![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Heb vandaag wel even lampjes gekocht( lagen voor 1 euro per stuk bij wapstad) nu nog even aansluiten op een adapter/transformator en dan werken die ook weer
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Tevens druk bezig geweest met mijn spiraal voor naar het berg station.
Kun je daar eventuweel foto,s van laten zien.Thrillseeka schreef: nu nog even aansluiten op een adapter/transformator en dan werken die ook weer![]()
ja kan 3 cm per meter stijgenThrillseeka schreef:inmiddels een spiraal/helix gebouwd. Wil namelijk daar een berg bouwen en een mijntje daar boven bouwen.
Vraag me alleen af of nu me berg niet te hoog/stijl word.
thevandijks schreef:Prachtig, ik vraag me af welk merk die TEE trein is?
Ik ben pas met zo'n trein op stap geweest, en zoek hem nu in model!
Groet Hans
De loc is van minitrix nr 12514. Tis een db 103.thevandijks schreef:Prachtig, ik vraag me af welk merk die TEE trein is?
Ik ben pas met zo'n trein op stap geweest, en zoek hem nu in model!
Groet Hans
De helling van de bocht weet ik. Ik gebruik r2 bochten en in een heel rondje stijg ik 6 cm, zowel mijn db103 als mijn ns loc van fleischman komen naar boven met 10 wagons.richard7877 schreef:ja kan 3 cm per meter stijgenThrillseeka schreef:inmiddels een spiraal/helix gebouwd. Wil namelijk daar een berg bouwen en een mijntje daar boven bouwen.
Vraag me alleen af of nu me berg niet te hoog/stijl word.
in bochten wordt aanbevolen om zelfs 2,5 cm per meter
je kan het gewoon ook even met een loc en wagonnen proberen, je ziet van zelf wanneer de loc het niet meer trekt
je kan ook een tandrad baan maken deze speciale loc's kunnen een steilere helling aan
het ziet er trouwens goed uit zo!
groeten richard
Ah, die van je avatar foto zeker.Thrillseeka schreef:....Vanavond of morgen maar is me vriendin om hulp vragen....
ja dat is bedrog. Krijg niet echt goede foto's ervan. Maar in het echt valt het 100% meerien schreef:wordt gaaf zo
wel erg veel licht denk
of is dat bedroch
ga zo door
gr rien
Nah ondanks dat ik Jessica Simpson een ontzettend lekker wijf vond, sla ik nu me portie wel afshoven schreef:Ah, die van je avatar foto zeker.Thrillseeka schreef:....Vanavond of morgen maar is me vriendin om hulp vragen....
Me sporen zijn 110 cm lang, ze kunnen niet echt veel langer moet rekening houden met de bochtenMaurits71 schreef:wheheh, ik heb ook zo'n vriendin, elke nacht weer en weer
enige wat ik een beetje jammer vindt is dat je van die hele korte stations sporen hbe, daardoor staan je treinen zo hudje mutje.