Gisterenavond ben ook verder gegaan met de groenvoorziening van het trace en het vastleggen van de ballast.
Met de flits s avonds worden de kleuren iets te scherp.maar overdag met daglicht raken ze de juiste toon.
Gr Chris
Laatst gewijzigd door Schachbrett op 27 apr 2013 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi dat er weer wat gebeurt.
Ik denk wel dat je de krassen nog wat dieper kunt maken, zodat de rots echt uitsteekt.
Rechts op de foto zie je nog de aanzetten van het opbrengen van het gips, maar dat moet nog gebeuren neem ik aan.
Maar goed bezig!
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Het werd zeker een keer tijd!
Wat wijsheid is verder krassen om meer diepte te krijgen of een klodder verf er tegen aan weet ik niet.
Deze ervaring heb ik nog niet,dus dat wordt proefondervindelijk uit proberen.
Ik heb van de week aan een medeforumgenoot belooft om nog een paar pics in het daglicht te maken.
Voor Robert_N-Nm heb ik er maar eens een Taurus langs gezet!
Het schijnt dat die maar spaarzaam voorbij komen op het traject Duisburg-Beksheim!
Ik heb nog wat foto's geupload van hedenochten in het daglicht!
De twee stukjes die hier op de foto nog geen begroeiing hebben zien er op het moment alweer anders uit!
Dan wordt het toch eens tijd voor een DB 182,die rijden in de heimat toch met dosto's.
Tegenwoordig met de flm kwaliteit zouden we hem toch over een tijd op het traject Duisburg-Beksheim mogen verwachten!
Hedenochtend heb ik voor dat ik naar het werk ging bepaalde kieren van de bergtop nog wat verder uitgediept om toch net wat meer relief te krijgen.
De kieren zijn wel wat dieper dan op de foto,er ligt nog heel wat krasstof in,dus dat gaat er nog uit!
Vanmorgen heb ik al kieren van het gebergte mooi schoon geveegd met een kwastje.
Tevens ben ik begonnen met de schilderwerken,helaas ligt de camera aan de oplader dus de foto's komen later!