Arjan,
Nou, ik moest het draadje echt opzóeken zelfs. Naja, er wordt genoeg boeiends gebouwd hier op het forum dus dan moet je daar maar even van genieten.
Robert had als mijn spokesman, zo lijkt het, helemaal gelijk. De verhuizing naar het tijdelijke onderkomen is alweer klaar sinds een poosje. Ik zit nu dus weer gezellig even tijdelijk bij m'n oudjes (en Boppard) in Ede. Over een maand (and counting!) woon ik ergens anders in Ede met plenty ruimte, en ook weer plenty tijd voor het modelbouwen. De komende tijd dus even behelpen. Tevens ben ik sinds een paar dagen terug van wintersport, dus er viel niks te doen.
Als ik zo klaar ben met dit schrijven ga ik echter meteen de tuin in en neem de modules mee....net als gisteren en eergisteren. Het weer vraagt erom natuurlijk. Heerlijk! Ik ben dus sinds een paar dagen weer spoors actief, laten we maar stellen. Van gisteren heb ik een bescheiden foto-impressie gemaakt. Enjoy!
(mag ook wel na mijn relatief lange afwezigheid hier)
Hatseklats, de boel aan elkaar!
Eerst maar wat foto's van de paar treinen......mochten jullie nog suggesties hebben, dat mag. Maar kom niet aan met ICE's, want dat is zo'n gesleep met zo'n treinstel :-/
En wat ertsvervoer natuurlijk...
En face....
En wat dieselpower....
En ook de laatste containers denderen onder de brug door.....waarna het weer enigszins rustig wordt in de wijk Beksheim, waar het mooie weer de sfeer iets weet te verbeteren
Heb alleen die panto even gemist...
Wat plaatjes van de bebouwing dan maar.....
De Manta's in het Ruhrgebiet kenmerken zich ook door asociaal rijden. Deze Merc (wat moet die hier eigenlijk? Niet écht koshier, zou je zeggen...) wordt even afgesneden. Handig, met een aanhouding door de coppers iets verderop...
Het gezellige perkje, alias parkeerterrein voor de Sex-Kino...
Even een overzicht van de REx op de bakken...krijg je een idee van de dimensies....
...en een totaaloverzicht....
Nog maar wat BR189 foto's dan....
Deze foto vind ik wel redelijk geslaagd. Met dank aan het fijne licht buiten. Me gusta zonlicht!!
Alleen jammer dat ik nog niet rond kan rijden.....dat gaat nog wel even duren. Enfin, nu weer rap de bakken de zon in en modelbouwen maar!
Grtz,
J.