Hallo Krokodil,
Ondanks de ernst van de zaak voor jou, als eerste welkom op het forum.
Je vraagt van wie deze foto is, mijn eerste vraag terug, heb jij een koploper (minitrix) gekocht en was het deze foto die je
van die koploper hebt gezien?
In dat geval heb je dus gewoon een probleem, want deze foto is van Jos, een vaste en bekende gebruiker hier op het forum.
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=208
bovenstaande de link naar zijn oude baan, die hij pas geleden heeft afgebroken, om met een nieuwe baan te beginnen, van deze baan is zijn ook de bewuste foto`s.
Mocht het werkelijk zo zijn, dat je aan de hand van deze foto`s dus die koploper besteld hebt, dan denk ik dat er maar 1 weg te gaan is.
A: de beheerder van de site waar je de advertentie gevonden hebt aanspreken, en verzoeken mee te werken naar het opsporen van de verkoper.
B: aangifte doen bij politie wegens oplichting en hen alle gegevens verstrekken die jij van de verkoper hebt. dus naam maar ook het rekeningnummer
waar jij het bedrag op hebt gesort.
Meer mogelijkheden denk ik niet dat je dan hebt.
Veel succes wat dat zul je nodig zijn.
verder hoop ik dat we naast deze mindere start op het forum, met een groot probleem, wij ook andere dingen van je mogen lezen, maar je natuurlijk ook alles kunt vragen wat je wilt weten omtrent onze mooie hobby.
Mvg
Freddy