Afgelopen tijd leek het wel pakjes avond! Dankzij m'n 'hobby/baan' is er wat geld voor de hobby, zonder dat ik m'n lopende rekening steeds hoef te plunderen. Nu nog tijd vinden om te gaan werken met alle aangeschafte spulletjes... (Tis ook nooit goed hé
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
)
Van linksboven naar rechtsonder:
1x TM44 (DINAMO blokkaart)
1x Kuehn N45 steekdecoder voor m'n Startrain 1300, want die rijd analoog dus niet op Dinamo
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
1x Voedingsregelprint a la Domburg, speciaal ontworpen voor de AVT Soundmodule.
1x NS Plan K van Arnold, restaurant uitvoering
3x NS Plan D van Arnold, blauw, met koersborden 'BREDA'.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
1x sProg II minicentrale. Aangezien ik inmiddels ook verschillende digitale treinen bezit, wil ik me langzaamaan ook in het afregelen en programmeren van decoders gaan verdiepen...
3x bouwpakket Relaisprinten HPP4 van Domburg Trainsupport. Ze zijn gemakkelijk in elkaar te solderen, wat weer €10,- scheelt in prijs!
Verder nog wat rollend materieel ontvangen:
Een (zelfbouw) Botsneus 1100 Minitrix. Er is buiten de lijntjes gekleurd en bij Phildie ga ik ooit nog transfers en nummerschildjes bestellen. Dus een work-in-progress modelletje...
2x 2e klasse en 1x 1e klasse NS ICK rijtuigen. Deze set is puntgaaf en zat nog in de originele verpakking. Samen met de NS 1100 waren ze in mijn ogen niet te duur, dus heb ik ze gekocht... Kwam ik er later achter dat ik geen icK maar icR rijtuigen moet hebben. Nu zie ik in model nog weinig verschil, maar goed, ik wil een treincombinatie gaan maken die écht zo langsreed op Gilze-Rijen. Dus de jacht gaat verder...
Tot zover,
Hoontje