Rail 2013
-
Re: Rail 2013
Waarschijnlijk kom ik zaterdag en kom dan zeker even bij je kijken Hans!
Groeten Richard
Groeten Richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
Hm, mijn reactie na het zien van de aanbiedingen is blijhkbaar weggeveegd. Daarin stond al dat ik blut ben en niet kom.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Nee hoor, alleen kijk je nu bij het verkeerde draadje: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=43&t=5778Hookies schreef:Hm, mijn reactie na het zien van de aanbiedingen is blijhkbaar weggeveegd. Daarin stond al dat ik blut ben en niet kom.
groet,
Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
Ik zag het net. Wissen maar, zou ik zeggen.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
- Elektronica/Commercieel
Wij zijn er ook helemaal klaar voor. Morgen gaan we inladen en richying Houten om Marelburg op te bouwen. Hopelijk is er een beetje goede WiFi verbinding, als dat zo is dan zullen we de webcam online laten meedraaien tijdens de beurs.
morgen meer
morgen meer
-
Ik ben ondertussen aan het inpakken voor Rail, ik zit 3 dagen te prutsen in de NMF stand.
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
-
Vandaag hebben Christian en ik Marelburg verplaatst naar Houten en zijn we de hele middag bezig geweest om de baan op te bouwen voor Rail. Aanvankelijk dachten we snel klaar te zijn was het niet dat we de baan moesten verplaatsen. Het was me niet verteld dat de ruimte gedeeld zou gaan worden met Markenburg. Geen probleem want voor Mark maken we graag wat ruimte. Met behulp van Heinz (MCC Modelcarparts), Leon (VPEB), Xander (iTrain) en de jongens van de Beeckbaan (Vincent, Matthew en Cybertinus) hebben we Marelburg opgepakt en gedraaid. Uiteindelijk vind ik deze positie zelfs mooier:
Rond een uurtje of 6 was alles opnieuw opgebouwd en getest en zijn we klaar voor 3 dagen RAIL
En goed nieuws!!! Er is WiFi dus zal de gehele beursgang de webcam online zijn op de chat!!!!
Groetjes en tot Rail
Rond een uurtje of 6 was alles opnieuw opgebouwd en getest en zijn we klaar voor 3 dagen RAIL
En goed nieuws!!! Er is WiFi dus zal de gehele beursgang de webcam online zijn op de chat!!!!
Groetjes en tot Rail
-
eindelijk op weg, soms heb je van die dagen dat je niet mag aankomen op de eind bestemming, maar daar wel ik niet aan mee.
dus om 1400 loop ik naar binnen
dus om 1400 loop ik naar binnen
Ik ben morgen van de partij! Ben erg benieuwd hoe Marelburg er in het echt uitziet
Wouter
Wouter
Proost,
Wouter
Wouter
-
Hehe ik hoop het ook!martindomburg schreef:Ik hoop niet als jou nickname Wouter whahaha.
Komt helemaal goed, tot morgen
Tot morgen!
Proost,
Wouter
Wouter
Zo ik zit nu in de trein richting Houten, toch wel makkelijk WIFI in de trein. Nu nog een stopcontact
Is er eigenlijk een stamtafel vandaag?
Is er eigenlijk een stamtafel vandaag?
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
-
Voor de genen die nog twijvelen, het was gisteren erg tof, er staan een paar bijzonder mooie N banen.
En verder natuurlijk Ho G en wat engelse maten, maar overall is het zeker de moeite waard om te kijken.
Niet zo veel met kopen gedaan, maar ook hier zijn leuke aanbiedingen te vinden.
En verder natuurlijk Ho G en wat engelse maten, maar overall is het zeker de moeite waard om te kijken.
Niet zo veel met kopen gedaan, maar ook hier zijn leuke aanbiedingen te vinden.
Vandaag de rail2013 bezocht.
Echt veel banen gezien in allerlei maten/schalen en grootes.
Zag er allemaal prima uit en allemaal hadden ze wel problemen!
Zo ook de Marelburg, ik heb met Chris staan praten. Martin was te druk
Wij hebben vandaag een leuke dag gehad en
na de schitterde banen ga je de koopjeshal in en dan koop je dit:
Echt veel banen gezien in allerlei maten/schalen en grootes.
Zag er allemaal prima uit en allemaal hadden ze wel problemen!
Zo ook de Marelburg, ik heb met Chris staan praten. Martin was te druk
Wij hebben vandaag een leuke dag gehad en
na de schitterde banen ga je de koopjeshal in en dan koop je dit:
Zo, en weer in de trein terug. Zeer geslaagde dag met veel mooie banen. En de schade in de beurs valt nog mee. Twee FLM 1600`s gescoord voor een net prijsje, die omgespoten kunnen gaan worden. Hebben nog een klein beurtje nodig, maar das niet zo`n probleem. Verder een FLM 8191K Aim en Tillig koppelstaafjes bij H@ns gehaald.
Verder nog ff met Mark, Chris en Martin gebabbeld.
Verder nog ff met Mark, Chris en Martin gebabbeld.
Groetjes Ron
-
Zo vandaag ook weer naar Rail geweest, even bij Hans nog 3 railpro zelflossers gekocht voor Arjan een mede club/forum lid.
Ook even een tijd je bij martin staan kijken, hij was druk aan het kletsen.
complimenten Martin het rijdt erg netjes en ook de scenery wordt erg mooi!
Ik zal ook even wat foto's plaatsen van vandaag
Groeten Richard
Ook even een tijd je bij martin staan kijken, hij was druk aan het kletsen.
complimenten Martin het rijdt erg netjes en ook de scenery wordt erg mooi!
Ik zal ook even wat foto's plaatsen van vandaag
Groeten Richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
-
Dankje voor de reacties was ook wederom erg leuk om jullie te ontmoeten. Dat ik nog druk kon kletsen vandaag had ik eerlijk gezegd niet verwacht vanochtend want zon dag beurs is toch een beste aanslag op de stem.
Maar we hebben een erg leuk n-spoor clubje bij elkaar staan met Markenburg en de Beeckbaan.
Groetjes
Maar we hebben een erg leuk n-spoor clubje bij elkaar staan met Markenburg en de Beeckbaan.
Groetjes
-
Vandaag geweest, het was volgens "stam gasten" erg druk. De auto is uiteindelijk bij TNT geparkeerd. Heel veel gezien, veel mooie banen, ook veel te snel opgebouwde banen met daardoor te weinig oog voor detail. Bomen twee keer zo hoog als een flat met vier verdiepingen is een beetje té. Uiteraard ook rond gestapt bij allerlei kraampjes. Vandaag heb ik 22 wagonnetjes en een klein locomotiefje gescoord. De bank heeft weer een deuk opgelopen, maar ik ben wel 22 wagonnetjes epoche II rijker. Er was nog wel wat meer, maar ja, de bodem van de knip was zichtbaar ;-( . Was voor mij de eerste keer. Nog een beetje genetwerkt. Goede gesprekken gehad, onder andere met een leverancier van met laser gesneden karton modellen. Nooit geweten dat je dan zo'n detail kunt bereiken. Voorlopig nog materiaal sparen. Ook iets geleerd, vrijdag moet je komen....
Vandaag ook geweest. Niet veel gekocht, wat koolborstels bij Hans. Verder een tang en wat graspollen.
De banen waren talrijk, opvallend veel N. De kwaliteit ervan was erg wisselend vond ik. Een paar mooie banen uit Engeland/Schotland. Ik merk wel dat ik steeds kritischer wordt, een paar banen vond ik niet om aan te zien. Maar over het algemeen leuke banen.
Wel druk.
De banen waren talrijk, opvallend veel N. De kwaliteit ervan was erg wisselend vond ik. Een paar mooie banen uit Engeland/Schotland. Ik merk wel dat ik steeds kritischer wordt, een paar banen vond ik niet om aan te zien. Maar over het algemeen leuke banen.
Wel druk.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gisteren was ik er ook en heb me prima vermaakt! Heb een aantal erg mooie banen gezien.
Ook nog even staan kletsen met Martin bij Marelburg - en dat is inderdaad geen bagger Het ziet er in het echt nog een stuk imposanter uit dan de foto's doen denken. Alleen die Poolse vrouw achter het stuur he...
Ook nog een beetje geshopt en teruggekomen met 3 nieuwe GATX ketelwagens van minitrix en diverse groen rommel. Ook alvast wat houten treintjes gehaald voor de verjaardag van m'n zoontje binnenkort.
Groet,
Wouter
Ook nog even staan kletsen met Martin bij Marelburg - en dat is inderdaad geen bagger Het ziet er in het echt nog een stuk imposanter uit dan de foto's doen denken. Alleen die Poolse vrouw achter het stuur he...
Ook nog een beetje geshopt en teruggekomen met 3 nieuwe GATX ketelwagens van minitrix en diverse groen rommel. Ook alvast wat houten treintjes gehaald voor de verjaardag van m'n zoontje binnenkort.
Groet,
Wouter
Proost,
Wouter
Wouter
-
Ook ik was vandaag op RAIL 2013, viel niet tegen heb me goed vermaakt!
Ik heb ook even bij Martin bij Marelburg gestaan, en heb hem even op de foto gezet!
Dit is toch een mooi treintje, doet me aan Nijmegen - Kleve denken tegen het einde van de deinst (1991)
Helemaal de sfeer die ik op mijn baan graag wil zien!
Behalve treinen waren er ook mooie schepen te zien op RAIL 2013.
Zelf aan wat rijtuigen (o wat een mooie langen stammen krijg ik toch!) en wat rails blijven kleven...
Groet Hans
Ik heb ook even bij Martin bij Marelburg gestaan, en heb hem even op de foto gezet!
Dit is toch een mooi treintje, doet me aan Nijmegen - Kleve denken tegen het einde van de deinst (1991)
Helemaal de sfeer die ik op mijn baan graag wil zien!
Behalve treinen waren er ook mooie schepen te zien op RAIL 2013.
Zelf aan wat rijtuigen (o wat een mooie langen stammen krijg ik toch!) en wat rails blijven kleven...
Groet Hans
Leuke beurs! vandaag geweest en het was heerlijk rustig. Zullen de standhouders n.a.w. niet zo leuk vinden, maar het was echt heerlijk. Alle banen mooi kunnen bekijken zonder 1 wachtende voor je en alle tijd om weer slap te lullen met iedereen en alles. Prima zo. Schade viel weer mee deze keer.
- Bijlagen
-
- railmeuk.JPG (187.83 KiB) 3776 keer bekeken
-
Ook vandaag geweest, zal wel door het weer komen dat het niet zo druk was.
Weer nieuwe ideeën opgedaan en wat spulletjes gekocht. Was weer leuk.
Weer nieuwe ideeën opgedaan en wat spulletjes gekocht. Was weer leuk.