hier alvast wat foto's van de huidige situatie bij t Haasje

Vers van de pers vanmiddag gemaakt.
Zal morgen wel wat foto's maken van de brandweer

mvg Sjaak
Ga naar je eerste bericht, klik op wijzig en verander de titel.Hoontje schreef:PS Weet iemand hoe ik mijn titel kan veranderen van mijn draadje? Nu is het wat misleidend...
Kijk dat vind ik nou leuk! Het 1:1 voorbeeld is namelijk ook zo! Oké, de borden zijn 1:1 uitgevoerd in dat strakke fel reflecterende geel vierkant met gestickerde borden tegenwoordig... De ANWB aanwijsborden met de km. telling ri. Oosterhout klopt ook niet, zoals reeds eerder besproken. In het 1:1 voorbeeld is dit ook zo namelijk. Ik ga van de week als ik tijd heb en 't niet vergeet ff foto's maken van de rotonde met de ANWB aanwijzerZolderspoor schreef:Even muggenziftenover een futiliteit: het verkeersbord rotonde is onjuist geplaatst. Het bord moet tonen 1 pijl onderop en de opening tussen de pijlen precies bovenaan. Maar.....je kan het foute bord rustig laten staan: er staan in het 1:1 voorbeeld nog tal van deze borden "ondersteboven".
Mede vanwege mijn naam - Rob van der Pijl - viel het me op.
Er klopt wel meer niet in verkeersbordenland. In de categorie muggenziften: je hebt voorrangsborden B06 neergezet bij je rotonde, wat prima klopt. Staan er ook haaientanden op het asfalt?Hoontje schreef:Kijk dat vind ik nou leuk! Het 1:1 voorbeeld is namelijk ook zo! Oké, de borden zijn 1:1 uitgevoerd in dat strakke fel reflecterende geel vierkant met gestickerde borden tegenwoordig... De ANWB aanwijsborden met de km. telling ri. Oosterhout klopt ook niet, zoals reeds eerder besproken. In het 1:1 voorbeeld is dit ook zo namelijk. Ik ga van de week als ik tijd heb en 't niet vergeet ff foto's maken van de rotonde met de ANWB aanwijzerZolderspoor schreef:Even muggenziftenover een futiliteit: het verkeersbord rotonde is onjuist geplaatst. Het bord moet tonen 1 pijl onderop en de opening tussen de pijlen precies bovenaan. Maar.....je kan het foute bord rustig laten staan: er staan in het 1:1 voorbeeld nog tal van deze borden "ondersteboven".
Mede vanwege mijn naam - Rob van der Pijl - viel het me op.
Groet,
Hoontje