Duisburg-Beksheim
Re: Duisburg-Beksheim
Tijd voor bier en chips. Ga het maar vast pakken, want de nieuwste film is nog niet online. Dik kwartiertje nog!
Houdoee!
Houdoee!
mmmm...
Wordt thuis kijken dus
Mvg,
Ad
Wordt thuis kijken dus
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
.....omdat ie het op mobiele dingen niet zou doen? Ik heb dat vorige keer nergens ingesteld en het nadien opgezocht om dat te veranderen. Dit is wel mindere kwaliteit (naja, minder zwaar) misschien dat dat er mee te maken heeft. In de tijd van de baas moet je trouwens gewoon werken. Of je bent baas. Dat is helemaal baes natuurlijk!
J.
J.
Hoi Jeroen,
Was nog op mijn werk toen je aan het uploaden was, vandaar
Sonnentanz
Heerlijk om te kijken Jeroen
En meteen leuke reclame voor het event in Lochem
Mvg,
Ad
Was nog op mijn werk toen je aan het uploaden was, vandaar
Sonnentanz
Heerlijk om te kijken Jeroen
En meteen leuke reclame voor het event in Lochem
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
Thanks
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
- Moderator
- Contacteer:
Hopelijk lukt het me ooit ook om zulke mooie details tot stand te brengen!
Boeiend filmpje en wat een mooi project!
Groet,
Hoontje
Boeiend filmpje en wat een mooi project!
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
Jeroen,
In 1 woord: geweldig
Erg mooie video en met bijpassende treinen voor een ruhrgebied lijn
Heb genoten
Mvrg bob
In 1 woord: geweldig
Erg mooie video en met bijpassende treinen voor een ruhrgebied lijn
Heb genoten
Mvrg bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Dank, dank. Ik heb nog een rits filmpjes op de compu staan.....kan daar ook vrij eenvoudig een filmpje van maken. Het filmen zelfnis eigenlijk nog het meeste werk. Het monteren valt me nog wel mee eigenlijk. Maar jullie commentaar geeft burger weer moed!
Nou kom maar op met die andere filmpjes.
zit er helemaal klaar voor en kan ik weer jaloers naar die 189er kijken.
Heb bij die van mij de panto's verkloot met uittesten van de bovenleiding
gr. Ron.
zit er helemaal klaar voor en kan ik weer jaloers naar die 189er kijken.
Heb bij die van mij de panto's verkloot met uittesten van de bovenleiding
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Ron,
Dan wissel je ze toch om met een van de binnenste panto's? Die gebruikt men toch niet in Deutschland... In het geval dat dat niet lukt moet je het maar even laten weten; ik heb nog soortgelijke panto's liggen van zo'n Taurus die ik heb voorzien van mooie en degelijker Sommerfeldt-dingen.
Grtz
J
Dan wissel je ze toch om met een van de binnenste panto's? Die gebruikt men toch niet in Deutschland... In het geval dat dat niet lukt moet je het maar even laten weten; ik heb nog soortgelijke panto's liggen van zo'n Taurus die ik heb voorzien van mooie en degelijker Sommerfeldt-dingen.
Grtz
J
Ja, hoe eenvoudig kan het zijn, had er nog niet aan gedacht.
Ga het van het weekend eens proberen.
gr. Ron.
Ga het van het weekend eens proberen.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Maar ik ben het met je eens. Het zijn flutpanto's. Goedkoop en niet stevig. Voor de rest is het een prima lok en hij rijdt ondanks wat koffiemolen-geluid echt prima hier.
Ik ben inmiddels begonnen met de sloop en de herbouw van de rechtermodule qua scenery. Ik sloop nog minimaal en zet er voor de lol wat huizen neer, puur om te proberen. (ja ouwe rommelaar, die huizen ) Ik kan daar dan nog iets meer Ruhrgebiet-bebouwing i.c.m. de sporen laten zien. Dat wilde ik eigenlijk vorig jaar al maken, echter gaan er slechts 365 dagen in een jaar en dan moet ik ook nog (ook nog! ) werken. 'T is schandalig. En september was september, dus......
Maarrrrrr, ik heb nog een verzameling poppetjes. Van die goedkope. Die ben ik dus hier en daar ook aan het plaatsen. Op het perron staan er al wat, en voor de rest probeer ik af en toe wat scene's te bedenken terwijl ik bezig ben. Deze uitkeringstrekkers bijvoorbeeld zitten van het kansloze uitzicht te genieten in hun sociale huurflat op het randje van de bebouwde kom. Allemaal betaald door de mensen in de betere Duisburgse wijken. En dan nog zeiken ook over het treinlawaai!
Ik kijk nu zelf nog eens naar deze foto en ik ga eens wat van waslijnen maken, of in ieder geval wasgoed wat over de balustrade te drogen hangt. Of iets van een vlag. Van een linkse fascistische club of een voetbalteam ofzo.....
N-spoorforum. Spoor. Treinen dus. Ziedaar!
En even de lok onder het viaduct, dat nieuwe zwarte ding.
Tussendoor is het bij het station een komen en gaan van allerhande regiospul. Ook de BR110 maar eens van stal gehaald. Die moest ik maar eens een beetje gaan bijkleuren, niet?
...een lot wat ik de Flirt zal besparen. Voorlopig dan.....
J.
Ik ben inmiddels begonnen met de sloop en de herbouw van de rechtermodule qua scenery. Ik sloop nog minimaal en zet er voor de lol wat huizen neer, puur om te proberen. (ja ouwe rommelaar, die huizen ) Ik kan daar dan nog iets meer Ruhrgebiet-bebouwing i.c.m. de sporen laten zien. Dat wilde ik eigenlijk vorig jaar al maken, echter gaan er slechts 365 dagen in een jaar en dan moet ik ook nog (ook nog! ) werken. 'T is schandalig. En september was september, dus......
Maarrrrrr, ik heb nog een verzameling poppetjes. Van die goedkope. Die ben ik dus hier en daar ook aan het plaatsen. Op het perron staan er al wat, en voor de rest probeer ik af en toe wat scene's te bedenken terwijl ik bezig ben. Deze uitkeringstrekkers bijvoorbeeld zitten van het kansloze uitzicht te genieten in hun sociale huurflat op het randje van de bebouwde kom. Allemaal betaald door de mensen in de betere Duisburgse wijken. En dan nog zeiken ook over het treinlawaai!
Ik kijk nu zelf nog eens naar deze foto en ik ga eens wat van waslijnen maken, of in ieder geval wasgoed wat over de balustrade te drogen hangt. Of iets van een vlag. Van een linkse fascistische club of een voetbalteam ofzo.....
N-spoorforum. Spoor. Treinen dus. Ziedaar!
En even de lok onder het viaduct, dat nieuwe zwarte ding.
Tussendoor is het bij het station een komen en gaan van allerhande regiospul. Ook de BR110 maar eens van stal gehaald. Die moest ik maar eens een beetje gaan bijkleuren, niet?
...een lot wat ik de Flirt zal besparen. Voorlopig dan.....
J.
Gaat lekker met die eend op de eerste foto,
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Die 189 rijdt idd. prima, alleen die k.. panto's.
Begrijp dat er weer een achterstandwijk bijkomt.
gr. Ron.
Begrijp dat er weer een achterstandwijk bijkomt.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Wel knappe gozert dat ie die eend zo op 2 wielen krijgt.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Dat heeft Jeroen gedaan, maar of hij nou zo knap ismaarten schreef:Wel knappe gozert dat ie die eend zo op 2 wielen krijgt.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
He, horen er naast de waslijnen niet ook een zooi schotels aan de balkonrelingen thuis
Enne ik zie de laatste foto dubbel, of ik heb een bril nodig. Dat kan ook
Enne ik zie de laatste foto dubbel, of ik heb een bril nodig. Dat kan ook
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
Ik dacht dat die dingen niet op hun kant te krijgen warenRon schreef:Dat heeft Jeroen gedaan, maar of hij nou zo knap ismaarten schreef:Wel knappe gozert dat ie die eend zo op 2 wielen krijgt.
gr. Ron.
Groetjes Ron
Zojuist een typisch ik-wacht-er-maar-mee-tot-een-lousy-zaterdagmiddag-klusje afgerond. De Brawa Br298(V100) van een decoder voorzien. Wat een kutwerk, echt minimaal ruimte. Maarrrrrr: hij rijdt!
Nu even een half uurtje inrijden en dan met Koploper de baan op. Beetje diesel erbij kan geen kwaad. Binnenkort die Br 232 maar eens inspecteren en fatsoenlijk rijdend krijgen. Zijn wel echte Ruhrgebiet-bakken natuurlijk....
J.
Nu even een half uurtje inrijden en dan met Koploper de baan op. Beetje diesel erbij kan geen kwaad. Binnenkort die Br 232 maar eens inspecteren en fatsoenlijk rijdend krijgen. Zijn wel echte Ruhrgebiet-bakken natuurlijk....
J.
Mooi filmpje en mooie foto's.
Groeten,
William
Groeten,
William
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
-
- Moderator
Ben benieuwd naar de uitbereiding met een Rijndal etc.
Robert
p.s. De foto's zijn zoals gebruikelijk top
Robert
p.s. De foto's zijn zoals gebruikelijk top
Fan van Alpenbanen in N(m)