Dank u Marco.
Even wachten tot dat ding binnen komt. Is misschien een andere variant want hij is grijs ipv blau. Zal wat plaatje plaatsen als ie landt
Waldkirch - De vensterbankbaan
-
-
Onderwerp starter - Berichten: 305
- Contacteer:
Re: Waldkirch - De vensterbankbaan
Vandaag eens even de baan voorzien van huisjes, terwijl de rest hier de kerstboom aan het optuigen was. Paar dingen aangepakt zodat de Apfelpfeil wagons nu ook overal kunnen rijden (1 stuk was te laag) en direct het stationsdeel waterpas gezet.
Het rijdt allemaal lekker zo:
Binnenkort de voorplaat eens even opnieuw en goed maken ,odat ik die ook wit kan gaan maken, dat ziet er in de woonkamer een stuk vriendelijker uit dan zo'n bruine plaat.
Binnenkort de voorplaat eens even opnieuw en goed maken ,odat ik die ook wit kan gaan maken, dat ziet er in de woonkamer een stuk vriendelijker uit dan zo'n bruine plaat.
-
Rijdt netjes hoor!
Kerstboom optuigen is echt overrated. Dat was gister hier aan de beurt. M'n oudste zoon heeft dat ding opgetuigd
Treinbaan in de huiskamer.. Die van mij staat op zolder en nog vind de andere helft het niks.
Kerstboom optuigen is echt overrated. Dat was gister hier aan de beurt. M'n oudste zoon heeft dat ding opgetuigd
Treinbaan in de huiskamer.. Die van mij staat op zolder en nog vind de andere helft het niks.
I like sitting in my hottub with a beer or two…...
Leuk om te zien, die huisjes geven gelijk iets meer beeld waar je naartoe werkt!
-
Kijk dat rijdt alweer lekker.
Mooi werk Marco.
Mooi werk Marco.
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
kootje007 schreef: ↑13 dec 2024 19:29 Vandaag eens even de baan voorzien van huisjes, terwijl de rest hier de kerstboom aan het optuigen was. Paar dingen aangepakt zodat de Apfelpfeil wagons nu ook overal kunnen rijden (1 stuk was te laag) en direct het stationsdeel waterpas gezet.
Rijd goed Marco een mooi gezicht met die V200 en rijtuigen erachter in het filmpje .
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Onderwerp starter - Berichten: 305
- Contacteer:
Dank heren!
De br86 heeft nog steeds problemen op het wissel rechtsachter, die maakt sluiting met de voorloopwielen. Misschien zet de servo het wissel net niet helemaal goed om, dus volgend jaar maar eens goed bestuderen. Het is alleen vanaf de scherpe kant, vanaf de stompe kant rijdt hij prima vanaf beide sporen.
De br86 heeft nog steeds problemen op het wissel rechtsachter, die maakt sluiting met de voorloopwielen. Misschien zet de servo het wissel net niet helemaal goed om, dus volgend jaar maar eens goed bestuderen. Het is alleen vanaf de scherpe kant, vanaf de stompe kant rijdt hij prima vanaf beide sporen.
-
Da's zeer frustrerend ja. Ik had het op de oude baan met een 103. Ik denk dat het wel goed komt als ik zo naar je bouw/rijdt kunsten kijk.
I like sitting in my hottub with a beer or two…...