N-baan: Ober Lesach (180x80 + 280x80 cm) dubbele lagen
Re: N-baan: Ober Lesach
Ja klopt,
maar misschien is het, als die lange Europ Express er goed langs kan, niet nodig!
Morgenavond heb ik zo'n kraan op een platte oplegger erbij.
Ook die testen we even in de helix. En dan weten we weer meer.
Die zijkantjes is een goeie tip en zeker is hieraan gedacht (vanuit een eerder topic)
Vrije val zou ong. 60 cm zijn en dat zou zonde zijn.
Dus ja daar heb ik nog wat werk aan.
Thnx voor de reminder mannen!
Groet,
Wim.
maar misschien is het, als die lange Europ Express er goed langs kan, niet nodig!
Morgenavond heb ik zo'n kraan op een platte oplegger erbij.
Ook die testen we even in de helix. En dan weten we weer meer.
Die zijkantjes is een goeie tip en zeker is hieraan gedacht (vanuit een eerder topic)
Vrije val zou ong. 60 cm zijn en dat zou zonde zijn.
Dus ja daar heb ik nog wat werk aan.
Thnx voor de reminder mannen!
Groet,
Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
Goedendag,
vandaag kunnen we weer verder (een paar uurtjes) met de baan.
De bedoeling is om rails in de helix te leggen/plakken met flexrail.
En dan eens kijken hoe ik de helix onder de hoofdbaan ga bevestigen...
De schakelaar (voor de verlichting van de hobbykamer) moet ook nog omhoog gemaakt.
Weer zat te doen dus, gegroet Wim.
vandaag kunnen we weer verder (een paar uurtjes) met de baan.
De bedoeling is om rails in de helix te leggen/plakken met flexrail.
En dan eens kijken hoe ik de helix onder de hoofdbaan ga bevestigen...
De schakelaar (voor de verlichting van de hobbykamer) moet ook nog omhoog gemaakt.
Weer zat te doen dus, gegroet Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
Oke de rails is geplakt.
Ik had veel oude/gebruikte flexrail en deze heb ik gebruikt voor de helix.
Dan kun je lekkere grote stukken rails in een keer leggen.
Op maat snijden met een dremel met doorslijpschijf is een must.
Na iedere keer een stuk leggen en plakken, even de boel laten drogen.
Maar uiteindelijk is het gelukt.
Hier een paar fotootjes:
Nu even de helix met rail goed laten drogen.
Tot een volgende update, groet Wim.
Ik had veel oude/gebruikte flexrail en deze heb ik gebruikt voor de helix.
Dan kun je lekkere grote stukken rails in een keer leggen.
Op maat snijden met een dremel met doorslijpschijf is een must.
Na iedere keer een stuk leggen en plakken, even de boel laten drogen.
Maar uiteindelijk is het gelukt.
Hier een paar fotootjes:
Nu even de helix met rail goed laten drogen.
Tot een volgende update, groet Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
ziet er goed uit Wim...)... hopelijk krijg ik hem snel eens in werkelijkheid te zien
Groet,
Wouter
http://pietjepuk.xs4all.nl/ridderdijk.wedolle.nl/
Fleishmann Piccolo Rails | IntelliBox2| S88SD16-n+WDD10 (van Wim Ros) | Koploper | Hoofdzakelijk Nederlands
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=4882
Wouter
http://pietjepuk.xs4all.nl/ridderdijk.wedolle.nl/
Fleishmann Piccolo Rails | IntelliBox2| S88SD16-n+WDD10 (van Wim Ros) | Koploper | Hoofdzakelijk Nederlands
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=4882
Re: N-baan: Ober Lesach
Leuke Baan Wim
ga je ook het rollend materieel van oostenrijk gebruiken
heel wat werk zo helix maken en plakken ,is die al droog ?
Gr Hennie
ga je ook het rollend materieel van oostenrijk gebruiken
heel wat werk zo helix maken en plakken ,is die al droog ?
Gr Hennie
Re: N-baan: Ober Lesach
Djw Hennie,
wat ik heb is te zien (ergens) in het voorsteltopic.
viewtopic.php?f=23&t=4745#p75211
Verder ga ik daar dan ook mee rijden.
In de toekomst zal er heus wel iets specifieks Oostenrijks bij komen.
Ja de helix is opgedroogd. Nu zoeken naar een oplossing om deze onder de hoofdbaan te hangen.
Maar ook dat, komt goed.
Zijn er trouwens specifieke adressen voor dat vliegengaas, Hornbach(Nieuwegein) had het niet
Gr Wim.
wat ik heb is te zien (ergens) in het voorsteltopic.
viewtopic.php?f=23&t=4745#p75211
Verder ga ik daar dan ook mee rijden.
In de toekomst zal er heus wel iets specifieks Oostenrijks bij komen.
Ja de helix is opgedroogd. Nu zoeken naar een oplossing om deze onder de hoofdbaan te hangen.
Maar ook dat, komt goed.
Zijn er trouwens specifieke adressen voor dat vliegengaas, Hornbach(Nieuwegein) had het niet
Gr Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
ff op google kijken kan je het online bestellen dat gaas.Wim schreef:Djw Hennie,
wat ik heb is te zien (ergens) in het voorsteltopic.
viewtopic.php?f=23&t=4745#p75211
Verder ga ik daar dan ook mee rijden.
In de toekomst zal er heus wel iets specifieks Oostenrijks bij komen.
Ja de helix is opgedroogd. Nu zoeken naar een oplossing om deze onder de hoofdbaan te hangen.
Maar ook dat, komt goed.
Zijn er trouwens specifieke adressen voor dat vliegengaas, Hornbach(Nieuwegein) had het niet
Gr Wim.
Gr Hennie
Re: N-baan: Ober Lesach
Okee...........
Helix hangt onder de baan maar, mag er weer onderuit!
Eerste stuk rails geleid redelijk, rijdt goed ........ maar dan gaat het locje de helix in en stopt direct.
Stopt direct bij de overgang naar het volgende stuk flexrail.
Na schoonmaken (aceton) en de koperborstel (van minitrix) erop......
Yes, 5 a 10 cm verder dan voorheen
Dit gaat hem niet worden, denk ik?
Ik zag ook dat de raileinden middels zo'n verbindingsstuk, niet helemaal lekker op de zelfde hoogte zat.
Dus daar ontspoorde de 3 assige loc. Vlak vijlen zal geen optie zijn dus..........
Het beste is:
Helix eronderuit, ouwe rails weggooien.
Nieuwe rails plaatsen en dan weer er onder.
Ik zie geen andere optie.
Die oude rails is wel erg vuil en ziet er ook niet uit.
De lasjes/verbindingsstukjes sluiten goed aan maar, ik koop wel nieuwe flexrails.
Iemand nog ideeen over het merk flexrail wat ik het beste kan kopen?
Zal zo nog wel even een foto schieten/filmpje?
Groet Wim.
Helix hangt onder de baan maar, mag er weer onderuit!
Eerste stuk rails geleid redelijk, rijdt goed ........ maar dan gaat het locje de helix in en stopt direct.
Stopt direct bij de overgang naar het volgende stuk flexrail.
Na schoonmaken (aceton) en de koperborstel (van minitrix) erop......
Yes, 5 a 10 cm verder dan voorheen
Dit gaat hem niet worden, denk ik?
Ik zag ook dat de raileinden middels zo'n verbindingsstuk, niet helemaal lekker op de zelfde hoogte zat.
Dus daar ontspoorde de 3 assige loc. Vlak vijlen zal geen optie zijn dus..........
Het beste is:
Helix eronderuit, ouwe rails weggooien.
Nieuwe rails plaatsen en dan weer er onder.
Ik zie geen andere optie.
Die oude rails is wel erg vuil en ziet er ook niet uit.
De lasjes/verbindingsstukjes sluiten goed aan maar, ik koop wel nieuwe flexrails.
Iemand nog ideeen over het merk flexrail wat ik het beste kan kopen?
Zal zo nog wel even een foto schieten/filmpje?
Groet Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
Het ene locje rijdt beter dan een ander............. ?
Ik ken de historie van de locjes niet dus schoonmaken van de locjes (motor) kan ook wel eens een boosdoener zijn.
1 loc reed nu al verder dan de voor laatste keer.
Maar ik gebruikte wel een zwaardere trafo.
De eerste was 12 en de 2e was 14 volt.
We wachten jullie reacties af en gaan het verlanglijstje aanvullen met flexrail, dat is een feit.
Eurospoor: gaan we zaterdag heen!
Groet Wim.
Ik ken de historie van de locjes niet dus schoonmaken van de locjes (motor) kan ook wel eens een boosdoener zijn.
1 loc reed nu al verder dan de voor laatste keer.
Maar ik gebruikte wel een zwaardere trafo.
De eerste was 12 en de 2e was 14 volt.
We wachten jullie reacties af en gaan het verlanglijstje aanvullen met flexrail, dat is een feit.
Eurospoor: gaan we zaterdag heen!
Groet Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
Dag Wim
de rails schoon maken met een rail gum ?
diversen stroom punten solderen
eventueel ook de aansluitingen van de rails solderen
zelf gebruik ik ook veel oude rails roco ,minitrix , fleischmann .
en heb er geen problemen mee tot heden
Gr Hennie
de rails schoon maken met een rail gum ?
diversen stroom punten solderen
eventueel ook de aansluitingen van de rails solderen
zelf gebruik ik ook veel oude rails roco ,minitrix , fleischmann .
en heb er geen problemen mee tot heden
Gr Hennie
Re: N-baan: Ober Lesach
Hi Wim,
Klinkt als mosterd naar de maaltijd, maar locjes die niet omhoog komen, rails die niet goed op elkaar aansluit......allemaal zaken die met wat proefrijden voorkomen hadden kunnen worden.
Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, dus ga voor de optie die Hennie aangeeft: elke flexrail aansluiten middels solderen, misschien toch proberen dat hoogteverschil tussen de railstaven weg te vijlen/slijpen, alles goed schoonmaken en ook eens met een andere loc proefrijden om uit te sluiten dat de loc zelf onderdeel van de problemen is.
Henk
Klinkt als mosterd naar de maaltijd, maar locjes die niet omhoog komen, rails die niet goed op elkaar aansluit......allemaal zaken die met wat proefrijden voorkomen hadden kunnen worden.
Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, dus ga voor de optie die Hennie aangeeft: elke flexrail aansluiten middels solderen, misschien toch proberen dat hoogteverschil tussen de railstaven weg te vijlen/slijpen, alles goed schoonmaken en ook eens met een andere loc proefrijden om uit te sluiten dat de loc zelf onderdeel van de problemen is.
Henk
Re: N-baan: Ober Lesach
Dank jullie wel mannen.
Er zijn wat opties en die bekijken we.
Zeker na de aanschaf van dat railgum en het solderen van de verbindingssokjes.
Kan het alleen maar beter gaan.
En de locjes rijden net zo hard weer omhoog.
Even voor de show:
http://youtu.be/Lxy-ZIjvw04
http://youtu.be/yyrtIraRQFk
http://youtu.be/ecTk9D92dzI
En met 4 schroefjes is de helix er weer onderuit.
Groet Wim.
Er zijn wat opties en die bekijken we.
Zeker na de aanschaf van dat railgum en het solderen van de verbindingssokjes.
Kan het alleen maar beter gaan.
En de locjes rijden net zo hard weer omhoog.
Even voor de show:
http://youtu.be/Lxy-ZIjvw04
http://youtu.be/yyrtIraRQFk
http://youtu.be/ecTk9D92dzI
En met 4 schroefjes is de helix er weer onderuit.
Groet Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
Wim, een paar tips.
Je loc gaat behoorlijk dicht langs de rand. Zolang hij niet ontspoort geen probleem, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Misschien een valbescherming, of een wat bredere ondergrond?
En bij de bouw van de helix: ik kan je aanraden na elke ronde eerst proef te rijden voor je aan de volgende ronde begint. Dan weet je dat het werkt, plus je kunt er veel makkelijker bij als het niet werkt.
Voor de flexrail maakt het weinig uit welk merk je neemt. Als de railstaven van metaal zijn, goed stroom geleiden en 9mm uit elkaar liggen moet het wel lukken. Alles van 1 merk maakt het wel makkelijker, je hebt dan minder gedoe met hoogteverschillen in je railstaven. Aan elkaar solderen klint leuk, maar denk eraan dat rails ook wat ruimte moet hebben om uit te zetten bij warmte, anders krijg je leuke effecten (spoorspatting). Voor een goede stroomvoorziening kun je beter zorgen voor veel aansluitingen op je ringleiding.
Je loc gaat behoorlijk dicht langs de rand. Zolang hij niet ontspoort geen probleem, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Misschien een valbescherming, of een wat bredere ondergrond?
En bij de bouw van de helix: ik kan je aanraden na elke ronde eerst proef te rijden voor je aan de volgende ronde begint. Dan weet je dat het werkt, plus je kunt er veel makkelijker bij als het niet werkt.
Voor de flexrail maakt het weinig uit welk merk je neemt. Als de railstaven van metaal zijn, goed stroom geleiden en 9mm uit elkaar liggen moet het wel lukken. Alles van 1 merk maakt het wel makkelijker, je hebt dan minder gedoe met hoogteverschillen in je railstaven. Aan elkaar solderen klint leuk, maar denk eraan dat rails ook wat ruimte moet hebben om uit te zetten bij warmte, anders krijg je leuke effecten (spoorspatting). Voor een goede stroomvoorziening kun je beter zorgen voor veel aansluitingen op je ringleiding.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: N-baan: Ober Lesach
Hallo Steven,
ja, die valbeveiliging komt er nog.
En dat lassen is weer een goeie tip, let op met uitzetten van de rails
Ik denk dat het een ringleiding wordt.
En nieuwe flexrail. Overmorgen naar Eurospoor.
En het hoeft volgende week niet af
Dat proefrijden is een must maar, al doende leert men.
Dank maar weer, Wim.
ja, die valbeveiliging komt er nog.
En dat lassen is weer een goeie tip, let op met uitzetten van de rails
Ik denk dat het een ringleiding wordt.
En nieuwe flexrail. Overmorgen naar Eurospoor.
En het hoeft volgende week niet af
Dat proefrijden is een must maar, al doende leert men.
Dank maar weer, Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
Zwaar overleg gehad thuis.
We gaan een nieuwe helix maken.
Steviger (dikker triplex = 6mm) en breder, minimaal eens zo breed.
Daarnaast ga ik met die draadeinden M8/M10 aan de slag.
Nieuwe flexrail met losse laseindje (dus niet vastsolderen) en een ringleiding.
Mochten de laseindje, die schuifbusjes vervuilt raken dan blijft de verbinding gewaarborgd.
Nog eens staan kijken bij de huidige....... verschillende hoogtes in flexrails (diverse merken)
Wellicht hebben ze een leuke aanbiedingen op de beurs. Minitrix heeft mijn voorkeur.
Valbeveiliging kan er dan ook gelijk op. ik denk aan dun triplex wat ik rondingen kan geven door te buigen.
en 15mm boven de baan uit laat steken. Dat zou toch wel genoeg zijn?
Okee, weer plannen genoeg.
Nu even zoeken naar helixen en de constructie ervan.
Groet Wim.
We gaan een nieuwe helix maken.
Steviger (dikker triplex = 6mm) en breder, minimaal eens zo breed.
Daarnaast ga ik met die draadeinden M8/M10 aan de slag.
Nieuwe flexrail met losse laseindje (dus niet vastsolderen) en een ringleiding.
Mochten de laseindje, die schuifbusjes vervuilt raken dan blijft de verbinding gewaarborgd.
Nog eens staan kijken bij de huidige....... verschillende hoogtes in flexrails (diverse merken)
Wellicht hebben ze een leuke aanbiedingen op de beurs. Minitrix heeft mijn voorkeur.
Valbeveiliging kan er dan ook gelijk op. ik denk aan dun triplex wat ik rondingen kan geven door te buigen.
en 15mm boven de baan uit laat steken. Dat zou toch wel genoeg zijn?
Okee, weer plannen genoeg.
Nu even zoeken naar helixen en de constructie ervan.
Groet Wim.
Re: N-baan: Ober Lesach
Wim,
Ik heb hoofdzakelijk minitrix rails. Maar voor de flexrails gebruik ik GT, een Italiaans merk, spot goedkoop en zelfde afmetingen als minitrix. Werkt perfect op mijn baan.
Ik heb hoofdzakelijk minitrix rails. Maar voor de flexrails gebruik ik GT, een Italiaans merk, spot goedkoop en zelfde afmetingen als minitrix. Werkt perfect op mijn baan.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Re: N-baan: Ober Lesach
Zag een winkeltje in Medemblik vwb de GT flexrail.
Wellicht staan ze ook op de beurs: AnW
En ik ga de tussen ruimte ook iets groter houden, even kijken of dat kan in Scarm!
Dit ivm de helling 3% (liefst nog minder)
Thanx Jelle.
Wellicht staan ze ook op de beurs: AnW
En ik ga de tussen ruimte ook iets groter houden, even kijken of dat kan in Scarm!
Dit ivm de helling 3% (liefst nog minder)
Thanx Jelle.
Re: N-baan: Ober Lesach
Wim, in mijn draadje staat beschreven hoe je een helix bouwt.Wim schreef:Nu even zoeken naar helixen en de constructie ervan.
Groet Wim.
Ook op de site van Rob Fongers (fantasia.nordkappe.nl) staat hoe het moet.
Op mijn Youtube-kanaal staat ook een filmpje van een werkende helix.
Zie de links in mijn onderschrift.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: N-baan: Ober Lesach
Gezien Steven en ik ben weer een stap verder...
details:
Plaat tripex (6 mm dik) is 78 cm x 61 cm.
Ik werk met 4 platen, dus 4 gangen omhoog/omlaag.
Rails wordt gelegd op 216,6 cm per rondgang.
Dus zit net onder de 3%, (+/- 2,7 a 2,8 %)
Tussenruimte komt uit op 6 cm.
Baanbreedte wordt ong. 10 a 11 cm.
Ik wil werken met een VD ringleiding (2 kleuren)
en wat dunner draad voor de verbinding/soldeer met de rails.
Valbescherming nog uitwerken.
Hebben jullie nog tips voordat ik de 4 platen zaag?
Ik ga de 4 platen op elkaar schroeven zodat ik 4 gelijke platen krijg.
Daarnaast wil ik ergens een knip maken voor de volgende laag, waar verbind ik de onderste laag met de volgende daarboven?
Zelf dacht ik aan midden onderin.
Ik wacht nog even jullie reactie af voor ik begin.
Groet Wim.
details:
Plaat tripex (6 mm dik) is 78 cm x 61 cm.
Ik werk met 4 platen, dus 4 gangen omhoog/omlaag.
Rails wordt gelegd op 216,6 cm per rondgang.
Dus zit net onder de 3%, (+/- 2,7 a 2,8 %)
Tussenruimte komt uit op 6 cm.
Baanbreedte wordt ong. 10 a 11 cm.
Ik wil werken met een VD ringleiding (2 kleuren)
en wat dunner draad voor de verbinding/soldeer met de rails.
Valbescherming nog uitwerken.
Hebben jullie nog tips voordat ik de 4 platen zaag?
Ik ga de 4 platen op elkaar schroeven zodat ik 4 gelijke platen krijg.
Daarnaast wil ik ergens een knip maken voor de volgende laag, waar verbind ik de onderste laag met de volgende daarboven?
Zelf dacht ik aan midden onderin.
Ik wacht nog even jullie reactie af voor ik begin.
Groet Wim.
-
- Berichten: 3201
- Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
- Locatie: Loosbroek
Re: N-baan: Ober Lesach
Hallo Wim,
Als je hem een keer door zaag dan denk ik dat je veel moeite moet doen om hem in de juist " vorm te buigen.
Wat ik zou proberen om 2x door te zagen dan gaat de spanning er af.
Maar je kunt het ook eerst met 1 zaag snede proberen en zien hoe het gaat.
Hou er ook rekening mee dat als je om hoog ga en het hout buig dat het "uit einde niet meer op de zelfde plaats zit als waar je nu de zaag snede ga maken!
mvrg Bob
Als je hem een keer door zaag dan denk ik dat je veel moeite moet doen om hem in de juist " vorm te buigen.
Wat ik zou proberen om 2x door te zagen dan gaat de spanning er af.
Maar je kunt het ook eerst met 1 zaag snede proberen en zien hoe het gaat.
Hou er ook rekening mee dat als je om hoog ga en het hout buig dat het "uit einde niet meer op de zelfde plaats zit als waar je nu de zaag snede ga maken!
mvrg Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Re: N-baan: Ober Lesach
Als je vier gelijke rondingen wilt krijgen, is dit wel een manier om het te doen. Zo heb ik het met mijn spiraal ook gedaan en dat werkte eigenlijk perfect. Waar je de knip maakt, is niet zo van belang, zo lang je de spiraaldelen maar goed verankerd. Ga je hiervoor draadeinden gebruiken, wat op zich een prima systeem is. Het is wel aan te raden om bij de knip een verbinding te maken met het volgende deel, want door te buigen krijg je wel iets meer speling. Vandaar dat ik bij mijn knip aan beide kanten van de delen aldaar draadeinden heb staan.
Succes en we zien wel hoe je het gedaan hebt.
Succes en we zien wel hoe je het gedaan hebt.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: N-baan: Ober Lesach
gaan we uitproberen!bob vermeulen schreef:Hallo Wim,
Maar je kunt het ook eerst met 1 zaag snede proberen en zien hoe het gaat.
mvrg Bob
De 2 lagen worden met een flinke plaat verankerd/gelijmd aan elkaar.Hookies schreef: Waar je de knip maakt, is niet zo van belang, zo lang je de spiraaldelen maar goed verankerd. Het is wel aan te raden om bij de knip een verbinding te maken met het volgende deel, want door te buigen krijg je wel iets meer speling.
Succes en we zien wel hoe je het gedaan hebt.
Wellicht toch rekening houden met extra draadeind thv knip.
Thanx mannen.
Re: N-baan: Ober Lesach
Dus toch 2 knippen gedaan,
plaat buigt licht naar binnen als deze uit 1 deel bestaat.
Alles is gezaagd, inclusief de grondplaat van 15mm.
Waarvan af ik omhoog ga werken.
Die 2e knip (2 delen dus) is ook makkelijker met de aanleg van de flexrail.
Foto volgt weer bij de volgende update.
Gr Wim.
plaat buigt licht naar binnen als deze uit 1 deel bestaat.
Alles is gezaagd, inclusief de grondplaat van 15mm.
Waarvan af ik omhoog ga werken.
Die 2e knip (2 delen dus) is ook makkelijker met de aanleg van de flexrail.
Foto volgt weer bij de volgende update.
Gr Wim.