Hier eerst wat foto's en het baanplan van station Bergen:
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/EmplBergen.jpg)
Voor de spoorsitiautie heb ik gekozen voor de onderste variant (vanaf 1920)
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/Photo26-11-11080334.jpg)
Hier het statige stations gebouw (zonde dat ze die gesloopt hebben)
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/Photo26-11-11075851.jpg)
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/FO200340.jpg)
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/5194573699_133774d5aa.jpg)
En wat sfeerfoto's uit lang vervlogen tijden
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/01b-duinen.jpg)
Onderweg naar Bergen aan Zee in de duinen
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/00116_detail.jpg)
Tekening van het emplacement te Bergen aan Zee
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/02-station.jpg)
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/bello.jpg)
En wat foto's van het station en perron in Bergen aan Zee
![Afbeelding](http://i1087.photobucket.com/albums/j475/Sander76/DSCF1433.jpg)
Om aan dit project te kunnen beginnen moest ook het schaduw station worden aangepast. Uiteindelijk heb het het vorige helemaal afgebroken en een nieuw schaduwstation aangelegd.