Prima idee om er zand er over te doen ( als je maar niet je model zand gebruikt) en weer lekker op het forum mee te doen.
Ik zou zeggen van harte welkom
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Bob
Martin,martindomburg schreef:Hoi Rob,
Goed om te lezen dat je iTrain een kans geeft. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie bevindingen, hopelijk geeft het een goede kijk vanaf de andere kant. Dat is altijd positief.
Mocht je hulp nodige hebben dan kan je me altijd mailen/skypen of via de chatsite. Je bent welkom
Groetjes Martin
Dompie schreef:Goedzo - en nu de ban van Wim Ros er nog af en we zijn weer helemaal up-and-running met onze hobby
Groetjes
Johan
Ik kon het niet mooier zeggen!Dompie schreef:Goedzo - en nu de ban van Wim Ros er nog af en we zijn weer helemaal up-and-running met onze hobby
Groetjes
Johan
????? en wat als het nu niet gaat vriezen.Robert_N-Nm schreef:Heren van het goede leven,
Jullie oproepen zijn begrijpelijk, en zeker niet aan dovemansoren gericht, maar we gaan niet over een nacht ijs. Om het een en ander te stroomlijnen en hier bij Fantasia te blijven verwijs ik jullie graag door naar het volgende bericht/mededeling: viewtopic.php?f=40&t=3609
namens de moderators,
Robert
Ben benieuwd want mooie baan!Dompie schreef:En Rob hoorde ik het nu goed dat je weer een mooie van Fantasia gaat plaatsen
Dat bedoel ik maar, want als het tot medio december moet blijven vriesen, dan kunnen we het hier over de 11 steden tocht hebbenRob Fongers schreef:????? en wat als het nu niet gaat vriezen.Robert_N-Nm schreef:Heren van het goede leven,
Jullie oproepen zijn begrijpelijk, en zeker niet aan dovemansoren gericht, maar we gaan niet over een nacht ijs. Om het een en ander te stroomlijnen en hier bij Fantasia te blijven verwijs ik jullie graag door naar het volgende bericht/mededeling: viewtopic.php?f=40&t=3609
namens de moderators,
Robert
Hou toch op met dit gedoe, neem die ban weg en alles is weer als vanouds.
Jazeker, binnenkort meer info. Zie hier.Krab schreef:Is er nog wat gebeurt in deze maand stilte ??
Jazeker, zie hier.Krab schreef:Is de kerst gedachte ook hier op het forum aan wezig
Jazeker, zie hier.Krab schreef:Is de kerst gedachte ook hier op het forum aan wezig