Hi Ron,
Ik moest ook even over een drempeltje heen wat dat betreft. Ik moet zeggen dat het wel meer realistisch aan doet zo. En inmiddels vind ik het zelfs leuk om te doen. Maar zeker niet elke wagon gaat deze behandeling krijgen.
Even nog een paar plaatjes van verweerde wagons....
Een klein doorkijkje bij de wachtsporen op het station....
Voor Bart Lamlend een plaatje bij de brug. Nieuw zijn de lantaarnpalen. Deze heb ik eerst geschilderd, en daarna verweerd met de bekende poedertjes. Ohja, gebruik je die Viessmann dingen....haal dat verschrikkelijke voetje eraf!
Voor de 'gezelligheid' van het veel te knusse bosje aan de linkerkant heb ik een 'prachtige' windturbine geplaatst. Ding is huge! En net zo afschuwelijk wit als die rotdingen in het echt. Uiteraard moet ik hem nog even goed 'ingraven' terplekke . En ik moet er ook nog een lampie op maken voor het vliegverkeer in de buurt.
Ohja, hij lijkt nu wel erg hard te draaien, maar dat valt reuze mee. De foto laat het lijken alsof het een vliegtuigprop is....
Ook heb ik nog een andere bouwscene ge...ja...gebouwd. Graafmachientje en poppetjes gevonden bij de W'tjes te Arnhem. Dus daar maar even een scene mee gemaakt. Ze zijn hier bij het graven op een leiding gestuit. Misschien maak ik er nog wel een niet ontplofte vliegtuigbom van.
Zo!
J.