Iedereen kan hard rechtdoor J.

De lijnen van deze kist zijn wel zo vet, net zo vet als de Airbus

Ja dit ziet er al een stuk beter uit, het groen is naast static grass voornamelijk aangevuld met de bosjes/bloemen struiken van warpainter.
Iedereen kan hard rechtdoor J.
Thanks voor de gegevens! Echt top kwaliteit.
Dank u dank u, ik vind ‘m zelf ook erg goed gelukt.Jeroen schreef: ↑21 jul 2020 17:49 Teeeering, die Mirage is DIK! Heel gaaf gedaan, gaaf geschilderd, gaaf geweatherd. Zo deed ik dat vroeger niet. Heel mooi, Wouter, mijn complimenten!
….en je bouwt ook even een helixje? Man, strak werk zeg. Je baan wordt al leuker zo. Ik heb zelf ook die WLB Taurus, en die heb ik wel wat ernstiger toegetakeld nog. Leuk dat jij 'm ook hebt aangedurfd qua weathering.
Ik typ dit trouwens vanaf mijn nieuwe 'typ'-plek, zijnde onderdeel van de baan, want ook hier zitten we niet stil. Maar daar ga ik jouw draadje niet mee vervuilen.
Lekker bezig!
J.
Thx!
Dankje Sjaak.Krab schreef: ↑11 aug 2020 20:50 Dat is dan koeler dan bij ons hier in de garage of op zolder![]()
Maar het weer is hier aan het omslaan regen verder in de week![]()
Je baan word steeds mooier ,ga je de bovenleiding boven de wisselstraat ook nog over en weer verbinden ?
De wissels zul je geen spijt van hebben die zijn mooi slank .
mvg Sjaak
Ah zo, jazeker.
Hey herr J,
Goed punt Steven,
Maar dat is dan toch het aangename met het nuttige combineren.Jeroen schreef: ↑12 aug 2020 15:12 Hey Steef, en anderen,
Ja hoor. Geen punt. Ik zal even wat foto’s nemen van mijn bovenleidingen boven. Wel even geduld, want als ik op dit moment een pizza uitpak daarboven is ie na een kwartier al beetgaar. Wel een goed hoofdgerecht na de chips, maar het moet wel leuk blijven.
Grtz!
Uhm nee die eer laat ik geheel aan u, mede omdat ik nog niet het niveau heb bereikt waarop jij werkt.Jeroen schreef: ↑12 aug 2020 16:06 Nou Wouter.....nee! Als jij het wil doen, graag zelfs! Officieel hoort een dubbele uitlegger bij de splitsing op het wissel, en dien je die apart af te spannen. Dat is best een gedoe, en soms kies ik ook voor bedrijfszekerheid. Je kan bij Viessmann bijvoorbeeld twee draden aan 1 uitlegger plaatsen. Ik heb dat op Beksheim bij mijn wisselstraat gedaan want die kent louter Quertragwerke. Anders is het m.i. niet te doen.
Je plaatsing van de masten is overigens correct. Rijden ze al braaf eronder door zonder gehaak en overeenkomstig gevloek en getier van jouw kant?![]()