Zojuist is er een ovaaltje (V6) Kato unitrack bezorgt. Mijn eerste echte kennismaking met Kato Unitrack en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door hoe de rail eruit ziet. Mooier dan Fleischmann Piccollo vind ik en nog goedkoper ook. En met de stevige verbindingen tussen de railstukken onderling hoef je niet gelijk de rails vast te spijkeren.
Schitterend die tgv! Ik zou hem ook heel graag willen hebben, maarja ik ben al aan het wachten op het moment dat Kato de nieuwe Reseaux gaat leveren. Twee tgv's kopen laat het budget weer niet toe.
Veel plezier ermee en aub een paar mooie foto's op je baan ervan plaatsen!
Groeten, Roger
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Mooie aankoop Steven! Ik vind persoonlijk die nieuwe kleurstelling minder mooi. Net als Roger ben ik ook in afwachting van de TGV Reseau. Ik ben heel benieuwd wat je er van vind! Veel plezier ermee!
Vandaag ook eens in Houten geweest. En dit is in mijn zakken belandt
Veel dingentjes om de binnenverlichting in wagons in te bouwen. Die n-wagen gekocht omdat de vorige wagon defect is geraakt door een hete soldeerbout
Vandaag in Houten bij Rob mijn blokkendoos 4 setje opgehaald!!
Morgen eens op de baan zetten, en kijken hoe het rijdt!
Aha, nog een liefhebber. Ik heb mijn setje ook bij Rob opgehaald. Ik heb altijd met enige jaloezie gekeken naar de Roco modellen in H0, maar heb meteen deze besteld toen deze mogelijkheid zich voordeed.