Hoi Henry,
Jij gaat wel erg hard zeg! Leuk filmpje ook, vooral die gasten die de rail aan het leggen waren vond ik een leuk detail.
Nog een tip om bergen er natuurlijker uit te laten zien (ik heb het over de vorm). Probeer ze te maken alsof het spoor erdoorheen gehakt is. Vaak lijken bergen met tunnels op een modelbaan meer alsof er een berg over een spoor gedrapeerd is.
Hallo Henry mooi hoor allemaal en even een vraagje dat fijne gaas waar haal je dat heb alleen nog grof in de schuur liggen en heb dit fijne nog nooit gezien in de winkel
Ziet er weer zeer netjes uit allemaal. Begint nou toch aardig op te schieten met die baan van je.
Vergeet je de bovenleiding niet bij je tunnel. Anders kom je er zo rot bij straks.
Moet gauw weer langs komen anders kan ik niet eens meer zien wat je allemaal verbouwd heb.
Ps tis toch gelukt met je filmpje. Maar het lijkt er op dat er veel van de kwaliteit verloren is gegaan bij het omzetten van de film naar internet. Leg ik nog wel keer uit als ik er weer ben.
Volgende keer neem ik ook nog wat bende mee zodat die ook nog eens een rondje mag doen. Als de baas daarmee akkoord gaat dan.
evo schreef:Hoi Henry,
Jij gaat wel erg hard zeg! Leuk filmpje ook, vooral die gasten die de rail aan het leggen waren vond ik een leuk detail.
Nog een tip om bergen er natuurlijker uit te laten zien (ik heb het over de vorm). Probeer ze te maken alsof het spoor erdoorheen gehakt is. Vaak lijken bergen met tunnels op een modelbaan meer alsof er een berg over een spoor gedrapeerd is.
ik denk dat dit hier juist niet van toepassing is.
heb hier het idee gemaakt dat de baan tegen de berg aankomt waardoor er een tunnel moet worden geboord.
mijn idee tenminste
Tja, heeft niet echt iets met je baan te maken, Henry.....maar mooi is het wel! Tering zeg.....echt gaaf gedaan. Nou kan ik over een paar dingen wel weer wat semi-professioneels te zeiken hebben, maar dat ga ik niet doen. Ik vind het supermooi gedaan en ze hebben erg goed naar het grote voorbeeld gekeken. Vooral het roteren en 'flaren' (rijmt op:'bléren', je weet wel, wat baby's doen) vind ik erg mooi gedaan. Echt natuurgetrouw.
Good'n. Heb jij al een filmpje van jouw baan? Ik dacht dat ik dat hier had gelezen.....
klopt jeroen maar ik was zo enthousiast dat ik hem op mijn draadje heb gedaan, van mij mag hans, als hij dat nodig vindt ook in een ander draadje stoppen.
ben nu 6 x daar geweest en telkens sta ik weer verbaasd te kijken wat die lui maken, er werken nu 180 man.
onbegrijpelijk mooi
ben nu met het achterste stuk bezig met hakken en snijden van de rotsen.
heb al een proeffilmpje geplaatst
o ja in het voorjaar gaat het vliegveld pas open, hij is dus nog niet helemaal klaar
groetjes henry
thanks luitjes ben vanavond met de spuit aan het werk geweest en heb het hekwerk en een aantal stukjes geweatherd.
tevens de grondkleuren gespoten op het gips.
fotowerk is niet denderend maar wel alles zichtbaar.