Saraan schreef:Welke diameter zou je helix krijgen?
De diameter is rond de 59 centimeter op de korte kant, en 115 qua lengte. Het moet een ovaal worden die op een plaat van 122x61 zal moeten passen.
Spoor65 schreef:Heb je toevallig ook een baanplan van jouw nieuw te bouwen baan?
Nog niet. Het enige wat ik wil is een spiraal (om de reden dat je dat nog weinig publiek op beurzen ziet) en n.a.w. zal er daarna weer een kopstation op komen gelijk de huidige. Bevalt mij erg goed qua rangeren en activiteit, idem voor de draaischijf.
Spoor65 schreef:Met welke reden heb je besloten om de oude baan te slopen en een nieuwe te gaan bouwen?
Het is ooit begonnen als
probeerbaan. Alles gewoon uitproberen wat er qua tips binnenkomt / rondslingert en dat gewoon DOEN. Op die manier doe ik zelf ervaring op en kunnen die ervaringen ook weer gedeeld worden.
Op de huidige baan is alles wat ik kon al eens uitgeprobeerd en ook zaken die absoluut niet goed zijn. Als ik al die zaken weer zou gaan ombouwen / opbreken / etc etc etc kost dat veel meer tijd dan opnieuw beginnen en weer andere (erg leuke, maar ook zeker weer hele foute) ervaringen opdoen....die je weer kunt delen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)