Pfff.....weer wat meters gemaakt. Gaat lekker zo!
Mijn lieftallige import-Edesche-vriendin heeft mij even (dankbaar!) geholpen. Inmiddels zijn de meeste secties aangesloten aan de bezetmelders. Ik moet nu even 'on hold', want ik moet soldeer hebben, 25-polige stekkers en ook gaat het draad er goed hard doorheen. Ook zal ik bij Wim Ros weer even wat normale DCC-wisseldecoders moeten bestellen. Dat is allemaal voor na vrijdag, want ik moet voor de verandering weer eens arbeiden. Het voordeel nu is, dat ik bij de laatste hoekbak (die wordt geconstrueerd zodra deze E-lend klaar is) enkel de draden hoef aan te sluiten aan de rails (i.p.v. andersom!) want die zijn al doorgetrokken vanaf de bezetmelder.
Dus.....
De hele baan staat al in Koploper met wisselstraten en alles (behalve die waar de wissels nog niet aan een wisseldecoder zitten) dus het zou moet-en-werk-en.....right....
Met de snelle service van Wim, althans, wat ik tot nu toe heb meegemaakt, moet het schaduwstation dus straks ook
fully operational zijn. De stekkers koop ik in Arnhem (radio Piet), draad bij of B-H-dorp (Harlaar, kom ik langs op zaterdag na mijn vlucht) of Wentink (wel zo gezellig!) of hier in Ede. Het gaat nu goed hard met de baan, en een extra paar handen dat ik wel wat moet aansturen is erg nuttig! Dus boys, heb je zo'n klus? Mobiliseer je vriending of vrouw!
Goed, wederom een saaie update. Maar het moet. Bleeeh!
J.