Ik heb eergisteren besloten dat ik een NachtZug in Neu Dalhausen wil hebben en die trein ook in model ga maken, de samenstellen zal als volgt zijn: Br113+WLABmz175+Bcm243+Bcm243+WRm130+Bomz281+BDomsb274+WLABmh174+Bvcmz248.3+Bcm243+Bm235+BDms273
Ik heb ook een route en deels dienstregeling uitgewerkt en de trein moet de volgende route rijden:
Köln Hbf-Solingen Ohligs-Wuppertal hbf-Hagen hbf-Soest-Neu Dalhausen Dedinghausen-Paderborn-Altenbeken-Bad Höxfeld Hbf-Kassel Wilhelmshöhe-Bebra-Fulda-Gemünden a.M.-Würzburg Hbf-Lauda-Osterbürken-Heilbronn-Stuttgart Hbf-Böblingen-Horb/-Ansbach-Treuchtlingen-Donauwörth-Augsburg Hbf-München Hbf u.z.
Al het materieel voor deze trein moet nog gebouwd worden.
Op dit moment ben ik begonnen met de bouw van 2 NoordNed plan U's in mijn uitvoering + een extra kopbak voor als er een kopbak mislukt.
Ik ben ook nog met wat ander materieel begonnen waar ik voorlopig niks over zal melden en niks van zal laten zien, dat komt later nog wel.
Verder wil ik dit zomer seizoen nog 9 RegioShuttles bouwen waarvan 7 in WR GmbH huisstijl en 2 in NDS huisstijl. Van die 7 zijn er 3 voor mij en 4 voor een vriend van mij.
Dan staat er verder nog een PriFer trein in de planning bestaande uit een DB7 en een DB13( met bar en disco):
Nou hoeft het meeste niet op korte termijn af maar het is wel allemaal werk wat ik dit zomer seizoen moet doen omdat het schuurwerk buiten moet gebeuren en het dus zo'n beetje boven de 15 graden moet zijn.
Tot zover mijn stukje materieel planning voor de komende maanden.
Groetjes Michiel