Nog een plaatje: Op deze foto is goed te zien dat ik de dwarsdraden van de overspanning nog niet heb ingekort. Als je gewoon naar de baan kijkt, valt dat eigenlijk totaal niet op, maar hierop is het wel goed te zien

Groeten,
Wim
Modelspoor is een hobby die je niet nauw hoeft te nemen met de werkelijkheid, doe ik ook niet. Daar kun je net zoveel lol aan beleven als andere die alles precies bij elkaar zoeken zoals bij het grootspoor.WimC schreef:(Ja, ik weet dat de Br110 normaal geen goederentreinen trekt, maar ik kan 'm toch amper onderscheiden van de Br140, dus who cares).
Tuurlijk vind ik dat geen probleem. Ik ben erg benieuwd naar je plannen. Ga je er een draadje van starten (ook van je baanplan)?FidOo schreef: Overigens vind ik je baan zo ontzettend geslaagd dat ik hem eigenlijk enigszins kopieer voor mezelf. Als je dat geen probleem vind.
Mijn baan wordt 3x module van 1m bij 75cm. En ruwweg gelijk aan opzet (dubbelspoor met aftakking naar lokaal station.) Alleen dan periode 2/3/4 dus veel stoom en diesel met hier en daar wat elektrisch spul.