

Martin de Deugd
Hoi Maurits ,Maurits71 schreef:helaas Jeroen, deze 2 hebben allebei harige benen en zijn ook nog prutsers.![]()
ik hou het inderdaad voorlopig maar bij schroefjes
heb geen ervaring met de Kato's was voor mij de verkeerde schaalRichie schreef:En ze rijden als de beste. Heb zelf 5 stuks van Kato die erg mooi rijden en als die van Dapol net zo goed rijden als de class 58 dan zit dat ook wel goed.
Jouw situatie is dat je de wissel niet uit kortsluiting haalt!!! Eerst de kortsluiting opheffen door hetzij punstuk op 3 los te maken hetzij de wissel handmatig in middenpositie te brengen door de servo te verstellen.Maurits71 schreef: Nu zal men zeggen dit staat toch in de beschrijving, nee, want daar staat als je kortsluiting heb moet je de draadjes omdraaien, ik kan je uit ervaring zeggen dat kan je 100 x doen maar je blijft een centrale houden die in de blokkade blijft schieten. Ome Wim zal dit vast nog wel toevoegen en is heeeeel blij met klanten zoals ik![]()
Dit is de manier van programmeren!!stroom uit en aan, programmeer knopje indrukken, centrale op loc 9999 zetten F1 indrukken, staat de afstelling omhoog ( in de plus ) doe deze dan de andere kant opzetten, F1 uit, dan F2 en doe precies het tegenovergestelde, F2 uit, programmeer knopje weer indrukken, lampje is uit, en opdracht geven op de centrale.