![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Rampzalig is beter gezegd, gelukkig stel jij al je spitsen wel goed op
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Wordt mooi, blijf je graag volgen, zo steek ik er nog wat van op, heet gelukkig geen Bert....k
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Groet,
Hans.
het ergste is mijn vriendin is duitsepocheales denken schreef:Thrillseeka schreef:Inmiddels maar weer verder gegaan met de berg , aangezien de wedstrijd toch niet lekker loopt
Rampzalig is beter gezegd, gelukkig stel jij al je spitsen wel goed op![]()
Wordt mooi, blijf je graag volgen, zo steek ik er nog wat van op, heet gelukkig geen Bert....k![]()
![]()
![]()
Groet,
Hans.
Ach...let love rule (om het met Lenny te zeggen).Thrillseeka schreef: het ergste is mijn vriendin is duits
Hoezo is dat erg?Thrillseeka schreef:epocheales denken schreef:Thrillseeka schreef: het ergste is mijn vriendin is duits
Thanksjeepney schreef:Ik heb je hele topic eens doorgelezen: mijn complimenten !!
Henk
Er zijn op dit forum inderdaad mensen die een bijzonder hoog niveau hebben m.b.t. scenery, een niveau dat menigeen misschien nooit zal kunnen evenaren, maar je zou diezelfde cracks eens moeten vragen of ze foto's hebben van hun eerste baan. Het zou heel goed kunnen dat die absoluut niet het niveau haalden bij hun eerste baan als wat jij hier laat zien met jouw eerste baan.Thrillseeka schreef:Moet nog heel veel leren, en word bijna jaloers hoe mooi andere mensen dingen maken
Dat klopt, mijn eerste baan, was een HO baan en zag er helemaal niet uit.Er zijn op dit forum inderdaad mensen die een bijzonder hoog niveau hebben m.b.t. scenery, een niveau dat menigeen misschien nooit zal kunnen evenaren, maar je zou diezelfde cracks eens moeten vragen of ze foto's hebben van hun eerste baan. Het zou heel goed kunnen dat die absoluut niet het niveau haalden bij hun eerste baan als wat jij hier laat zien met jouw eerste baan.
Ha, mijn allereerste baan was H0 (en ik was 8 of zo...) en alles stond los, prut dus, maar ik vond het toen leuk. De eerste n-baan die ik bouwde was om te experimenteren en bevatte geen scenery. Wat ik nu bouw is ook een product van proberen en experimenteren en heel veel bij anderen afkijken. Ik ben dus weer bij nul begonnen. Gewoon een hoop proberen, soms op een proefstukje, en niet te bang zijn. Als het mislukt knikker ik het er weer uit en begin opnieuw. Wat ik wel steeds meer vermijd is het gebruik maken van standaard spul, zoals boompjes, heuvels en dat soort zaken. Zelf maken is vaak veel leuker en goedkoper en ziet er nog beter uit ook!jeepney schreef: Er zijn op dit forum inderdaad mensen die een bijzonder hoog niveau hebben m.b.t. scenery, een niveau dat menigeen misschien nooit zal kunnen evenaren, maar je zou diezelfde cracks eens moeten vragen of ze foto's hebben van hun eerste baan. Het zou heel goed kunnen dat die absoluut niet het niveau haalden bij hun eerste baan als wat jij hier laat zien met jouw eerste baan.
soms, echt soms, niet te vaak dus heeft een vrouw nog wel goed advies, alleen dat mag je ze nooit laten weten natuurlijGlaskast189 schreef:Goed advies van je vriendin. Dat donkere ziet er een stuk beter uit!
Bruce