Station Roosendaal in N
Re: Station Roosendaal in N
Idd jos, echt geweldig.
Elke keer als ik er naar kijk verbaas ik mezelf over de details die er in zitten.
Nu snel aan de slag met de baan anders heeft het gebouw straks geen plekje om te staan.
Elke keer als ik er naar kijk verbaas ik mezelf over de details die er in zitten.
Nu snel aan de slag met de baan anders heeft het gebouw straks geen plekje om te staan.
Hoi Jos,
ik moet zeggen dat je me flink inspireert! Zo erg zelfs dat ik er over denk om mijn eigen huis eens te gaan maken in N. De bouwtekeningen heb ik daarvan, dus da's al een makkelijk begin, hoef ik niks "in het veld' te gaan meten.
Kun je vertellen welk materiaal jij zoal hebt gebruikt voor je station? Styreen lees ik bijvoorbeeld ergens, maar hoe dik etc. en waar kan ik dat ergens bestellen (via internet?). En gebruik je nog anders spul wat handig werkt?
Groet,
Adrie
ik moet zeggen dat je me flink inspireert! Zo erg zelfs dat ik er over denk om mijn eigen huis eens te gaan maken in N. De bouwtekeningen heb ik daarvan, dus da's al een makkelijk begin, hoef ik niks "in het veld' te gaan meten.
Kun je vertellen welk materiaal jij zoal hebt gebruikt voor je station? Styreen lees ik bijvoorbeeld ergens, maar hoe dik etc. en waar kan ik dat ergens bestellen (via internet?). En gebruik je nog anders spul wat handig werkt?
Groet,
Adrie
Minitrix analoog proefbaantje
Hoi Adrie,
De muren zijn van styreenplaat van 0,75 m'n dik. Verder heel veel verschillende styreenprofielen en de baksteen motief platen zijn van Slaters, nr 402.
In dit forum staat ook een bouwbeschrijving van een klein huisje waarmee je mooi kunt oefenen. Dit is mijn 3e zelfbouwhuisje
Groetjes,
Jos
De muren zijn van styreenplaat van 0,75 m'n dik. Verder heel veel verschillende styreenprofielen en de baksteen motief platen zijn van Slaters, nr 402.
In dit forum staat ook een bouwbeschrijving van een klein huisje waarmee je mooi kunt oefenen. Dit is mijn 3e zelfbouwhuisje
Groetjes,
Jos
En dan durf je het ook nog een huisje te noemen Jos
Mooi om eindeljk weer eens een update te zien van jouw schitterend station, en idd ook ik ben benieuwd naar het baanplan waar dit in komt te staan.
mvg
Freddy
Mooi om eindeljk weer eens een update te zien van jouw schitterend station, en idd ook ik ben benieuwd naar het baanplan waar dit in komt te staan.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Hoi Jos, bedankt! Slater's heb ik inmiddels gevonden, maar heb je ook een goed adresje kan ik die styreenplaat van 0,75mm bestellen?Jos schreef:Hoi Adrie,
De muren zijn van styreenplaat van 0,75 m'n dik.
Groetjes,
Jos
Groet,
Adrie
Ok, ik zal eens in Breda gaan kijken!
Groeten,
Adrie
Groeten,
Adrie
Op zich vind ik het station van Roosendaal niet echt mooi, met het allegaartje van gebouwtjes en bijgebouwtjes. Maar jos, wat maak jij er een prachtig en indrukwekkend modelbouwwerk van! Erg knap werk, hoor. Mijn respect heb je!
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
De aannemer heeft de sleutel opgeleverd. Het hele gebouw is nu klaar.
Natuurlijk moet er nog een hoop aan afwerking, bordjes, decals, verlichting etc worden toegevoegd, maar deze mijlpaal is er (eindelijk)
Een serie foto's:
De Voorzijde:
En de perronzijde:
Groetjes,
Jos
Natuurlijk moet er nog een hoop aan afwerking, bordjes, decals, verlichting etc worden toegevoegd, maar deze mijlpaal is er (eindelijk)
Een serie foto's:
De Voorzijde:
En de perronzijde:
Groetjes,
Jos
Wow !!! Fantastisch stuk noeste arbeid !!!
Groet,
Marinus
Rijdt: Nederlands, vooral tijdperk IV, V
Baan: Selectrix, zelfbouw SX-centrale, zelfbouw SX-functiedecoders, zelfbouw SX-bezetmelders
Marinus
Rijdt: Nederlands, vooral tijdperk IV, V
Baan: Selectrix, zelfbouw SX-centrale, zelfbouw SX-functiedecoders, zelfbouw SX-bezetmelders
prachtig Jos, nu nog de overkappingen van de perrons
groetjes
Daan
groetjes
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
-
Ongelooflijk zoals het eruit ziet! Klasse.
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Prachtig Jos, ik ben er even stil van...kon ik ook maar zoiets.
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Onvoorstelbaar jos. Echt waanzinnig mooi. Dat je het geduld er voor hebt. Petje af.
Zo Jos die is mooi geworden.
Wat moest hij kosten zei je?
Wat moest hij kosten zei je?
Mvg.
Jacob
Minitrix / Fleischmann / Roco
Multymous / LTD en Minitrixrails / S88XpressNetLI / Rosoft / koploper
Jacob
Minitrix / Fleischmann / Roco
Multymous / LTD en Minitrixrails / S88XpressNetLI / Rosoft / koploper
-
Echt heel mooi gedaan, hoelang is het geheel bij elkaar?
Fred The Railroader
-
Jos................
............ Een hele GROTE PLUIM
............ Een hele GROTE PLUIM
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Ben er weer sprakeloos van Jos
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
- Contacteer:
Bij dat stukje groen heb ik veel gestaan met de taxi altijd, voordat ik op de centrale werkzaam raakte.
Vergeet niet de treintaxi paal en de irritant foutgeparkeerde mensen op de taxiplaatsen haha.
P.s. Ik denk dat de nieuwe bewaakte fietsenstalling ook een behoorlijke uitdaging zou zijn om na te maken.
Groeten Rik
Vergeet niet de treintaxi paal en de irritant foutgeparkeerde mensen op de taxiplaatsen haha.
P.s. Ik denk dat de nieuwe bewaakte fietsenstalling ook een behoorlijke uitdaging zou zijn om na te maken.
Groeten Rik
GEWELDIG zeg, wat een ongelooflijk grote klus maar wel heeel mooi!
Groetjes
Johan
Groetjes
Johan
Selectrix - Müt en FCC centrale - TrainController 9 Gold - eigen SX-hardware
ongelooflijk mooi geworden zeg! ik denk dat je het interieur beter even kunt laten
nu nog een foto met perrons en spoor erbij en een mooie plan u of zo
nu nog een foto met perrons en spoor erbij en een mooie plan u of zo
Groeten Chris