Oproep mede modelspoorder ANWB Camper Challenge

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.

Onderwerp starter
spoor65

Re: Oproep mede modelspoorder ANWB Camper Challenge

Bericht door spoor65 »

Wim,

Martin heeft het geplaatst in de motorpraat rubriek, staat bijna onderaan met een slotje erop, omdat de moderator vond dat het in "off topic, even stemmen" had moeten staan.

als jij daar kunt posten, zou je misschien in Off topic een nieuw draadje kunnen openen met het verzoek?

Bart:

Mooi weer wat van jou te zien hier, en ja dan had ik het idd niet helemaal goed begrepen.

hoop nu eerst natuurlijk dat jij voorspoedig herstellen mag.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

En inmiddels staat de stand op 541,
Nog steeds op een goede 2e plek,
maar met nog een week te gaan komen er hopelijk nog genoeg stemmen bij om dit vast te houden.

Dus weet je nog iemand die kan stemmen, doe net als ik hier al enige tijd doe, vraag, want nee heb je ja kun je krijgen.

Mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

JanCK

Bericht door JanCK »

Ja, het lijkt op een solide tweede plaats. Het verschil met nummer 1 blijft tussen de 30 en 35 stemmen en de voorsprong op nummer 3 is ruim 100 stemmen. Met nog 6 dagen te gaan ziet het er goed uit. Ik hoop dat Bart voorspoedig herstelt van zijn operatie en in september volop mee kan doen aan die challenge.

Het allerbeste!
Jan

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

Bart vroeg mij het volgende ff te posten, bij deze:

Het worden spannende dagen!
Zaterdag is de laatste dag dat er gestemd kan worden. En de concurrenten hebben de einsprint ingezet, de voorsprong slinkt zienderogen. Als u nog niet gebruikte emailadresen kent dan kan daarmee nog gestemd worden!
En dinsdag word ik in Nieuwegein geopereerd.

Het is te hopen dat alles in orde komt!

Groetjes Bart

ps: Freddy, kan jij dit bericht doorzetten naar de andere fora? Hier is dat een tikkie ingewikkeld :oops:

De stand staat nu op 545, nummer 3 komt vlot dichterbij en heeft nu 501, dus ja er kunnen zeker nog stemmen bij,
dus nogmaals, DOEN.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

BenQ

Bericht door BenQ »

Gisteren in mijn adresboek gekeken en daarvan een heel stel een mail gestuurd, lijkt of het heeft geholpen, Bart en Fia op 551, nr 1 nog op 591 en nr 3 op 506.

Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen

JanCK

Bericht door JanCK »

Het is inderdaad een spannende sprint naar de finish.

Bart,
Het allerbeste. Ik hoop van harte dat de operatie voorspoedig verloopt en dat het herstel goed wil vlotten.
Beterschap,
Jan

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

Ja Jan, het is nog steeds spannend voor Bart en Fia, of ze de 2e plek kunnen behouden,

De stand is nu 560, maar nummer 3 Komt met toch al behoorlijk dicht bij met 543 stemmen.

De eindsprint is ingezet.

Dus als we nog wat kunnen doen, om er nog wat stemmen bij te krijgen zal dat mooi zijn.

Mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

door Bart51 » 14 jun 2014 11:33 op 9mm

Beste lezers,
Vandaag is de laatste dag dat er gestemd kan worden voor ons in de CAMPER CHALLENGE!
En het is op dit moment echt spannend voor de eerste 6 koppels.

Dus als jullie nog kunnen stemmen, dan is vandaag de laatste kans. DOEN DUS!!
Alvast dank voor uw stem!

met hartelijke groeten
Bart en Fia

@Freddy: Kan jij dit stukje doorsturen naar de andere fora?
Alvast dank!

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

BenQ

Bericht door BenQ »

Net even in de voorwaarden gekeken maar het stemmen kan tot en met zondag 15 juni.
Dit staat op de site:
KCK CAMPERCHALLENGE schreef:Nominatie
De onderhavige spelvoorwaarden hebben betrekking op het Nominatiegedeelte, dat een groot promotioneel kansspel is.
Dit promotioneel kansspel vindt plaats van 24 april tot en met 15 juni 2014.

Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

Ben,

Goed gezien, ook ik kwam daar gisterenavond nog achter, en zag daarna jouw melding.

Dus mensen, we hebben vandaag nog om de 600 stemmen te halen.
De stand is nu 573 stemmen

Nr 1 heeft er 615, das wel erg ver weg om in te halen, maar een 2e plek is tenslotte ook al prachtig.
nr 3 heeft 550 dus die voorblijven zou leuk zijn, al is het alleen maar voor de eer.

dus wie nog kan stemmen.

DOEN.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

JanCK

Bericht door JanCK »

Het stemmen is voorbij en de aanval op de tweede plaats is afgeslagen.

Bart en Fia,

Van harte gelukgewenst met jullie tweede plaats. Ik hoop dat jullie mogen genieten van een fijne tocht tijdens de Camper Challenge. Als er een echtpaar is dat we het gunnen (en gezien het enorme aantal stemmen zijn heel veel het met Freddy eens [alle credit gaat naar hem, want hij heeft het item opgepikt]), dan zijn jullie het wel. Ik kijk uit naar al jullie verhalen na thuiskomst.

Groet,
Jan

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

door Bart51 » 16 jun 2014 14:01

Hallo mensen,
Inmiddels ben ik aangekomen in Nieuwegein en worden de laatste voorbereidingen getroffen.

In de Camper Challenge zijn we officieus 2e geworden, een prachtig resultaat dankzij jullie stemmen, heel veel dank daarvoor. Vrijdag wordt het resultaat officieel bekend gemaakt.

Nogmaals dank voor het stemmen!

met vriendelijke groeg,

Bart en Fia

@Freddy: kann jij dit bericht weer doorzetten? Alvast hartelijk dank!

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

JanCK schreef:Het stemmen is voorbij en de aanval op de tweede plaats is afgeslagen.

Bart en Fia,

Van harte gelukgewenst met jullie tweede plaats. Ik hoop dat jullie mogen genieten van een fijne tocht tijdens de Camper Challenge. Als er een echtpaar is dat we het gunnen (en gezien het enorme aantal stemmen zijn heel veel het met Freddy eens [alle credit gaat naar hem, want hij heeft het item opgepikt]), dan zijn jullie het wel. Ik kijk uit naar al jullie verhalen na thuiskomst.

Groet,
Jan
Mooie woorden Jan,

Maar, niet alle credit gaat naar mij, zeker niet. alle credit gaan naar al die mensen die met mij hebben gestemd, alleen samen konden wij dit resultaat bereiken voor Bart en Fia.

Maar:

Als eerste en belangrijkste voor dit moment.

Bart en Fia.

Kop op, houd de moed er in en heel veel sterkte morgen voor de operatie in Nieuwegein en de komende tijd tijdens jouw herstel en revalidatie.
ik zal zeker aan jou/jullie denken.

Ja en dan de uitslag van de challenge.
De voorlopige einduitslag is 2e plaats met 580 stemmen.

Een prachtig en blij gevoel dat zo veel mensen jullie hierin hun steun hebben gegeven.
vrijdag officieel de uitslag, al is dat dan ook maar een formaliteit. Het moet toch eerst echt bekend zijn.
Ik duim voor jullie dat alle stemmen als gerechtigde stemmen worden gezien.

Aan allen:

Op het moment dat ik de oproep van Bart en Fia op 9mm las, heb ik er geen minuut over hoeven te denken en deze ook op de andere fora geplaatst.
Niet wetend en alleen maar hopend, dat er mensen hun stem zouden uitbrengen.

Wat een heerlijk gevoel om in die weken te zien, dat velen van ons hebben gestemd. Prachtig.
Het geeft mij een zeer warm gevoel, niet alleen de stemmen, maar ook de reacties voor Bart en Fia (en een paar voor mij) die op de diverse fora zijn geplaatst.

Zo mooi, dat we niet alleen in onze hobby als 1 man/vrouw achter elkaar kunnen staan.

Mijn Dank is groot aan jullie allen.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

JanCK

Bericht door JanCK »

spoor65 schreef:Zo mooi, dat we niet alleen in onze hobby als 1 man/vrouw achter elkaar kunnen staan.
Jammer dat er hier geen "Like"-button zit, want ik ben 't helemaal met je eens, Freddy.

Ik neem aan dat je ons ze snel mogelijk laat weten hoe goed en voorspoedig (want daar gaan we toch vanuit) Bart herstelt van zijn operatie.

Groet,
Jan

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

Jan,

Ook ik heb normaal allen via de fora contact met Bart, maar zal ze morgen ff een mail sturen.
Via 9mm hem gisteren nog een pb gestuurd, maar deze heeft hij tot nu niet gelezen, wat natuurlijk ook niet erg is en te verwachten was.

Maar zodra ik meer weet zal ik het zeker melden.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

En dan het laatste nieuws dat Bart zelf vanmiddag op 9mm heeft geplaatst:

Berichtdoor Bart51 » 19 jun 2014 12:32

Eerder dan verwacht heeft de ANWB de officiële uitslag bekend gemaakt. En daarin staat wat wij reeds vernmoedden: Wij zijn op de tweede plaatts geeindigd.
Hierbij willen wij dan ook een ieder die een steentje heeft bijgedragen hartelijk danken.
Ook de hartoperatie is helemaal goed gegaan. Wel nog met behoorlijk wat pijn maar daar zijn pilletjes voor. Ik hoop vandaag weer terug te gaan naar Leiderdorp voor een paar dagen en dan gaan we nog revalideren!

Graag tot ziens somewhere, somehow.

groetjes Bart en Fia.

Bart en Fia,

Van Harte met dit behaalde succes, het is jullie gegund.

Maar nog meer van harte met het goede lukken van de operatie, want dat is toch wel het aller belangrijkste.
Nu lekker in rustig maar gestaag tempo revalideren, zodat jullie daarna heerlijk mogen genieten van de camper tocht.

Mvg

Freddy

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

JanCK

Bericht door JanCK »

Gefeliciteerd Bart en Fia. Niet alleen met het winnen van een plek in de Camper Challenge, maar vooral met het goede verloop van de operatie, dat is toch altijd spannend. Sterk goed aan en zorg dat je in topconditie bent tijdens die Campertocht.

Een goed herstel gewenst,
Jan

Bart51

Bericht door Bart51 »

Treurig nieuws:

De Camper Challenge gaat voor ons niet door!!
De redenen:
Allereerst is er op 7 juli een kennismakings/fotoshoot/en nog meer de hele dag durend. Dat kan ik niet volhouden, mijn conditie is 0,0 en ik slaap nog erg veel overdag. Dus moest ik dit afzeggen.
Vervolgens is het programma van de challenge van dusdanig caliber dat de organisator (Hymergroep) en de ANWB het niet verantwoord vinden dat ik mee ga.

Het is erg spijtig dat dit is gebeurd maar mijn gezondheid speelt hierin natuurlijk een heel grote rol. De ANWB bekijkt nog wel of wij een weekje met Pharosreizen of een camper kunnen reizen zonder de challenge. Dit als compensatie voor de reclame die wij dan weer voor de ANWB/KCK hebben gemaakt. Wordt vervolgd!

Een ieder in ieder geval nogmaals hartelijk dank voor de steun en bemoedigende woorden!
En uiteraard een speciaal woord van dank aan Freddy die al het mogelijke voor ons heeft gedaan om aan stemmen te komen: Freddy BEDANKT!!

Groet Bart en Fia

henry

Bericht door henry »

tering das lullig nu, hopelijk wordt het nog een leuk reisje dit jaar dan maar
sterkte kerel en wordt weer snel de oude zodat we je in Zutphen weer kunnen zien ;)

gr henry

Lemland

Bericht door Lemland »

Persoonlijk vind ik dat maar een matige handreiking van de ANWB.

Je maakt als vereniging een wedstrijd met een prijs voor wie die prijs het meeste nodig heeft.
En dan hou je er vervolgens geen rekening mee dat precies de redenen voor het winnen mogelijk wat beperkingen met zich meebrengen.

Los dat dan op. Mogelijkheden zat. Ze hadden ook een aangepast programma voor jullie kunnen verzinnen voor die kennismakingsdag. Sterker, daar hadden ze mee uit kunnen pakken in de promotie en kunnen laten zien dat ze dit voor jullie deden.

Bovendien staat in de voorwaarden dat alleen genomineerden kunnen worden uitgesloten die onjuiste, onvolledige of misleidende gegevens hebben verstrekt of op andere wijze fraude heeft gepleegd of heeft proberen te plegen. Daar is hier geen sprake van dus ik zie geen grond. Behalve als ze tot een wijziging of aanpassing van de actievoorwaarden en staking, wijziging of aanpassing van de actie besluiten (daar hebben ze recht op), maar volgens de voorwaarden van deze aktie moet de ANWB dat bekend maken via kck.eu en dat zie ik niet terug .

Het programma te zwaar? Dan regel je daar een oplossing voor. Een aanpassing aan het programma. Iemand die mee mag voor de lastige delen. Weet ik veel, maar regel dat, ANWB. Dit lijkt nergens op.

Bart

sjoef

Bericht door sjoef »

@Bart.... volledig mee eens.....

Jos

Onderwerp starter
spoor65

Bericht door spoor65 »

Hallo Bart en Fia.

Enorm triest dat jullie nu alsnog door de ANWB/KCK en de Hymergroep aan de kant gezet worden,
Dit moet voor jullie een vreselijke teleurstelling zijn.

Natuurlijk is jouw gezondheid, Bart, het belangrijkste op dit moment, dus hopelijk kun je het een beetje een plaats geven.

Ik denk daarnaast dat Bart Lemland een punt heeft, al snap ik ook de voorzichtigheid van de organisatie wel een beetje.

Vraag mij alleen wel af, of de afwijzing van hun kant ook op medische gronden is gestoeld, hebben ze informatie van een deskundige ingewonnen?
Hebben ze jou gevraagd om een verklaring van jouw eigen behandelende artsen, waarin deze eventueel kan aangeven of de kans van voldoende herstel voor de challenge aanwezig is?
Of hebben ze jullie de gelegenheid gegeven om bovenstaande op die manier aan te tonen?

Hebben ze niet het benul gehad, om 6 winnaars te kiezen, en daarnaast 1 of 2 reserve kandidaten aan te wijzen, die wel al mee mogen kijken in de voorbereiding, zodat, mocht er op het laatste moment iemand afvallen, wat natuurlijk altijd kan gebeuren, ze dan alsnog in kunnen springen en meedoen?

Nu heb jij toevallig een zware operatie gehad, waarvan bekend is dat je een paar maand nodig hebt om weer de oude te worden, maar, als ik morgen mijn poot breek, weten we ook dat ik over 2 maand weer normaal kan functioneren, met dien verstanden dat ik dan nog een tijdje kleine hinder kan onder vinden.
Hadden ze mij dan nu ook aan de kant gezet?

Nu maar hopen dat ze in ieder geval jullie dan volgens jaar de gelegenheid geven om jullie weer op te geven, dan moeten we dan maar weer opnieuw de strijd aan gaan, ik zit er klaar voor.

Veel sterkte.

Mvg

Freddy

ps. hebben jullie toevallig een email adres van de organisatie? misschien dat we dan maar weer een dikke 450 keer moeten gaan mailen dat wij niet voor de lol op jullie hebben gestemd.

Als gewone dingen,

DCC met ECoS 2

Lemland

Bericht door Lemland »

Ik ga hier geen emailadressen neerzetten, dat zou niet netjes zijn. Jurylid namens de ANWB is Ed Lodewijks in ieder geval. Denk dat mail aan de kck bij de ANWB ook prima aan zal komen.

Bart

JanCK

Bericht door JanCK »

Bart,
Wat een enorme teleurstelling. Erg jammer dit te horen. Ik hoop dat de ANWB je een fijne vakantie als compensatie kan bieden, want ik ben het met "die andere" Bart eens, dat hadden ze wel wat netter mogen doen.
Maar richt je eerst op je herstel, dat is op dit moment nog even wat belangrijker.
Het allerbeste,
Jan

Lemland

Bericht door Lemland »

Overigens eens met "richt je eerst op je herstel, dat is op dit moment nog even wat belangrijker".

Groet,
Die andere Bart

Plaats reactie