De motorposten blijven toch wel 1 van mijn favorietenTrammetje schreef:Een tijdje geleden alweer, maar op de beurs in Alkmaar laatst een motorpost weten te scoren voor weinig
Img
En van de week op marktplaats een 6-tal interfrigo's
Img
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
De motorposten blijven toch wel 1 van mijn favorietenTrammetje schreef:Een tijdje geleden alweer, maar op de beurs in Alkmaar laatst een motorpost weten te scoren voor weinig
Img
En van de week op marktplaats een 6-tal interfrigo's
Img
Mooie aanwinsten weer, als je dit zo even bij elkaar schraapt zal een motorpost ook niet zo'n probleem zijn....mikey schreef:Eindelijk om 5 uur kwam de postbode aankakken... helaas moest ik direct weg en had ik geen tijd om te posten.
In ieder geval nog net op de valreep om vandaag te halen![]()
3 rollende landstrasse wagons erbij. Inmiddels telt mijn combinatie 20 rijtuigen, 1 slaaprijtuig en 1 locomotief![]()
En dan uiteraard de verassing waar iedereen op zat te wachten!!!! 15 plan-k/d rijtuigen (nog even hulp nodig bij de identificatie)![]()
Wederom weer uit het museum van Sneek.
Ehh.... Ik heb er 2...Trammetje schreef:
Mooie aanwinsten weer, als je dit zo even bij elkaar schraapt zal een motorpost ook niet zo'n probleem zijn....
Ooh oke, welke twee?mikey schreef:Ehh.... Ik heb er 2...Trammetje schreef:
Mooie aanwinsten weer, als je dit zo even bij elkaar schraapt zal een motorpost ook niet zo'n probleem zijn....
Heb je een pb'tje gestuurdPaul B schreef:Ik heb ook wat nieuws, maar niet zo indrukwekkend als 15 plan k/d rijtuigen![]()
Wel een fijne aanvulling voor de internationale collectie:
Nu nog ergens een Italiaanse loc zien te vinden...
Dit messing kapje zat er ook bij:
Iemand interesse? Is vast een mooi (NS) model van te maken.
H0 is voor kinderen en watjes.martinb schreef:weheheheheeeee ik wil ook H0....![]()
![]()