Dag Collega's,
Vandaag een mooi maar smerig locje binnengekregen. Er zit een combi van stof en nicotine/teer op, denk ik, tot mijn verbazing loopt ie wel mooi. Wat voor reiningingsmiddel moet ik voor de ( kunststof)-behuizing gebruiken zonder dat ik de kans loop,de verf er ook af te poetsen?
Dank jullie wel!
JanD
schoonmaak
Re: schoonmaak
Ik gebruik zelf een gewoon afwas sopje. Gaat al tijden goed. Heb ook wel lopen rommelen met ruitenwisservloeistof, ging ook goed maar was duurder. Inderdaad, ik ben een hollander dus mag weinig kosten.
Is en blijft een klusje met zweet in de handen (of ergens anders). Nog geen loc ermee verpest, maar ooit zal het wel fout gaan.....
Daarom geldt er vooral voor bovenstaande ervaringsdeling het volgende: Klik artikel 7
Is en blijft een klusje met zweet in de handen (of ergens anders). Nog geen loc ermee verpest, maar ooit zal het wel fout gaan.....
Daarom geldt er vooral voor bovenstaande ervaringsdeling het volgende: Klik artikel 7
Re: schoonmaak
ik gebruik soms St Marc dat zit in een fles met groene vloeistof te koop bij de bouwmarkt.
maar zou eerst ff een proef stukje poetsen, nicotine verwijder je heel goed ermee.
Ik gebruik het ook voor de vloer, ramen, tv, kozijnen, soms zelfs voor model treinen.
Alleen als je iets zelf geschilderd hebt heb je kans dat je het ook weg poetst.
maar zou eerst ff een proef stukje poetsen, nicotine verwijder je heel goed ermee.
Ik gebruik het ook voor de vloer, ramen, tv, kozijnen, soms zelfs voor model treinen.
Alleen als je iets zelf geschilderd hebt heb je kans dat je het ook weg poetst.
Groeten Chris