normale spoor.
Uit de loods wordt de brug op gereden die de log met wagon naar het spoortje parallel aan het normaalspoor draait.
De slagboom en officiële toegang tot het terrein. Hier kun je ook goed het effect zien van de goot uit het gips steken. Het midden van de weg is exact even hoog als de 2 stoepen. Het was één vlakke plaat met gips, enkel de goot is er uitgestoken.
De paar auto's op het parkeerterreintje bevestigen het tijdsbeeld, half jaren '60.
Het kantoorgebouw waar de adminstratie, verkoop en tekenkamer in zit. In plaats van wat aan het onderhoud van de gebouwen te doen is er wel geïnvesteerd in een telex-machine voor juffrouw Jannie. (niet zichtbaar) Er wordt gefluisterd dat ze bepaalde diensten verleent aan de directeur.
De portiersloge waar de bezoekers zich dienen te melden. Wat betreft verhoudingen (natte vingerwerk) wel geslaagd. Wat opvalt is dat de baksteenplaat (eigenlijk TT) toch wat groot uitvalt met macro-opnamen. Ook een van de redenen dat ik geen rollagen boven de vensters heb gemaakt, gewoon net iets te grof voor de juiste verhoudingen.
Overzicht gezien vanaf de andere kant van de portiersloge. Hier is de kuil van de draaibrug goed te zien. Ook goed te zien is dat de 0,5 mm dikke polystyreenplaat waar de poort van gemaakt is nog flink doorschijnt. Kwestie van slecht dekkende rode verf en het niet gebruikt hebben van grondverf.
Sjaak en d'n Dré sjouwen een zware kist naar Sjaak z'n pickup, alleen zijn ze vergeten eerst de laadklep open te doen.
Twee olie-opslagtanks liggen aan de zijkant klaar. Met het Fuchskraantje zijn ze nog net te verplaatsen. Het Köffje heeft net een platte wagen gebracht voor de grote ketel die al klaar staat. De machinist is even naar kantoor voor het afwerken van de papieren.
Maurice is het gebazel van Adriaan helemaal zat en gaat even een sjekkie draaien. De muur rechts heb ik op het laatste moment nog toegevoegd, anders was het zo'n kaal gat.
De betonplaten zijn lastig op maat te maken, vandaar dat op sommige plekken klinkers zijn gebruikt. Sommige platen zijn gebarsten.
Nog een overzicht en een blik op de hoge afscheidingsmuur. De stootblokken zijn 100% eigenbouw. Moet ook wel want voor smalspoor N bestaat zo goed als niets. Daarnaast is het leuk om te doen.
De bovenloopkraan is ook weer 100% eigenbouw en uit de losse pols gedimensioneerd (wat ik eigenlijk nog het lastigste vind van zelf-bouw). Eigenlijk had ik besloten geen kraan te maken ivm de resterende tijd maar zonder vond ik het niet af en het verhaal ook niet kloppen.
De loopkat kan schuiven aan de rail, een aardig klusje om dat voor elkaar te krijgen. De ruimte tussen de balk waar de tekst op staat is slechts 3 mm hoog!
Het hijsblok is slechts 1,5 mm hoog, reden waarom ik er nog geen haak aan had geknutseld. In plaats van een stukje garen oid als kabel heb ik een stukje koperdraad gebruikt. Eigenlijk (omdat het zo 'strak' staat) ziet dat er natuurlijker uit dan garen. En het is ook nog eens makkelijker te verwerken.
Overzicht van de kraan.
Sjaak en d'n Dré voor de romneyloods. Een lamp op de loods boven de deur had niet misstaan.
Het stukje Z-spoor (!) zit netjes verwerkt in de brug. De ombouwkit van Peco voor een diesel smalspoorlokje past zo dermate slecht dat ik dat heb op moeten geven. Een volledig gedemonteerd Z-locje ligt nu zielig in een doosje.
En als laatste nog een blik op de toegang. De slagboom kan trouwens gewoon bewegen.
Het resultaat van mijn inspanningen. Op het aller-allerlaatste moment besloten toch maar een achtergrond en lichtbak met fries in elkaar te rausen.
De verlichting moest redelijk egaal zijn en niet warm worden. Bij de Karwei deze zelfklevende led-strip gekocht. Eigenlijk te duur en naar mijn zin te geel, maar wel snel en effectief.
Hierom is het smalspoor aangelegd. Grote zware ketels komen per smalspoor uit de fabriekshal en worden middels de bovenloopkraan over geladen op het normale spoor.
Uit de loods wordt de brug op gereden die de log met wagon naar het spoortje parallel aan het normaalspoor draait.
De slagboom en officiële toegang tot het terrein. Hier kun je ook goed het effect zien van de goot uit het gips steken. Het midden van de weg is exact even hoog als de 2 stoepen. Het was één vlakke plaat met gips, enkel de goot is er uitgestoken.
De paar auto's op het parkeerterreintje bevestigen het tijdsbeeld, half jaren '60.
Het kantoorgebouw waar de adminstratie, verkoop en tekenkamer in zit. In plaats van wat aan het onderhoud van de gebouwen te doen is er wel geïnvesteerd in een telex-machine voor juffrouw Jannie. (niet zichtbaar) Er wordt gefluisterd dat ze bepaalde diensten verleent aan de directeur.
De portiersloge waar de bezoekers zich dienen te melden. Wat betreft verhoudingen (natte vingerwerk) wel geslaagd. Wat opvalt is dat de baksteenplaat (eigenlijk TT) toch wat groot uitvalt met macro-opnamen. Ook een van de redenen dat ik geen rollagen boven de vensters heb gemaakt, gewoon net iets te grof voor de juiste verhoudingen.
Overzicht gezien vanaf de andere kant van de portiersloge. Hier is de kuil van de draaibrug goed te zien. Ook goed te zien is dat de 0,5 mm dikke polystyreenplaat waar de poort van gemaakt is nog flink doorschijnt. Kwestie van slecht dekkende rode verf en het niet gebruikt hebben van grondverf.
Sjaak en d'n Dré sjouwen een zware kist naar Sjaak z'n pickup, alleen zijn ze vergeten eerst de laadklep open te doen.
Twee olie-opslagtanks liggen aan de zijkant klaar. Met het Fuchskraantje zijn ze nog net te verplaatsen. Het Köffje heeft net een platte wagen gebracht voor de grote ketel die al klaar staat. De machinist is even naar kantoor voor het afwerken van de papieren.
Maurice is het gebazel van Adriaan helemaal zat en gaat even een sjekkie draaien. De muur rechts heb ik op het laatste moment nog toegevoegd, anders was het zo'n kaal gat.
De betonplaten zijn lastig op maat te maken, vandaar dat op sommige plekken klinkers zijn gebruikt. Sommige platen zijn gebarsten.
Nog een overzicht en een blik op de hoge afscheidingsmuur. De stootblokken zijn 100% eigenbouw. Moet ook wel want voor smalspoor N bestaat zo goed als niets. Daarnaast is het leuk om te doen.
De bovenloopkraan is ook weer 100% eigenbouw en uit de losse pols gedimensioneerd (wat ik eigenlijk nog het lastigste vind van zelf-bouw). Eigenlijk had ik besloten geen kraan te maken ivm de resterende tijd maar zonder vond ik het niet af en het verhaal ook niet kloppen.
De loopkat kan schuiven aan de rail, een aardig klusje om dat voor elkaar te krijgen. De ruimte tussen de balk waar de tekst op staat is slechts 3 mm hoog!
Het hijsblok is slechts 1,5 mm hoog, reden waarom ik er nog geen haak aan had geknutseld. In plaats van een stukje garen oid als kabel heb ik een stukje koperdraad gebruikt. Eigenlijk (omdat het zo 'strak' staat) ziet dat er natuurlijker uit dan garen. En het is ook nog eens makkelijker te verwerken.
Overzicht van de kraan.
Sjaak en d'n Dré voor de romneyloods. Een lamp op de loods boven de deur had niet misstaan.
Het stukje Z-spoor (!) zit netjes verwerkt in de brug. De ombouwkit van Peco voor een diesel smalspoorlokje past zo dermate slecht dat ik dat heb op moeten geven. Een volledig gedemonteerd Z-locje ligt nu zielig in een doosje.
En als laatste nog een blik op de toegang. De slagboom kan trouwens gewoon bewegen.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
- Berichten: 3209
- Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
- Locatie: Loosbroek
Re: NV De Vleeshouwer
Super gaaf
Als ik een opmerking mag maken ? Ik zou e.e.a. nog een beetje bewerken met " vuilpoeders" ik denk dat het dan nog mooier gaat worden.
mvrg Bob Vermeulen
Als ik een opmerking mag maken ? Ik zou e.e.a. nog een beetje bewerken met " vuilpoeders" ik denk dat het dan nog mooier gaat worden.
mvrg Bob Vermeulen
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
-
- Berichten: 749
- Lid geworden op: 18 sep 2009 21:29
Re: NV De Vleeshouwer
Mooi!
Van welk merk zijn die auto's? Marks?
Bruce
Van welk merk zijn die auto's? Marks?
Bruce
Sporend online op mijn site!
-
- Berichten: 1111
- Lid geworden op: 19 okt 2011 12:30
- Locatie: Regio het Groene Hart
Re: NV De Vleeshouwer
Beste Maarten,
Prachtig! ben even sprakeloos............
Groet,
Arjan
Prachtig! ben even sprakeloos............
Groet,
Arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel