Waarom is de Mallard van Minitrix eigenlijk groen van kleur

Vraag maar raak!

spoor65

Re: Waarom is de Mallard van Minitrix eigenlijk groen van kleur

Bericht door spoor65 »

Jammer Jand,

Want juist jouw inbreng gaf hier de juiste stand van zaken weer, met duidelijke en boeiende informatie die weinig twijfel en dus juist veel kennis en daarmee vertrouwen omtrent dit onderwerp weer gaf.

mvg

Freddy(Spoor65)

PS. het mooie van dit forum, en forum`s in het algemeen, is dat een ieder zijn inbreng kan doen, terwijl daar tegenover staat, dat een ieder ook daar dat kan vinden waar hij wat aan heeft. en de een heeft nu eenmaal liever een bal gehakt, en de ander een biefstuk, oftewel, er is nog nooit een kok gevonden ......

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
verzameldirk

Bericht door verzameldirk »

Ik heb intussen op Duitse fora wat antwoorden gekregen waaruit blijkt dat Minitrix niet al te veel richting de 1:148 is gegaan maar wel een beetje, met vaak gebruikmaking van 1:160 techniek zoals de aandrijving. Dus is de kap van de Mallard een heel klein beetje aan de grote kant voor een 1:160 model. Maar opvallen doet het niet. :mrgreen:

Dick

Mijn vrouw en ik verzamelen modeltreinen in diverse schalen, en van vele fabrikaten voor mijn treinfoto's zie http://www.flickr.com/photos/35830155@N05

Saraan

Bericht door Saraan »

Dat is eigenlijk goed nieuws voor ons, 1:160-ers. Als ik de class 9F van Minitrix voor een zacht prijsje zie voorbij fietsen, dan ga ik hem niet laten liggen (alhoewel de Mallard een stuk juister schijnt te zijn dan de class 9F). Bedankt voor de informatie. ;)

groeten,

Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Plaats reactie