Baan van Steven
-
- Berichten: 3445
- Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
- Locatie: Middelburg
Re: Baan van Steven
Hee Steven,
Ziet er goed uit man. Toppie
Grtzz Rob
Ziet er goed uit man. Toppie
Grtzz Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Re: Baan van Steven
Tijd voor een update.
Er is aardig wat gebeurd intussen. De baan is helemaal aangesloten op ringleiding + bezetmelders (Henry je bent dus niet de enige die zich blauw heeft gesoldeerd ).
Alle wissels zijn aangesloten op wisseldecoders. Had een nieuwe Lenz LS150 gekocht, blijken er 2 poorten niet te werken! Gelukkig had ik ze niet allemaal nodig, maar dit is wel balen. Zal hem maar omruilen.
Vervolgens het hele zwikje ingevoerd in Koploper, 25 blokken. Dat had ik gelukkig al eens uitgedokterd, dus dat ging vrij snel.
En dan rijden. Gestart met de best rijdende locs die de allerergste kinderziektes eruit moeten halen.
Het spul rijdt nu een paar dagen. Ik heb een paar kleine aanpassingen aan de baan moeten doen, maar dat betrof vooral knikken op hellingen waardoor wagons loslieten. Eén wissel deed vervelend, die heb ik vervangen door een beter exemplaar. De rails in de spiraal en het schaduwstation lag er al een tijd. Die ligt vastgelijmd, maar de rest ligt dus nog los zodat ik eenvoudig nog dingen kan wijzigen. Betekent ook wel dat rails af en toe losgereden worden, maar dat is te overzien. In de komende weken wordt het dus flink rijden en fijnslijpen. Op het moment rijdt het vrij goed en gaat er niet al te vaak iets mis. Wel heb ik al een lijstje met kleinere door te voeren wijzigingen (een paar blokken alsnog splitsen, inhaalspoortje erbij en nog wat van die dingen). Zo rijden de treinen nog wat hard (let op de grijze Klaas in het filmpje), maar dat is simpel te verhelpen.
Een kleine impressie in dit filmpje. Het licht is niet echt geweldig, komt door het kunstlicht waarbij is gefilmd. Maar goed, je ziet wat er gebeurt.
Langzaam aan ga ik meer locs op de baan zetten en kijken hoe zij het doen. Er rijden er nu 7 tegelijk rond en ik ben benieuwd hoeveel de Multimaus er aankan.
Er is aardig wat gebeurd intussen. De baan is helemaal aangesloten op ringleiding + bezetmelders (Henry je bent dus niet de enige die zich blauw heeft gesoldeerd ).
Alle wissels zijn aangesloten op wisseldecoders. Had een nieuwe Lenz LS150 gekocht, blijken er 2 poorten niet te werken! Gelukkig had ik ze niet allemaal nodig, maar dit is wel balen. Zal hem maar omruilen.
Vervolgens het hele zwikje ingevoerd in Koploper, 25 blokken. Dat had ik gelukkig al eens uitgedokterd, dus dat ging vrij snel.
En dan rijden. Gestart met de best rijdende locs die de allerergste kinderziektes eruit moeten halen.
Het spul rijdt nu een paar dagen. Ik heb een paar kleine aanpassingen aan de baan moeten doen, maar dat betrof vooral knikken op hellingen waardoor wagons loslieten. Eén wissel deed vervelend, die heb ik vervangen door een beter exemplaar. De rails in de spiraal en het schaduwstation lag er al een tijd. Die ligt vastgelijmd, maar de rest ligt dus nog los zodat ik eenvoudig nog dingen kan wijzigen. Betekent ook wel dat rails af en toe losgereden worden, maar dat is te overzien. In de komende weken wordt het dus flink rijden en fijnslijpen. Op het moment rijdt het vrij goed en gaat er niet al te vaak iets mis. Wel heb ik al een lijstje met kleinere door te voeren wijzigingen (een paar blokken alsnog splitsen, inhaalspoortje erbij en nog wat van die dingen). Zo rijden de treinen nog wat hard (let op de grijze Klaas in het filmpje), maar dat is simpel te verhelpen.
Een kleine impressie in dit filmpje. Het licht is niet echt geweldig, komt door het kunstlicht waarbij is gefilmd. Maar goed, je ziet wat er gebeurt.
Langzaam aan ga ik meer locs op de baan zetten en kijken hoe zij het doen. Er rijden er nu 7 tegelijk rond en ik ben benieuwd hoeveel de Multimaus er aankan.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
- Berichten: 3445
- Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
- Locatie: Middelburg
Re: Baan van Steven
Mooi, moet maar eens gauw komen kijken
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Re: Baan van Steven
Mooi filmpje hoor Steven! Leuk he, als alles begint te rijden
1 vraagje, het hoogstgelegen spoor daalt zo te zien we heel abrupt (bijna tegen de muur). Het lijkt erop alsof je ruim 6 cm daalt op 60 cm. Zelfs de cruisecontrol van de decoder kan het niet bijhouden zo te zien.
Groetjes,
Jos
1 vraagje, het hoogstgelegen spoor daalt zo te zien we heel abrupt (bijna tegen de muur). Het lijkt erop alsof je ruim 6 cm daalt op 60 cm. Zelfs de cruisecontrol van de decoder kan het niet bijhouden zo te zien.
Groetjes,
Jos
Re: Baan van Steven
steven dat ziet er weer goed uit man, dus jij bent ook verlost van de soldeerbouw.
je filmpje ziet er leuk uit.
groetjes henry
je filmpje ziet er leuk uit.
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Re: Baan van Steven
Ja dat klopt. Dat is eigenlijk de enige schoonheidsfout die erin zit. Ik zoek nog naar een oplossing maar voorlopig hou ik het op een snelheidsbeperking (anders vliegen de wagons de bocht uit).Jos schreef:Mooi filmpje hoor Steven! Leuk he, als alles begint te rijden
1 vraagje, het hoogstgelegen spoor daalt zo te zien we heel abrupt (bijna tegen de muur). Het lijkt erop alsof je ruim 6 cm daalt op 60 cm. Zelfs de cruisecontrol van de decoder kan het niet bijhouden zo te zien.
Groetjes,
Jos
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Baan van Steven
Steven,
erg leuk filmpje! Ik heb ervan genoten. Alles rijdt zo mooi en vlot. Knap werk! En ik ben toch wel benieuwd hoe de baan aangekleed eruit gaat zien.
groetjes,
erg leuk filmpje! Ik heb ervan genoten. Alles rijdt zo mooi en vlot. Knap werk! En ik ben toch wel benieuwd hoe de baan aangekleed eruit gaat zien.
groetjes,
Re: Baan van Steven
Ziet er fantastisch uit steven.
Je treinen rijden wel erg snel maar ze ontsporen niet dus ligt de rails goed
Ik zou ze later wel langzamer laten rijden dat vind ik persoonlijk mooier.
Kun je overal nog goed bij later met het landschap?
Ik blijf het volgen groetjes marco
Je treinen rijden wel erg snel maar ze ontsporen niet dus ligt de rails goed
Ik zou ze later wel langzamer laten rijden dat vind ik persoonlijk mooier.
Kun je overal nog goed bij later met het landschap?
Ik blijf het volgen groetjes marco
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Re: Baan van Steven
Inderdaad een erg leuk filmpje.
Mooi he, als het allemaal rijdt?
Ziet er goed uit en - net als Marco - zou ik de treinen wat langzamer laten rijden dat vind ik ook mooier.
Groeten,
William
Mooi he, als het allemaal rijdt?
Ziet er goed uit en - net als Marco - zou ik de treinen wat langzamer laten rijden dat vind ik ook mooier.
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Re: Baan van Steven
Steven, Leuke film hoor en een mooie baan. Over die LS150, je kan em ook nog proberen te resetten. Ik heb zelf 7 Ls150 in dienst (nog 4 te gaan) en ik heb bij stuks hetzelfde gehad waar een uitgang niet werkte. Na een reset was het probleem opgelost. Zie pagina 28 van de handleidingshoven schreef:Had een nieuwe Lenz LS150 gekocht, blijken er 2 poorten niet te werken! Gelukkig had ik ze niet allemaal nodig, maar dit is wel balen. Zal hem maar omruilen.
Mvg, Jeroen
Re: Baan van Steven
Over de snelheid: ik checkte het even en de standaard max snelheid in Koploper had ik op 140 gezet. Dat is wat royaal, dus die gaat omlaag naar 100 of zo en dan maar eens kijken. Ook in de stations mag het nog wel een tandje rustiger.
De aankleding is nog even niet aan de orde; daar ga ik nog over nadenken. Belangrijk punt wordt wel hoe het allemaal bereikbaar blijft. Je ziet links en rechts wat mangaten waardoor ik nu overal bij kan. Dat moet met scenery nog steeds kunnen, dus ik ga denk ik iets van afneembare elementen maken die bij calamiteiten aan de kant kunnen worden gezet. Suggesties zijn zeer welkom.
Aan de baan zelf zal ook nog wel wat worden geknutseld. Ik zal over een tijdje wat wissels nog vervangen door Peco's (code 80), aangestuurd door de ServoSwitch van Karst Drenth, ik heb er daar nog 7 van weten te bemachtigen. Nu nog wat wissels bestellen, met geleidend hartstuk.
Een paar blokken zullen nog worden gesplitst, sommige zijn nog wat lang (3 meter of meer, de langste is een meter of 5) waardoor te lange wachttijden ontstaan. De snelheid wordt dan ook wat beter regelbaar.
In het schaduwstation liggen wisselstraten met 3 wissels achter elkaar, ik heb een paar locs (allen Minitrix by the way ) die er heel soms stroomloos op blijven stilstaan. Daar moet ik ook nog wat op vinden, want daar heb ik de pest aan.
Al met al valt het niet tegen, zeker als je in aanmerking neemt dat al mijn rails tweedehands Flm Piccolo is, ook de wissels en aandrijvingen.
De aankleding is nog even niet aan de orde; daar ga ik nog over nadenken. Belangrijk punt wordt wel hoe het allemaal bereikbaar blijft. Je ziet links en rechts wat mangaten waardoor ik nu overal bij kan. Dat moet met scenery nog steeds kunnen, dus ik ga denk ik iets van afneembare elementen maken die bij calamiteiten aan de kant kunnen worden gezet. Suggesties zijn zeer welkom.
Aan de baan zelf zal ook nog wel wat worden geknutseld. Ik zal over een tijdje wat wissels nog vervangen door Peco's (code 80), aangestuurd door de ServoSwitch van Karst Drenth, ik heb er daar nog 7 van weten te bemachtigen. Nu nog wat wissels bestellen, met geleidend hartstuk.
Een paar blokken zullen nog worden gesplitst, sommige zijn nog wat lang (3 meter of meer, de langste is een meter of 5) waardoor te lange wachttijden ontstaan. De snelheid wordt dan ook wat beter regelbaar.
In het schaduwstation liggen wisselstraten met 3 wissels achter elkaar, ik heb een paar locs (allen Minitrix by the way ) die er heel soms stroomloos op blijven stilstaan. Daar moet ik ook nog wat op vinden, want daar heb ik de pest aan.
Al met al valt het niet tegen, zeker als je in aanmerking neemt dat al mijn rails tweedehands Flm Piccolo is, ook de wissels en aandrijvingen.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Baan van Steven
Kijk, daar heb ik wat aan! Ga ik proberen, bedankt voor de tip.Jerome schreef:Steven, Leuke film hoor en een mooie baan. Over die LS150, je kan em ook nog proberen te resetten. Ik heb zelf 7 Ls150 in dienst (nog 4 te gaan) en ik heb bij stuks hetzelfde gehad waar een uitgang niet werkte. Na een reset was het probleem opgelost. Zie pagina 28 van de handleiding
Mvg, Jeroen
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
- Berichten: 3445
- Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
- Locatie: Middelburg
Re: Baan van Steven
Steven,
Was ff leuk om bij je te zijn en je bouwwerk te aanschouwen. wat me vooral opviel was dat eigenlijk alles heel goed liep en je koploper het werk liet doen zonder te hoeven ingrijpen.
Was ff leuk om bij je te zijn en je bouwwerk te aanschouwen. wat me vooral opviel was dat eigenlijk alles heel goed liep en je koploper het werk liet doen zonder te hoeven ingrijpen.
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Re: Baan van Steven
Thanx!
Ja nu druk aan het rijden, weinig storingen. De komende tijd gaat er nog materieel op dat nu nog aan de kant staat en wat minder goed rijdt. Dan komen er ongetwijfeld weer dingen bovendrijven. Verder gaan er wat Peco wissels in met servo-aandrijving, en worden er nog een paar blokken gesplitst. Ik ben benieuwd.
Ja nu druk aan het rijden, weinig storingen. De komende tijd gaat er nog materieel op dat nu nog aan de kant staat en wat minder goed rijdt. Dan komen er ongetwijfeld weer dingen bovendrijven. Verder gaan er wat Peco wissels in met servo-aandrijving, en worden er nog een paar blokken gesplitst. Ik ben benieuwd.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Baan van Steven
De eerste wijziging. Twee Peco wissels (code 80) ingebouwd om een extra shortcut in de baan te maken met een extra rijmogelijkheid als gevolg. Deze twee wissels worden aangedreven door servo's, aangestuurd door servodecoders (filmpje - hij schakelt nog wat snel).
Ingebouwde Peco wissel:
En die leidt hierheen, tweede wissel:
Het gevolg is dat je nu het volgende baanplan krijgt, de nummers 1 en 2 zijn de nieuwe wissels.
Voor het station kun je dus nog kiezen een andere route te rijden.
Later zullen nog de wissels 3 en 4 worden geplaatst, zodat je niet alleen van binnen naar buiten kunt maar ook omgekeerd.
Ingebouwde Peco wissel:
En die leidt hierheen, tweede wissel:
Het gevolg is dat je nu het volgende baanplan krijgt, de nummers 1 en 2 zijn de nieuwe wissels.
Voor het station kun je dus nog kiezen een andere route te rijden.
Later zullen nog de wissels 3 en 4 worden geplaatst, zodat je niet alleen van binnen naar buiten kunt maar ook omgekeerd.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Baan van Steven
Aan de baan is weer wat gewijzigd. Onder het station zat nog een overloopwissel die me niet beviel. Eigenlijk gewoon een ontwerpfout.
In het 1e plaatje zie je het ontwerp dat aangelegd is. In de cirkel zit een overloopwissel. Die zit daar natuurlijk niet slim, je kunt nu vanuit het binnenste groene spoor alleen naar het onderste stationsspoor. Bovendien ziet het er minder fraai en vloeiend uit.
In het bijgestelde ontwerp is dit aangepast. In de cirkels zie je de 2 nieuwe wissels (nr 3 en 4 uit de vorige post), de oude overloopwissel is weg. Links in het plaatje zie je een nieuwe verbinding die in de vorige post getoond is.
De 2 nieuwe wissels zijn Peco electrofrogs code 80, aangedreven door een servo. Werkt als een trein. Installatie is even een gedoe en wat meer inregelwerk dan een gewone Flm wissel, maar het is de moeite. Het railbed is uiteraard anders, dat wordt bij het ballasten weggewerkt. Je ziet hier overigens nr 3 bij de ingang van het station, waar Flm, Peco en Roco rails zonder problemen aan elkaar geknoopt zijn.
Ik denk er nog over om de driewegwissel te vervangen door 2 Peco's.
En de andere wissel (nr 4, de meest rechtse in het schema).
Om een indruk te krijgen van hoe dat zit hier nog een sfeerplaatje van de servo (op zijn rug gezien) bij wissel 1 die aan 2 blokjes hout is vastgemaakt om hem op zijn plek te houden. Rechts ervan zit de ServoSwitch die het ding bestuurt. Het ding hangt -behalve aan de servo- aan 5 verbindingen: rood en zwart voor de voeding (14V AC), geel en bruin voor DCC en de paarse draad zit aan het puntstuk van de wissel vast en schakelt mee met de wissel om kortsluiting te voorkomen. De servo beweegt een draad van verenstaal die de wissel omzet.
In het 1e plaatje zie je het ontwerp dat aangelegd is. In de cirkel zit een overloopwissel. Die zit daar natuurlijk niet slim, je kunt nu vanuit het binnenste groene spoor alleen naar het onderste stationsspoor. Bovendien ziet het er minder fraai en vloeiend uit.
In het bijgestelde ontwerp is dit aangepast. In de cirkels zie je de 2 nieuwe wissels (nr 3 en 4 uit de vorige post), de oude overloopwissel is weg. Links in het plaatje zie je een nieuwe verbinding die in de vorige post getoond is.
De 2 nieuwe wissels zijn Peco electrofrogs code 80, aangedreven door een servo. Werkt als een trein. Installatie is even een gedoe en wat meer inregelwerk dan een gewone Flm wissel, maar het is de moeite. Het railbed is uiteraard anders, dat wordt bij het ballasten weggewerkt. Je ziet hier overigens nr 3 bij de ingang van het station, waar Flm, Peco en Roco rails zonder problemen aan elkaar geknoopt zijn.
Ik denk er nog over om de driewegwissel te vervangen door 2 Peco's.
En de andere wissel (nr 4, de meest rechtse in het schema).
Om een indruk te krijgen van hoe dat zit hier nog een sfeerplaatje van de servo (op zijn rug gezien) bij wissel 1 die aan 2 blokjes hout is vastgemaakt om hem op zijn plek te houden. Rechts ervan zit de ServoSwitch die het ding bestuurt. Het ding hangt -behalve aan de servo- aan 5 verbindingen: rood en zwart voor de voeding (14V AC), geel en bruin voor DCC en de paarse draad zit aan het puntstuk van de wissel vast en schakelt mee met de wissel om kortsluiting te voorkomen. De servo beweegt een draad van verenstaal die de wissel omzet.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Baan van Steven
Los van het feit dat ik die lus wat vreemd vind, vind ik het toch knap dat je die servo techniek eigen hebt gemaakt. Bij mij zit het nog allemaal in de pijplijn, maar jij hebt al een werkend model (of twee). Geen stijve nek na 2 dagen onder die baan te hebben gelegen?
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Re: Baan van Steven
Steven,
Waarom boor je de gaten voor de draadjes zover van de rails? Ik boor ze in het stukje tussen de bielzen en de rails, steek daardoor het vertinde draadje naar boven en soldeer rechtstreeks aan de rails, onzichtbaar.
Groeten,
Edwin
Waarom boor je de gaten voor de draadjes zover van de rails? Ik boor ze in het stukje tussen de bielzen en de rails, steek daardoor het vertinde draadje naar boven en soldeer rechtstreeks aan de rails, onzichtbaar.
Groeten,
Edwin
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Baan van Steven
Kun je daar eens een foto van laten zien Edwin?
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Baan van Steven
Dat heeft ermee te maken dat alles nog los ligt. Er schuift wel eens wat heen en weer, en zo hou ik wat speelruimte. Als het definitief wordt komt alles strakker te zitten, tenminste bij de zichtbare delen. De ballast zal ook eea verbergen. En de meeste rails is Flm Piccolo, daar kun je niet tussen de bielzen door...evo schreef:Steven,
Waarom boor je de gaten voor de draadjes zover van de rails? Ik boor ze in het stukje tussen de bielzen en de rails, steek daardoor het vertinde draadje naar boven en soldeer rechtstreeks aan de rails, onzichtbaar.
Groeten,
Edwin
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Baan van Steven
Intussen wordt er ook nog gereden. Er staan nu 9 locs op de baan die soms allemaal tegelijk rijden. De Multimaus trekt dat nog goed. Voor de zekerheid is in Koploper een maximum van 10 rijdende treinen ingesteld.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Re: Baan van Steven
Natuurlijk:Hookies schreef:Kun je daar eens een foto van laten zien Edwin?
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Baan van Steven
Ah, maar dat krijg je met die Flm Piccolo's niet voor elkaar. Die hebben immers nog een eigen bedding.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Baan van Steven
Hoe zo niet Martin ,dat lukt toch wel met fleischmann .
en zo kun je het aan de zijkant rail ook doen ,
je moet er enkel een gaatje in de bedding boren .
groetjesss sjaak
en zo kun je het aan de zijkant rail ook doen ,
je moet er enkel een gaatje in de bedding boren .
groetjesss sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Re: Baan van Steven
Hm.
Dat van Edwin ziet er toch strakker uit. Maar goed, dat is het voordeel van rails zonder bedding. Ik ben wel benieuwd naar het plaatje met ballast, want dat verbergt ook veel...
Dat van Edwin ziet er toch strakker uit. Maar goed, dat is het voordeel van rails zonder bedding. Ik ben wel benieuwd naar het plaatje met ballast, want dat verbergt ook veel...
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan