Fantasia

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Wim Ros

Re: Fantasia

Bericht door Wim Ros »

Rob, aan Marklin gerelateerde systemen, is Brown de Common-Ground oftewel de gemeenschappelijke.

Rood is de DATA.

In het geval van het 230 snoer zou ik het als volgt aanhouden.

Bruin (common) (zwart) (J)
Blauw aansluiting s88SD16 (rood) (K)
Geel/Groen, voeding ongedetecteerde achter diodes.
Zo staat het ook op je S-DEC-4-DC ;)

Mvg
Wim.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Wim,

Vraagje :?: :?: tussendoor die ook voor de anderen interessant kan zijn.

Als je een Power 4 van Uhlenbrock plaatst, waar komen de J en K dan vandaan, van de Twin of ook uit de Power 4?
Ik realiseer me dat nu terwijl ik net bezig ben de aansluitingen zoals door jouw beschreven te veranderen. Nu kan ik nog zonder problemen een extra kabel neer leggen anders is dat een hele boel extra werk.

Grtzz Rob

Ohhh Ja dit werkt dus ook. Nogmaals bedanktAfbeelding
P1080041a.jpg
P1080041a.jpg (65.18 KiB) 5306 keer bekeken


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Wim Ros

Re: Fantasia

Bericht door Wim Ros »

Rob,

De J,K oftewel (Rood en Bruin) de power voor de treinen, komt dan uiteraard van de Power 4, en zal op een aparte ringleiding aangesloten moeten worden.
Iedere booster heeft zijn eigen ringleiding en aansluiting op rails of stroomdetecties, ook heb je een eigen diode schakeling nodig voor de niet gedetecteerde delen in de booster sectie.
Plaatje spreekt voor zich.

Afbeelding
bron www.uhlenbrock.de

Mvg
Wim.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Ja, die ken ik, maar het gaat over de data naar bijv de S-DEC-4-DC.

Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Wim Ros

Re: Fantasia

Bericht door Wim Ros »

Rob, met de beste wil van de wereld kan ik dat niet uit je vraag opmaken.

Maar het handigste is om alle wisseldecoder op de data van het Twin-Center aan te sluiten. De echte power voor de wissels komt immers uit een aparte trafo.

Maar niemand houd je tegen om ze op de data van de booster aan te sluiten. De digitale boodschap (opdracht) blijft dezelfde, en die zal geen energie vreten.

Mvg
Wim.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Wim,

Bedankt voor de info, Ik denk dat ik hem dus maar zo laat en dat in de toekomst dus de data via de Power 4 komt, scheelt me in ieder geval 2 aders extra rondleggen.

Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Hallo Michiel,
Saraan schreef:.... Peco flex tewerk gaat gaan, en de kromtestraal toch vrij klein is, hoe ga je de isolatielassen aanbrengen zonder dat de sporen nijgen recht te trekken met de gebruikelijke knik? Of zie ik misschien teveel zwarte sneeuw?

groeten;
Had nog een paar stukken Roco flex liggen en die kunnen dus ook gebruikt worden. Dus gelijk maar aan de slag met name de isolatielassen.
2 rails aan elkaar zonder scheiding.
P1080043a.jpg
P1080043a.jpg (48.09 KiB) 5337 keer bekeken

En hier de de scheiding ergens in de flex rail. Eerst 2 schroefjes naast elkaar eringedraaid. Deze aan de rail vast gesoldeerd en daarna door geflexd met Proxxon. Het resultaat is verbluffend vind ik. Geen knik te zien.
P1080044a.jpg
P1080044a.jpg (57.75 KiB) 5337 keer bekeken
Wat me iedere keer weer opvalt bij de digitale fotografie is de harde waarheid van vuil etc.

Andere opmerking, ih het schaduwstation gebied inclusief de helixen komt Peco Code 80 te liggen. In de overgang naar het zichtbare gedeelte ga ik over op Code 55

Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: Fantasia

Bericht door Saraan »

Dat ziet er inderdaad perfect uit, en dat zal ook nooit meer los komen. Perfect voor de overdekte baandelen. En voor de zichtbare delen zou je de twee schroeven onder de rails kunnen plaatsen, en de rails op de kop van de schroef vastsolderen. Met ballast erover zie je er niets meer van.

groetjes,


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Het heeft even geduurd maar er gebeurd wel iets hier :D :D :D :D

Het werk is in volle gang. Begin deze week kwamen de rails en toebehoren binnen en kon dus het werk een definitieve aanvang nemen. Had nog wel een paar Roco flex en dus de eerste stukjes gelegd.

Ennn toen was het er, Peco Code 80. tot mijn positieve verbazing moet ik zeggen dat dit goud is, man wat mooi en makkelijk te bewerken. Zoiets heb ik eigenlijk bij geen enkel ander merk meegemaakt.
De wissels zijn van het Schaduwstation type, ST 5 en ST 6 lekker kort met grote hoek. En ook hier weer positieve ervaringen robuust en toch ook mooi, wordt wat straks met de Code 55, mmmmm ;) ;) ;) ;) ;) ;) genieten.
Je ziet dat de wissel voorzien is van voeding waardoor deze wisselstrtaat gedetecteerd is en zodoende straks tijdens operationeel gebruik deze vrijgeeft en andere treinen gebruik kunnen maken van de wisselstraat
Je ziet dat de wissel voorzien is van voeding waardoor deze wisselstrtaat gedetecteerd is en zodoende straks tijdens operationeel gebruik deze vrijgeeft en andere treinen gebruik kunnen maken van de wisselstraat
P1080052a.jpg (102.38 KiB) 5127 keer bekeken
Inmiddels 3 complete omwentelingen van de Helix van rails en spanning inclusief bezetmelders voorzien zodat het testprogramma ook gelijk mee kan draaien en ik later niet voor gekke verrassingen kom te staan.
P1080049a.jpg
P1080049a.jpg (102.76 KiB) 5127 keer bekeken
Dat betekend wel dat de zichtbare baanopbouw niet zo snel gaat maar totaal gaat het redelijk snel. Er zijn 8 wissels met Seep aandrijving aangesloten en in bedrijf. Het schaduwstation heeft inmiddels 2 sporen klaar voor gebruik en 5 werkende wissels waarvan 3 naar nergens voeren.
P1080050a.jpg
P1080050a.jpg (98.94 KiB) 5125 keer bekeken
Het werk onder de tafel is nogal veel maar dat komt ook omdat de ringleiding op mijn manier de nodige aftakkingen moet hebben. Volgend bericht zal ik wat meer van onder de tafel laten zien.

Nog een belangrijke opmerking. Heb gemerkt dat als je het staafje van de Seep wat in het oogje van de wissel zit met een dremel o.i.d. afslijpt je grote kans hebt dat het plastic van de wisselaandrijving kan smelten. Dat gebeurde hier dus ook en had dus het geluk dat er 2 zijden zo een gaatje zitten dus de schade viel mee.

Hier is een filmpje te zien van de eerste test met wagons in de Helix. Een BR 185 Van Flm trekt 20 container wagons naar boven met een snelheid van ca 60 km/h. Bijna boven blijft ie hangen en meer vermogen geeft hem toch genoeg power om ze er doorheen te trekken. Het steigings percentage is 2,5% in de buitenbaan. Ook door de binnenbaan krijgt hij ze omhoog. Dus Radius van de binnenbaan is 250mm en de buitenbaan 290mm.


Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Zo een paar dagen verder,

Mn ACTS Klaas zijn eerste ritten laten maken op de nw baan, en deze heeft toch beduidend meer trekkracht als zn zusje van ERS, maar binnekort krijgt die ook een upgrade.
De kleine Helix is af en voorzien van een stukkie brugspoor om pendelverkeer mogelijk te maken zodat de hele zaak uitgetest kan worden met Koploper. Ieder omwenteling is een blok naar boven en een blok naar beneden dus theoretisch kunnen er 8 treinen in.

Afbeelding

8 wissels aangesloten dmv een relais schakeling om het benodigde vermogen te leveren aan de Seeps. Na testen zit ik nu op 16V~ en ze gaan zonder problemen om.
5 opstelsporen klaar in het schaduw station en voorzien van detectie en er rijden nu 6 treinen in een pendldienst om de zaak langdurig te checken. Tot mijn positieve verbazing geen stops van hangende locomotieven op wissels en ook geen enkele ontsporing. Dus een tevreden mens. De pennen van de Seeps zijn nog niet afgeknipt.

Afbeelding

Nog een paar foto's van de elektronica, Het hangt er nog een beetje desolaat bij maar dat komt omdat er nog een aantal draden van de bezetmelders moeten worden gemonteerd. De 2 dikke witte draden zijn de voeding vanuit de TC, wordt een Power 4 als Wim Ros met positievere berichten naar buiten komt. en van een externe trafo voor verlichting en wisselssturing. Op bepaalde afstand zo waar de behoefte is heb ik een kroonsteen gemaakt met aan een zijde de doorverbinding naar de volgende en aan de andere kant 2 of 3 blanke draden waar d.m.v. solderen aangesloten kan worden, zoals diode schakeling,common ground etc.

Afbeelding
Boven de ringleiding My Way
daaronder een tijdelijke S88 want die zit er omdat mn patch kabel te kort is maar hulp is onderweg
Daaronder de print met relais met LDT SDEC 4DC en de Seeps.
In de hoek nog een keer

Blik op de Helix
Afbeelding

en de Brug, (de blauwe lijn in het baanplan) met ICE 3
Afbeelding

Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

KroKo
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2009 09:37
Locatie: Het Reestdal

Re: Fantasia

Bericht door KroKo »

Rob,

Op de eerste foto van de een na laatste post (P1080052a.jpg ) heb je twee wissels tegen elkaar liggen. Ben je niet bang dat de wissel "open gekrabt" wordt door bijv. een klaas? Heb het afgelopen weekend in Lochem twee keer zien gebeuren. Misschien is het wel het verschil tussen Fleischmann en Peco. Theoretisch zou je minimaal een draaistellengte tussen twee wissels moeten hebben.

Groet,

Erik


Begint, eer hij bezint
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Erik,

Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad, ook niet met fleischmann wissels op de bestaande baan. Ik vermoed meer dat het aan een wissel ligt waar de aftakking niet goed aanligt. Situatie is vergelijkbaar als met een aansluiting op een bocht.

Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: Fantasia

Bericht door Saraan »

KroKo schreef:...Ben je niet bang dat de wissel "open gekrabt" wordt door bijv. een klaas?
Eerlijk gezegd heb ik daar wel last van, met Fleischmann Picollo wissels. Dat is een van de redenen waarom ik met mijn volgende baan wil overstappen naar Peco. Maar wat is een "klaas" die wissels open krabt?

Rob, je gaat als een speer! Erg leuk om de foto's van de vorderingen te zien. Ik blijf je spiraal krap en stijl vinden, maar gezien jouw testritten zonder enig probleem verlopen, moet het ook niet meer zijn. Knap werk!

Oh ja, heb je electrofrogs of insulfrogs gebruikt als wissels? En in het geval van electrofrogs, hoe heb je de polarisatie van het puntstuk doorgevoerd? Aangepast, of de wissel aangesloten zoals ie geleverd wordt?

groetjes,


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Gebruikersavatar

KroKo
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2009 09:37
Locatie: Het Reestdal

Re: Fantasia

Bericht door KroKo »

R Fongers schreef:Situatie is vergelijkbaar als met een aansluiting op een bocht.
Precies, ook dat hebben we in het verleden ondervonden, dat 1 op de zoveel keer het wissel net niet helemaal aanlag, stofje oid 8-) , en dan open gereden werd met ontsporingen tot gevolg. Iets wat je bij automatisch rijden niet wil, ben je met even naar het toilet, kom je terug....

Erik


Begint, eer hij bezint
Gebruikersavatar

KroKo
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2009 09:37
Locatie: Het Reestdal

Re: Fantasia

Bericht door KroKo »

Michiel,

een klaas is een 6-assig monster die door z'n drie assige draaistel extra "moeite" heeft met bogen. Dan lekker zijn flensje achter de wisseltong steekt en dan een richting opgaat die jij niet in gedachten had. Nu is een Peco wissel ook niet vergelijkbaar met een Fleischmann, maar toch.... De wisselhoek bij de Peco's is kleiner dan bij de piccolo's, dus zal het effect ook veel minder zijn. Ik heb op mijn baan, mocht 't ie over 10 jaar klaar zijn :geek: , er wel rekening mee gehouden. Dat zijn overigens ook allemaal Peco's

Groet,

Erik


Begint, eer hij bezint
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Michiel,

De ST-5/6 zijn insulfrog dus het was niet zo moeilijk. Kwam er wel achter dat het denkende wissels zijn waarbij de niet gekozen stand dus stroomloos wordt. Dus betekend een extra draadje aan de rail voor voeding. In het electrofrog gebeuren heb ik me nog niet verdiept want het is nog niet aan de orde maar zal best klaar komen als het bij anderen ook lukt :D :D

Alles rijdt nu heen en weer dus de goederen treinen rijden ook achteruit terug naar het SS(Schaduwstation) en dat heeft tot nu toe geen enkel probleem gegeven.

Als de wisseltong niet aanlegt zal iedere trein ontsporen.


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: Fantasia

Bericht door Saraan »

Rob, nog een vraagje betreffende de Peco wissels, nu je er wat ervaring mee hebt: hoe worden de tongen tegen de rail aangedrukt? Normaal gebeurt dat met een bepaalde aanhoudende kracht. Zit er in de Peco-wissel een klik/veer systeem, of moet de wisselaandrijving een permanente aanleggende kracht op de tongen uitvoeren?

groetjes,


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...

Wim Ros

Re: Fantasia

Bericht door Wim Ros »

Saraan schreef:Rob, nog een vraagje betreffende de Peco wissels, nu je er wat ervaring mee hebt: hoe worden de tongen tegen de rail aangedrukt? Normaal gebeurt dat met een bepaalde aanhoudende kracht. Zit er in de Peco-wissel een klik/veer systeem, of moet de wisselaandrijving een permanente aanleggende kracht op de tongen uitvoeren?

groetjes,
In de Peco wissels zit een enorme veer die de tongen aangedrukt houden. Die veer is zo sterk dat veel wisselaandrijvingen niet eens in staat zijn het wissel om te zetten.



Saraan
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:05
Locatie: Waterloo (België)

Re: Fantasia

Bericht door Saraan »

Bedankt Wim,

dat is dan iets om rekening mee te houden. Ik speelde met de gedachte om te gaan experimenten met kleine servo-motoren. maar dat zal dus niet evident zijn. Ik ga eens een klein proefbaantje moeten gaan bouwen om het uit te proberen.

groetjes,


Michiel

... en dan is er nog Saraan: een modelbaanverslag...
Gebruikersavatar

KroKo
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 sep 2009 09:37
Locatie: Het Reestdal

Re: Fantasia

Bericht door KroKo »

Meestal worden die veertjes verwijderd. Indien je de wissels nog los hebt zijn ze er gemakkelijk uit te halen. En op een zodanige manier, dat ze later eventueel ook weer terug te plaatsen zijn. Zijn de wissels al vast gezet, dan is het verwijderen van de veertjes iets lastiger.
Maar mogelijk dat een servo ze wel goed omkrijgt. De eigen aandrijving, PL-10?, is er op gebaseerd om ze tegen de veerdruk in om te zetten.

Erik


Begint, eer hij bezint

Wim Ros

Re: Fantasia

Bericht door Wim Ros »

Saraan schreef:Bedankt Wim,

dat is dan iets om rekening mee te houden. Ik speelde met de gedachte om te gaan experimenten met kleine servo-motoren. maar dat zal dus niet evident zijn. Ik ga eens een klein proefbaantje moeten gaan bouwen om het uit te proberen.

groetjes,
Als je met servo gaat werken, dan moet die veer er gewoon uit. Anders krijg je geen langzaam omlopemd wissel. Dan blijft hij springen van de ene naar de andere kant. Want daar zit het veertje ervoor in onder andere.

Servo daar werk je met een stukje verenstaal, en je stelt de omloop van de servo zo in dat hij een grote weg aflegd dan de tongen van het wissel, op deze manier zullen ze altijd goed aangedrukt worden en blijven.

KLIK hier voor een voorbeeld van de werking

Mvg
Wim.



Wim Ros

Re: Fantasia

Bericht door Wim Ros »

R Fongers schreef:Zo een paar dagen verder,



Nog een paar foto's van de elektronica, Het hangt er nog een beetje desolaat bij maar dat komt omdat er nog een aantal draden van de bezetmelders moeten worden gemonteerd. De 2 dikke witte draden zijn de voeding vanuit de TC, wordt een Power 4 als Wim Ros met positievere berichten naar buiten komt. en van een externe trafo voor verlichting en wisselssturing.

Grtzz Rob

Rob, de power 4 kun je gerust aanschaffen. Werkt inmiddels uitstekend. Het werkt alleen niet zoals beschreven in de handleiding. Met een iets andere instelling van een LNCV voor het loconet werkt deze booster ontwikkeld voor het aansluiten op het loconet zoals het moet.
Laten we maar zeggen dat ze bij Uhlenbrock een vreemde gedachte kronkel hebben.
Verder is er een bepaalde volgorde van opstarten nodig, en kun je hem niet live inpluggen op het loconet. Al deze dingen staan dus met geen woord beschreven. Ook niet bij de foutmeldingen of wat te doen als het niet werkt.

Mvg
Wim.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Fantasia

Bericht door Rob Fongers »

Ondertussen ben ik een heel stuk opgeschoten. Het hele onzichtbare gedeelte met uitzondering van de 2de Helix(deels) en de omlopen naar de eerste fly-over zijn klaar inclusief bekabeling. In de routes van en naar het schaduwstation liggen nu 28 wissels type ST-5 en ST-6, zogenaamde insulfrogs van Peco, aangedreven door Seep's PM2. Het schaduwstation bestaat uit 12 sporen en heeft daarbij ook nog 2 keerlussen van Wim Ros.

De rails in de vrijbaan en schaduwstation zijn geschroefd. De spijkertjes (naaldjes!!) van Peco zijn zo slap dat ze bij het minste geringste al krom buigen. Dus vandaar de schroef optie, het ligt niet helemaal recht maar niemand ziet het.
Peco code 80 rails vast geschroefd
Peco code 80 rails vast geschroefd
P1080125.JPG (114.4 KiB) 4594 keer bekeken
Onderstaand de linkerzijde met Helix 1 waarover in de volgende fase de Flyover komt te liggen vanaf de bestaande baan. Ik ben nog aan het stoeien met mijn ged8en of ik niet toch een deel uit het schaduwstation laat komen of de situatie maakt zoals het voorgaande gepresenteerde baanplan.
Linker zijde met Helix 1
Linker zijde met Helix 1
P1080175.JPG (100.58 KiB) 4596 keer bekeken

Het schaduwstation klaar en in bedrijf, De ICE 3 staat op 1 van de beide keerlus sporen.
P1080176.JPG
P1080176.JPG (92.03 KiB) 4595 keer bekeken

Helix nr 2 met de omloop. Dit zal nog wel de nodige energie vergen om het te krijgen zoals ik wil want het is een beetje woekeren met de ruimte. Maar goed komen we ook uit anders moet ik de keerlus verplaatsen en dat hoop ik echter niet. Eerst maar eens proberen en kijken hoe de treinen er door heen gaan.
P1080178.JPG
P1080178.JPG (103.42 KiB) 4597 keer bekeken
De rails in de helixen zijn gelijmd. De eerste met Pattex , de 2de met houtlijm op aangeven van Rob Lage Zwaluwe ;) ;) . Heb tevens bij de tweede helix de verbinding van de ringen onderling via de rails gefixeerd i.p.v een extra plaatje er onder te lijmen (scheelt weer 4 mm), en moet zeggen dat dit erg goed gaat. Tevens is het doorslijpen voor de scheidingen van de blokken ook geen enkel probleem en hoef je zeer zeker niet de schroefjes methode te gebruiken welke hier eerder is gemeld.

Ik heb de nwbouw gelijk in Koploper ingevoerd en iedere keer dat er een bezetmelder of wissel aangesloten werd is de invoer van blokken en de nodige aanpassingen in het baanplan gedaan. Hierbij werd tevens proefgereden om te kijken of alles naar wens werkte. Deze methode maakt dat je overzicht houd want anders ben je zo de weg kwijt. Tevens is het natuurlijk grappig en leuk om de treinen te zien rijden in het nieuwe gedeelte en daarbij gelijk de eventuele onvolkomen heden te kunnen aanpassen. Ik kan alleen maar positief zijn over Peco. Nu begint langzaam de fase waar het eigenlijk om draait. Her zichtbare gedeelte met mooie slanke wissels en bochten in Code 55.

To be continued

Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6103
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Fantasia

Bericht door shoven »

Dit ziet er geweldig uit. Ik heb je huidige baan natuurlijk al een paar keer gezien en die is echt prachtig, dus dit zal ook weer heel fraai worden. Ga vooral zo door, Rob!


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4426
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Fantasia

Bericht door Jos »

Wow, je gaat als een speer! En je gbruikt echt water zie ik :o

Groetjes,
Jos


Plaats reactie