Hier weer een mooie update van afgelopen donderdag:
Als eerste goed nieuws betreft de lekkage. Ze hebben de boel boven ons nog eens goed dicht gekit en hebben geen lekkage meer gehad!
Inmiddels heb ik goedkoop 15 ontkoppelaars op de kop getikt welke je onder de baan kunt monteren.
Op de eerste bak komen er 2 te liggen. Hier heb ik netjes een setje gaten voor geboord. Zoals je op de foto hieronder kunt zien, komt er een schoentje op te liggen. Deze zat er nu nog los op. Hij wordt nog iets kleiner gemaakt en komt een stuk dieper tussen het spoor te liggen. Dan nog een likje camouflage verf en je ziet er helemaal niets meer van
Hieronder kun je zien hoe ik hem onder de baan heb gemonteerd. Hier heb ik 1 wisselmotor moeten verplaatsen (de bovenste op de foto). Deze heb ik nu in spiegelbeeld geplaatst. Hij zat namelijk eerst aan de andere kant van de wissel. Vervolgens netjes de bekabeling aangebracht.
Als laatste ben ik met de laatste elektronica onder deze bak bezig geweest. Alleen moeten de bekabeling van de 4 seinpalen en nog 2 spoortjes gedaan worden. Waarschijnlijk maak ik dit maandag helemaal af. Dan zit er alleen nog 1 printplaat onder deze bak. Deze ga ik alsnog weghalen en centraal in de schakelkast monteren.
Uiteraard onder het genot van een lekker verfrissend biertje... Ja bij ons werkt de verwarming zeer goed in de winter! Je kunt er gerust in je t-shirtje werken
![Afbeelding](http://i1304.photobucket.com/albums/s521/mvaneijk/Forum%20module%20bakken/IMG425_zps3e5a3bf7.jpg)