neudalhausenstadbahn schreef:Nee dat snap ik, maar ik vind het nogal een prut site omdat ik niet direct de informatie kan zien( zoals de datum) die ik zoeken en ik heb zeker niet de behoefte op die site eerst in te moeten loggen, voor dat soort dingen hebben we dit forum naar mijn mening. Het is niet vervelend bedoeld maar ik vind dat je het door het via een andere site te doen je het onnodig ingewikkeld maakt en de mogelijkheden van een forum niet benut( neem bijvoorbeeld een voorbeeld aan het topic van de forumdag).
Edit: ik zie inmiddels dat H@ns dat weekend ook wat heeft gepland, wel eens waar niet de 15e maar oa de 14e of ik beide kan doen betwijfel ik en mijn voorkeur gaat dan uit naar een dagje richting de winkel.
Groetjes Michiel
Hoewel ik je mening respecteer;
- het forum biedt geen poll optie in de post
- H@ns zet gewoon een datum vast, en dat begrijp ik
- je ziet de mogelijke data meteen als je op de link klikt en "availability" selecteert; daar hoef je niet voor in te loggen
- het forum heeft wel meerdere beperkingen waar ik niet vrolijk van wordt, maar ook dat is de keuze voor de forum beheerders. Ik gebruik daarom de mogelijkheden van het grote boze Internet.
Mijn voorkeur zou ook naar een "dagje richting winkel" gaan in jouw situatie, er zullen meer mensen zijn, er is meer te zien en het is wellicht makkelijker te bereiken. Voor mij is het geen optie.
Dank voor je mening en suggestie!